IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

ZDA: Amazonov dan znižanj prinesel 60-odstotno rast prodaje

14.07.2017
Veliki trgovci so si najprej izmislili decembrsko norijo, potem to ni bilo dovolj in je nastopil tako imenovani "črni petek”, za njim "kibernetični ponedeljek”, zdaj pa si je treba izmisliti nove metode, kako privabiti kupca. Amazon ima rešitev: poletni Prime day.
 
 
 
To, kar je kitajski trgovec Alibaba storil z dnevom samskih, ko ponuja številna znižanja, je Amazon posrečeno kopiral s poletnim dnevom znižanj Prime day. Letos je bila na sporedu tretja izvedba, in seveda ni treba posebej poudarjati, da so bili rezultati za ameriškega trgovca enkratni. 
 
Znižanja trajajo 30 ur (10. in 11. julija), prodaja prek spleta pa naj bi presegla "črni petek” in "kibernetični ponedeljek”. Analitiki ugibajo celo o milijardi dolarjev (880 milijonov evrov). Če se bodo te informacije pokazale kot točne, je Amazon lanskoletno prodajo za Prime day povečal za kar 60 odstotkov, poleg tega pa se je veliko novih kupcev naročilo na storitev Amazon Prime, ki omogoča hitrejšo dostavo na dom, in to za 11 dolarjev na mesec.
 
Najbolj prodajan artikel na omenjeni dan znižanja je bil njihov pametni asistent Amazon Echo Dot. Ob vsem skupaj velja poudariti še to, da je bil letošnji Prime day daljši za šest ur in da je Amazon znižanja ponudil v več državah (13).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top