IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.05.2017 || Industrija mesa Đurđević bo ovčje meso izvažala na Kitajsko  |  Finale Lige prvakov začenjata Pepsi in The Black Eyed Peas (VIDEO)  |  Po konferenci: "Marketing Summit Belgrade 2017" (FOTO)  |   O novostih na zakonodajnem področju TZS danes v Novi Gorici  |  Mercator v prvem četrtletju z dobičkom  |  JD.com bo z droni prenašal do 1 tono težke pakete  |  Dizel in 95-oktanski bencin (malce) cenejša  |  V Tolminu na ogled razstava "Tržnica je trebuh mesta"  |  Manjše zanimanje za čokolado znižuje ceno kakava  |  Pri Hoferju skrajšali osnovne plačilne roke  |  Spoznajte 22 lokalnih živilskih inovacij  |  Lidl zagnal spletno trgovino na Kitajskem  |  Prodajajo Todorićevo premoženje, Lavrov in Stier v Moskvi tudi o Agrokorju  |  Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Alpsko mleko kot kultni slovenski izdelek praznovalo abrahama  |  Atlantic z oglaševalsko akcijo "Barcaffe prisluhne vsaki zgodbi" (VIDEO)  |  ZANIMIVOST: Jumbo predstavil kečap iz odpadkov hrane  |  Sirk kot edini slovenski predstavnik s ponudbo celovitih logističnih rešitev  |  Direktor Lidla: "Naši izdelki bodo do 50 odstotkov cenejši"  |  V Beogradu do četrtka profesionalna "mystery shopping" konferenca  |   ||
   

Hrvaška/Slovenija: Ambasador gina Hendrick's McRae iz Slovenije na Hrvaško

18.05.2017

Škot Duncan McRae, svetovni ambasador blagovne znamke Hendrick's gin iz Londona, je na svojem rednem obisku držav, ki jih pokriva, v začetku tedna obiskal Slovenijo, od koder je odpotoval na Hrvaško, kjer prav tako predava in poučuje o skrivnostih te pijače v streženju ter ustvarjanju doživljajev ob pitju omenjenega gina. Vedno znova poudarja, da je gost na prvem mestu in da mu je potrebno dati možnost izbora.


 
 

"Opazen je napredek glede na moj zadnji obisk pred dvema letoma. Lastniki gostinskih objektov so odprti  za nove stvari, barmani in natakarji so se pripravljeni učiti, uvajati novosti, Jasno jim je, da lahko le na ta način poboljšajo doživljaj svojih kupcev. Dobro je in pozitivno, da prepoznavajo ROI (Return on Investment), kar pomeni, da se bodo gostje na ta način radi vračali, saj bodo pri vas doživeli tisto kar ne ponuja vsak gostinski nobjekt. Bodite drugačni od drugih! Izobraževati se je treba stalno in to velja tako za lastnike kot barmane. Ko slednji pozna zgodbo, ki se skriva za serviranjem in izvirom gina doživi pravo stvar," je dejal Hendricksov ambasador.

Tako kot v Sloveniji je tudi na Hrvaškem Duncan gostincem predaval o skrivnostih uspeha HoReCa sektorja.


Nazaj
 


 
 
 
back to top