IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.02.2018 || Lanska suša povzročila za 65,3 milijona evrov škode  |  Dm postavlja novo strategijo  |  "Coop Swiss" podpira organsko  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Waitrose predstavlja linijo Good Health  |  Biedronka z linijo goBIO  |  Rekordni poslovni rezultati za Henkel  |  Slavonski kulen iz CM bo postal kulen z dežele  |  Mastercard: "Kupci pripravljeni na plačevanje z nosljivimi napravami"  |  Natisnjena 62. številka revije InStore že na poti k naslovnikom  |  Zadruge v odkup preostale dobre četrtine Mlekarne Celeia  |  Plenković napovedal položaj Agrokorjevega (namestnika) pooblaščenca za naslednji teden  |  Od srede nova dm prodajalna v Ajdovščini  |  Vinagov kompleks še vedno ni našel kupca  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  V Dublinu včeraj in danes okrogla miza o trgovini v prihodnosti  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  DIA s prodajo v višini desetih milijard evrov  |  Majid Al Futtaim odpira še sto objektov pod franšizo Carrefour  |   ||
   

Hrvaška/Slovenija: Ambasador gina Hendrick's McRae iz Slovenije na Hrvaško

18.05.2017

Škot Duncan McRae, svetovni ambasador blagovne znamke Hendrick's gin iz Londona, je na svojem rednem obisku držav, ki jih pokriva, v začetku tedna obiskal Slovenijo, od koder je odpotoval na Hrvaško, kjer prav tako predava in poučuje o skrivnostih te pijače v streženju ter ustvarjanju doživljajev ob pitju omenjenega gina. Vedno znova poudarja, da je gost na prvem mestu in da mu je potrebno dati možnost izbora.


 
 

"Opazen je napredek glede na moj zadnji obisk pred dvema letoma. Lastniki gostinskih objektov so odprti  za nove stvari, barmani in natakarji so se pripravljeni učiti, uvajati novosti, Jasno jim je, da lahko le na ta način poboljšajo doživljaj svojih kupcev. Dobro je in pozitivno, da prepoznavajo ROI (Return on Investment), kar pomeni, da se bodo gostje na ta način radi vračali, saj bodo pri vas doživeli tisto kar ne ponuja vsak gostinski nobjekt. Bodite drugačni od drugih! Izobraževati se je treba stalno in to velja tako za lastnike kot barmane. Ko slednji pozna zgodbo, ki se skriva za serviranjem in izvirom gina doživi pravo stvar," je dejal Hendricksov ambasador.

Tako kot v Sloveniji je tudi na Hrvaškem Duncan gostincem predaval o skrivnostih uspeha HoReCa sektorja.


Nazaj
 


 
 
 
back to top