IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.09.2021 || Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |  Boj za zaščito vina prošek  |  Nove Michelinove zvezdice...  |  Družba DHL Express razglašena za najboljše delovno mesto  |  Mercator v prvem polletju z veliko rastjo poslovnega izida  |  Michelinova zvezdica zasijala (tudi) v Gostišču Grič  |  Lidl z novimi projekti za manj zavržene hrane   |  Slovenija je prva država v Evropi z (novim) Googlovim orodjem - "market finder-jem"  |  ZZS predstavila zadružne vinske kleti  |  Ana Roš & Tuš zvezdi(ci) Michelina   |  GZS:"Industrija ob rasteh cen energentov za nujen dialog z državo"  |  Pomemben dogovor Kauflanda z osnovnimi šolami  |  Jutri delavnica o praktičnih vidikih izvoza in uvoza   |  DIA trgovine prilagodila za večje oddelke svežega programa  |  Barilla toži nad visokimi cenami pšenice  |  Dvig trenda spletnega nakupovanja  |  Strokovnjaki za prehransko ustreznost svetujejo kupcem v Asdi  |  Italijani svarijo Britance: "Hranijo vas s ponaredki"  |  Potrošniki septembra slabše razpoloženi  |  ZANIMIVOST: Nasproti policije bo prvi muzej kanabisa  |   ||
   

Belgija/Brazilija: Anheuser-Busch InBev s podvojenim dobičkom

29.07.2021
Največji svetovni proizvajalec piva Anheuser-Busch InBev je drugo četrtletje sklenil z 1,9 milijarde dolarjev čistega dobička, kar je dvakrat več kot v enakem obdobju lani.
 
 
 

Zvišala ga je povečana prodaja, ki je dosegla raven pred pandemijo covida-19. Prihodki od prodaje so se okrepili za 27 odstotkov na 13,5 milijarde dolarjev.

Belgijsko-brazilska skupina, ki med drugim proizvaja piva Budweiser, Stella Artois in Corona, je tako nadaljevala z okrevanjem poslovanja, potem ko se je to močno popravilo proti koncu lanskega leta, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Potrošnja piva se je lani kot posledica ukrepov za zajezitev pandemije covida-19 močno zmanjšala. Lani se je dobiček podjetja prepolovil na 3,8 milijarde dolarjev, v drugem četrtletju ga je bilo za 921 milijonov dolarjev. Uspešnost cepljenja od konca lanskega leta je prispevala k odprtju barov in pubov na ključnih trgih, vendar obstaja bojazen, da bi širjenje bolj nalezljivih različic koronavirusa lahko povzročilo obrat.

Nazaj
 


 
 
 
back to top