IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

BiH: Argeta BiH lani izvozila za 17 mio. evrov blaga

06.07.2018
Podjetje Argeta BH je lani izvozilo za 33,8 milijona KM (17,28 mio. EUR) izdelkov. Namaze so poslali na trge Albanije, Črne gore, Kosova, Makedonije, Srbije in ZAE, posebnost izdelkom pa daje dejstvo, da v proizvodnji uporabljajo več kot 90 odstotkov domačih surovin, poročajo bosansko-hercegovski mediji.
 
 
 
Poleg rasti proizvodnje in izvoza ima hčerinsko podjetje Argeta BiH namen, da še naprej vlaga v najpomembnejše sredstvo za delo, svoje zaposlene, saj jih bodo še naprej izobraževali in zaposlovali nove kadre. Ob dobrih poslovnih rezultatih podporo domačemu gospodarstvu Argeta zagotavlja tudi prek kampanje "Kupujmo in uporabljajmo domače".
 
"Zelo nas veseli možnost sodelovanja v takšnem projektu, saj je pomembno, da poleg kakovosti naših izdelkov z domačimi potrošniki ustvarimo tudi kakovostno komunikacijo. Po našem mnenju je kupovanje domačih izdelkov za lokalno gospodarstvo izjemno pomembno. Našim prebivalcem želimo dopovedati, da ima od tega korist celotna BiH," je dejala direktorica gradnje blagovne znamke Argeta v BiH, Mirsada Kadribašić.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top