IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 27.04.2018 || Odprtje trgovine Mlinotest v Dolnji Košani  |  Zagrebška pivovarna ima dve novi direktorici  |   Mlekarna Celeia v večinski lasti kmetov  |  Danes otvoritev dm-a v Šempetru   |  Magnit odprl še 275 trgovin, skok prodaje za 8 %  |  Podravka z najboljšim prvim četrtletjem doslej  |  Čizmić: "Mercator uspešnejši kot pred enim letom"  |   Mercata je ekskluzivni dobavitelj blagovne znamke Nestea  |  Beiersdorf z novo finančno direktorico  |  MD vlaga milijardo evrov v nove objekte in distribucijski center  |  S Hoferjem zbranih 28 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |   Dvoštevilčna rast večine poslovnih segmentov Atlantic Grupe  |  Vlada razrešuje direktorja AVK Matvoza  |  Trgovine bodo med prazniki (večinoma) zaprte  |  Coca-Cola v prvem četrtletju z rastjo dobička  |   Gorenjka v ospredju Festivala čokolade v Radovljici (VIDEO)  |  Nadzorniki Mercatorja danes o lanskem poslovanju  |  ZANIMIVOST: Roboti tudi za solato...(VIDEO)  |  Amazon prodajo živil povečal za 50 odstotkov  |  Marko Abramović novi generalni direktor podjetja Sojaprotein  |   ||
   

Hrvaška/Slovenija: Ambasador gina Hendrick's McRae iz Slovenije na Hrvaško

18.05.2017

Škot Duncan McRae, svetovni ambasador blagovne znamke Hendrick's gin iz Londona, je na svojem rednem obisku držav, ki jih pokriva, v začetku tedna obiskal Slovenijo, od koder je odpotoval na Hrvaško, kjer prav tako predava in poučuje o skrivnostih te pijače v streženju ter ustvarjanju doživljajev ob pitju omenjenega gina. Vedno znova poudarja, da je gost na prvem mestu in da mu je potrebno dati možnost izbora.


 
 

"Opazen je napredek glede na moj zadnji obisk pred dvema letoma. Lastniki gostinskih objektov so odprti  za nove stvari, barmani in natakarji so se pripravljeni učiti, uvajati novosti, Jasno jim je, da lahko le na ta način poboljšajo doživljaj svojih kupcev. Dobro je in pozitivno, da prepoznavajo ROI (Return on Investment), kar pomeni, da se bodo gostje na ta način radi vračali, saj bodo pri vas doživeli tisto kar ne ponuja vsak gostinski nobjekt. Bodite drugačni od drugih! Izobraževati se je treba stalno in to velja tako za lastnike kot barmane. Ko slednji pozna zgodbo, ki se skriva za serviranjem in izvirom gina doživi pravo stvar," je dejal Hendricksov ambasador.

Tako kot v Sloveniji je tudi na Hrvaškem Duncan gostincem predaval o skrivnostih uspeha HoReCa sektorja.


Nazaj
 


 
 
 
back to top