IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.11.2018 || Jutri 5. beograjska FMCG konferenca revije InStore   |  Sij z Ukrajinci sklenil prodajno pogodbo za Perutnino Ptuj  |  Opolnoči pocenitev bencina in dizla   |  "Kralj banan" je oddal najboljšo ponudbo za Gorenje Surovine  |  Darja Teržan "prestopila" v Atlantic Grupo  |  Žito z novim projektom v pomoč mladim alpskim smučarjem  |  Skupina Gefco krepi vodilni položaj na področju avtomobilske logistike  |  Amazon bo preizkusil dostavo z brezpilotnimi plovili  |  V Ljubljano prihaja Brina, ljubljanski teden džina  |  Lidla (še) ne bo v Črni gori   |  Lidl v četrtek odpira še štiri trgovine  |  Prepovedan uvoz čajne paštete Karlovačke mesne industrije  |  Na kratko iz sveta trgovcev...  |  Davčne olajšave za Amazon netijo spore v New Yorku in Arlingtonu...  |  Nov Tommy supermarket na Reki  |  Družba Schenker lani povečala prihodke in dobiček  |  ZANIMIVOST: V nepalski restavraciji strežejo roboti  |  Zanimanje za urbano čebelarstvo narašča  |  Prepovedan oglas za proizvodnjo palmovega olja najbolj gledan (VIDEO)  |  V BTC Cityju odslej izdelki zvezde Daria Cecchinija  |   ||
   

BiH: Argeta BiH lani izvozila za 17 mio. evrov blaga

06.07.2018
Podjetje Argeta BH je lani izvozilo za 33,8 milijona KM (17,28 mio. EUR) izdelkov. Namaze so poslali na trge Albanije, Črne gore, Kosova, Makedonije, Srbije in ZAE, posebnost izdelkom pa daje dejstvo, da v proizvodnji uporabljajo več kot 90 odstotkov domačih surovin, poročajo bosansko-hercegovski mediji.
 
 
 
Poleg rasti proizvodnje in izvoza ima hčerinsko podjetje Argeta BiH namen, da še naprej vlaga v najpomembnejše sredstvo za delo, svoje zaposlene, saj jih bodo še naprej izobraževali in zaposlovali nove kadre. Ob dobrih poslovnih rezultatih podporo domačemu gospodarstvu Argeta zagotavlja tudi prek kampanje "Kupujmo in uporabljajmo domače".
 
"Zelo nas veseli možnost sodelovanja v takšnem projektu, saj je pomembno, da poleg kakovosti naših izdelkov z domačimi potrošniki ustvarimo tudi kakovostno komunikacijo. Po našem mnenju je kupovanje domačih izdelkov za lokalno gospodarstvo izjemno pomembno. Našim prebivalcem želimo dopovedati, da ima od tega korist celotna BiH," je dejala direktorica gradnje blagovne znamke Argeta v BiH, Mirsada Kadribašić.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top