IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.09.2017 || Ovadba proti odgovornim za izredno upravo v Agorkorju  |  Nestlé se bo moral znebiti nekaterih blagovnih znamk  |  V Bruslju konferenca o ukrepanju po aferi z jajci  |  Alibaba bo v širjenje logistične mreže vložila 15 milijard dolarjev  |  Čaji 1001Cvet v novi preobleki  |   3. FMCG Summit Zagreb, še tri dni se lahko prijavite po "first minute" ceni!  |  Trgatev ob 60. obletnici Kleti Brda (VIDEO)   |  Lidl Slovenija pomaga živalim v stiski  |  Tropic želi prevzeti trgovine Mercator  |  Zaradi elektronskih cigaret na sodišču  |  V petek otvoritev razširjene kranjske Qlandie  |  Hofer prvošolce pomagal obdariti s knjigo Bralne značke  |  Opolnoči spremenjene cene goriv  |  V Kranju odprta 47. trgovina Eurospin v Sloveniji  |  Regal in Imo-real podali prevzemno ponudbo za dve Panvitini družbi  |  Proizvajalci ustanovili nov konzorcij za testenine  |  Ljubitelji testenin so bolj zdravi, uživajo manj maščob (študija)  |  Ivica Todorić v blogu o tem, da lex Agrokor ni v skladu z ustavo  |  Entoni Sošić od 1. oktobra na čelu Mercatorja S  |  Srđan Zlatičanin novi generalni direktor Frikoma  |   ||
   

ZDA: Amazonov dan znižanj prinesel 60-odstotno rast prodaje

14.07.2017
Veliki trgovci so si najprej izmislili decembrsko norijo, potem to ni bilo dovolj in je nastopil tako imenovani "črni petek”, za njim "kibernetični ponedeljek”, zdaj pa si je treba izmisliti nove metode, kako privabiti kupca. Amazon ima rešitev: poletni Prime day.
 
 
 
To, kar je kitajski trgovec Alibaba storil z dnevom samskih, ko ponuja številna znižanja, je Amazon posrečeno kopiral s poletnim dnevom znižanj Prime day. Letos je bila na sporedu tretja izvedba, in seveda ni treba posebej poudarjati, da so bili rezultati za ameriškega trgovca enkratni. 
 
Znižanja trajajo 30 ur (10. in 11. julija), prodaja prek spleta pa naj bi presegla "črni petek” in "kibernetični ponedeljek”. Analitiki ugibajo celo o milijardi dolarjev (880 milijonov evrov). Če se bodo te informacije pokazale kot točne, je Amazon lanskoletno prodajo za Prime day povečal za kar 60 odstotkov, poleg tega pa se je veliko novih kupcev naročilo na storitev Amazon Prime, ki omogoča hitrejšo dostavo na dom, in to za 11 dolarjev na mesec.
 
Najbolj prodajan artikel na omenjeni dan znižanja je bil njihov pametni asistent Amazon Echo Dot. Ob vsem skupaj velja poudariti še to, da je bil letošnji Prime day daljši za šest ur in da je Amazon znižanja ponudil v več državah (13).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top