IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.06.2017 || Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners ponudil največ za Merkurjeve nepremičnine   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  Jutri Tušev tek barv v Ljubljani  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |  Za Hoferjem že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal  |  Dogovor o vzpostavitvi mehanizma na področju varstva potrošnikov  |   Država ne bo kupovala (Sberbankovih) delnic Mercatorja  |  Projekt Akademije Mercatorja in ZZS:" Radi imamo domače" se danes zaključuje  |  Auchan prevzema lokalnega trgovca Karavan  |   Novi DIS v Inđiji  |  V Mariboru simpozij o pridelovanju zelenjave in krompirja  |  Hoferjev sladoled ponuja možnost dopusta v Firencah  |  Odprt prvi Super Konzum v Supetru na Braču  |   ||
   

Hrvaška/Slovenija: Ambasador gina Hendrick's McRae iz Slovenije na Hrvaško

18.05.2017

Škot Duncan McRae, svetovni ambasador blagovne znamke Hendrick's gin iz Londona, je na svojem rednem obisku držav, ki jih pokriva, v začetku tedna obiskal Slovenijo, od koder je odpotoval na Hrvaško, kjer prav tako predava in poučuje o skrivnostih te pijače v streženju ter ustvarjanju doživljajev ob pitju omenjenega gina. Vedno znova poudarja, da je gost na prvem mestu in da mu je potrebno dati možnost izbora.


 
 

"Opazen je napredek glede na moj zadnji obisk pred dvema letoma. Lastniki gostinskih objektov so odprti  za nove stvari, barmani in natakarji so se pripravljeni učiti, uvajati novosti, Jasno jim je, da lahko le na ta način poboljšajo doživljaj svojih kupcev. Dobro je in pozitivno, da prepoznavajo ROI (Return on Investment), kar pomeni, da se bodo gostje na ta način radi vračali, saj bodo pri vas doživeli tisto kar ne ponuja vsak gostinski nobjekt. Bodite drugačni od drugih! Izobraževati se je treba stalno in to velja tako za lastnike kot barmane. Ko slednji pozna zgodbo, ki se skriva za serviranjem in izvirom gina doživi pravo stvar," je dejal Hendricksov ambasador.

Tako kot v Sloveniji je tudi na Hrvaškem Duncan gostincem predaval o skrivnostih uspeha HoReCa sektorja.


Nazaj
 


 
 
 
back to top