IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |   ||
   

ZDA: Ameriške verige septembra uspešno

01.10.2012
Velike ameriške trgovine so imele v preteklem mesecu uspešno prodajo. Glede na to da so avgusta potekali veliki predšolski nakupi, je nova rast prodaje v septembru vsekakor dobra novica.
 

Prodaja bo oktobra po vseh pričakovanjih slaba, med drugim tudi zaradi predsedniških volitev 6. novembra. Izkušnje kažejo, da prodaja v mesecu dni pred volitvami vedno pade, vendar pa se potem izboljša.
 
Podatke o mesečni prodaji v prodajalnah, ki so odprte najmanj leto dni, objavlja le okrog 13 odstotkov vseh trgovin, ki na leto v ZDA obrnejo 2400 milijard dolarjev. S tem se ne ubada na primer Wal Mart, podobno slovo pa je napovedal tudi Target. Med tistimi, ki sodelujejo, pa jih je večina prodajo septembra povečala.
 
Diskontna veletrgovina Costco je prodajo povečala za šest odstotkov in presegla pričakovanja analitikov, kakor tudi podjetje Limited, ki ima pod seboj med drugim prodajalne s perilom Victoria's Secret in kozmetiko Bath & Body Works. Limited je povečal prodajo za pet odstotkov.
 
Veletrgovina Macy's jo je povečala za 2,5 odstotka, kar je bilo pod pričakovanji, podobno pa se je zgodilo tudi trgovini Target, ki je prodajo namesto za pričakovanih 2,2 povečala za 2,1 odstotka.

Nazaj
 


 
 
 
back to top