IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.07.2018 || Potrošniki julija bolj pesimistični  |  Pogosto deževje neugodno za del kmetijske proizvodnje  |  Atlantic prodal proizvajalca kozmetike Neva  |  Novi nadzorniki Gorenja   |  Predlani povprečna oseba zavrgla 74 kilogramov hrane  |  Na SP v nogometu z brezstično tehnologijo opravili polovico nakupov  |  Vindija odprla novo farmo za rejo puranov  |  Pernod Ricard v proizvodnjo brezalkoholnega gina  |  Št. 66. revije InStore že na spletu  |  Potrjen projekt:" Modra frankinja - žametno vino Posavja!"  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |   ||
   

BiH: Argeta BiH lani izvozila za 17 mio. evrov blaga

06.07.2018
Podjetje Argeta BH je lani izvozilo za 33,8 milijona KM (17,28 mio. EUR) izdelkov. Namaze so poslali na trge Albanije, Črne gore, Kosova, Makedonije, Srbije in ZAE, posebnost izdelkom pa daje dejstvo, da v proizvodnji uporabljajo več kot 90 odstotkov domačih surovin, poročajo bosansko-hercegovski mediji.
 
 
 
Poleg rasti proizvodnje in izvoza ima hčerinsko podjetje Argeta BiH namen, da še naprej vlaga v najpomembnejše sredstvo za delo, svoje zaposlene, saj jih bodo še naprej izobraževali in zaposlovali nove kadre. Ob dobrih poslovnih rezultatih podporo domačemu gospodarstvu Argeta zagotavlja tudi prek kampanje "Kupujmo in uporabljajmo domače".
 
"Zelo nas veseli možnost sodelovanja v takšnem projektu, saj je pomembno, da poleg kakovosti naših izdelkov z domačimi potrošniki ustvarimo tudi kakovostno komunikacijo. Po našem mnenju je kupovanje domačih izdelkov za lokalno gospodarstvo izjemno pomembno. Našim prebivalcem želimo dopovedati, da ima od tega korist celotna BiH," je dejala direktorica gradnje blagovne znamke Argeta v BiH, Mirsada Kadribašić.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top