IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

BiH: Argeta BiH lani izvozila za 17 mio. evrov blaga

06.07.2018
Podjetje Argeta BH je lani izvozilo za 33,8 milijona KM (17,28 mio. EUR) izdelkov. Namaze so poslali na trge Albanije, Črne gore, Kosova, Makedonije, Srbije in ZAE, posebnost izdelkom pa daje dejstvo, da v proizvodnji uporabljajo več kot 90 odstotkov domačih surovin, poročajo bosansko-hercegovski mediji.
 
 
 
Poleg rasti proizvodnje in izvoza ima hčerinsko podjetje Argeta BiH namen, da še naprej vlaga v najpomembnejše sredstvo za delo, svoje zaposlene, saj jih bodo še naprej izobraževali in zaposlovali nove kadre. Ob dobrih poslovnih rezultatih podporo domačemu gospodarstvu Argeta zagotavlja tudi prek kampanje "Kupujmo in uporabljajmo domače".
 
"Zelo nas veseli možnost sodelovanja v takšnem projektu, saj je pomembno, da poleg kakovosti naših izdelkov z domačimi potrošniki ustvarimo tudi kakovostno komunikacijo. Po našem mnenju je kupovanje domačih izdelkov za lokalno gospodarstvo izjemno pomembno. Našim prebivalcem želimo dopovedati, da ima od tega korist celotna BiH," je dejala direktorica gradnje blagovne znamke Argeta v BiH, Mirsada Kadribašić.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top