IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 24.11.2017 || 90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Nova 60. številka revije InStore že v tiskarni  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |  Dia izdelke verige Clarel ponuja prek Amazona  |   ||
   

Hrvaška/Slovenija: Ambasador gina Hendrick's McRae iz Slovenije na Hrvaško

18.05.2017

Škot Duncan McRae, svetovni ambasador blagovne znamke Hendrick's gin iz Londona, je na svojem rednem obisku držav, ki jih pokriva, v začetku tedna obiskal Slovenijo, od koder je odpotoval na Hrvaško, kjer prav tako predava in poučuje o skrivnostih te pijače v streženju ter ustvarjanju doživljajev ob pitju omenjenega gina. Vedno znova poudarja, da je gost na prvem mestu in da mu je potrebno dati možnost izbora.


 
 

"Opazen je napredek glede na moj zadnji obisk pred dvema letoma. Lastniki gostinskih objektov so odprti  za nove stvari, barmani in natakarji so se pripravljeni učiti, uvajati novosti, Jasno jim je, da lahko le na ta način poboljšajo doživljaj svojih kupcev. Dobro je in pozitivno, da prepoznavajo ROI (Return on Investment), kar pomeni, da se bodo gostje na ta način radi vračali, saj bodo pri vas doživeli tisto kar ne ponuja vsak gostinski nobjekt. Bodite drugačni od drugih! Izobraževati se je treba stalno in to velja tako za lastnike kot barmane. Ko slednji pozna zgodbo, ki se skriva za serviranjem in izvirom gina doživi pravo stvar," je dejal Hendricksov ambasador.

Tako kot v Sloveniji je tudi na Hrvaškem Duncan gostincem predaval o skrivnostih uspeha HoReCa sektorja.


Nazaj
 


 
 
 
back to top