IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

Hrvaška: Argeta zaščitila barvo kot blagovno znamko

26.10.2017
Barva oranžna pantone 159c je v kategoriji paštet in namazov odslej v Sloveniji rezervirana samo za Argeto. Tako se je Argeta pridružila ekskluzivni skupini 0,03 odstotka blagovnih znamk na svetu, ki jih javnost prepozna že zgolj po obliki, barvi ali vzorcu, kot so npr.: Milka, Manner, Burberry, Louboutin, Whiskas.

Po podatkih, s katerimi razpolagamo, je Atlantic Grupa  prva gospodarska družba s sedežem v centralni in JV Evropi (z izjemo Avstrije), ki ji je to uspelo v povojni zgodovini. 

Urad RS za intelektualno lastnino je izdal odločbo o registraciji barve kot znamke na podlagi vloge, ki je z rezultati raziskave Ekonomske fakultete v Ljubljani:
 
"Preverjanje razlikovalnega učinka barve v kategoriji paštet", katere avtorji so prof. dr. Vesna Žabkar, vodja, prof. dr. Barbara Čater, prof. dr. Mitja Kovač, doc. dr. Jaka Cepec, podizvajalec pa Valicon, dokazovala:

da relevantni potrošnik določeno barvo povezuje z izvorom blaga, 
da ima takšna barva semiotični status za točno – zelo restriktivno – določen izdelek ali storitev, 
da javnost takšno barvo dojema kot "znak" in da ima takšna barva tudi razlikovalni učinek.
 
Raziskava je dokazala, relevantni potrošnik barvo Pantone 159C v 61,1 % povezuje z izvorom blaga, kar je zelo podobno odstotkom iz zadeve Whiskas in the Whiskas (R 1620/2006-2 (Purple)), kjer je bil ta odstotek 58 %.
 
Sodišče posledično ni imelo pomislekov pri registraciji barve kot blagovne znamke.

Navedeno za Argeto pomeni, da v Sloveniji nihče ne sme uporabljati navedene barve ne embalaži paštet in namazov.

Argeta je izredno uspešna blagovna znamka, tako v Sloveniji, kot v regiji in na zahodnoevropskih trgih. V Avstriji ima skoraj 37,3-odstotni vrednostni tržni delež, v Švici 25,4-odstotnega. V Nemčiji, če bi zbrali vse ponudnike na trgu, bi bila ocena tržnega deleža med 11 in 12 odstotkov. Podobno je na Švedskem. Na drugih trgih se tržni delež še ne meri, ker še ni kritične mase distribucije.
 
Pričakuje pa se velik vstopni korak na nizozemski trg in v ZDA. V regiji JV Evrope pa je Argeta na večini trgov tržni vodja ali pa vsaj na drugem mestu. Prav v teh dneh se je blagovna znamka Argeta razširila z linijo veganskih zelenjavnih namazov na osnovi čičerike. Zaradi vsega navedenega jo je potrebno na vse možne načine ščititi pred ponarejanjem. 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top