IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.10.2018 || Še dva dneva do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novi logistični center verige X5 v Petrozavodsku  |  In Your Pocket razglasil najboljše lokale s hrano v Ljubljani  |  Dogovor o zmanjšanem pakiranju sladkorja, soli, masti  |  Simončič je novi predsednik Sveta RS za kmetijstvo in podeželje  |  Praznik kave "TriestEspresso Expo" od 25. do 27.oktobra tudi z Barcaffejem  |  Kompetentni kadri za večjo konkurenčnost živilstva  |  Spremembe v vodstvu Coca Cole  |  Študentje s top inovacijo pod imenom "MOUSSE-HAVE" danes na sejmu Sial v Parizu  |  Svetovni dan jabolk - 21. oktober  |  Odprt nov Tommy hipermarket v Malinski  |  Ali prihajajo piščanci, ki jih hranijo z GSO?  |  Paloma kmalu v pomembno posodobitev proizvodnje  |  P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |   ||
   

ZDA: Amazon vam blokira račun, če preveč artiklov zavrnete

25.05.2018
Po poročanju The Wall Street Journala, je Amazon nekaterim izmed svojih kupcev onemogočil nadaljnje nakupovanje prek spleta, če so se "sumljivo" obnašali. Med najpogostejšimi suspenzi računa časnik navaja pretirano (za)vračanje izdelkov. 
 
 
Dve stranki največjega ameriškega spletnega trgovca sta se denimo pritožila, da jima je Amazon račun ukinil brez kakršnega koli opozorila. Kupec Nir Nissim pravi, da je očitno prevečkrat zavrnil svoja naročila in jih poslal nazaj v skladišče.
 
Ko je večkrat poskušal priklicati klicni center, so mu račun na spletni strani spet aktivirali, v sporočilu za javnost pa Amazon navaja, da je velika redkost stranki ukiniti račun za daljše obdobje časa.
 
"Takšne odločitve za nas nikoli niso lahke, toda med 300 milijoni strank po celem svetu včasih moramo ukrepati, da bi zaščitili izkušnjo vseh naših kupcev. Če stranka meni, da smo naredili napako, jih vabimo k neposrednemu stiku in da skupaj preverimo status njihovega računa ter primerno ukrepamo," so zaposali pri Amazonu. 
 
Večina praks, povezanih z ukinitvijo računa, ima ozadje v pretiranem vračanju artiklov. Že predlani je o tem pisal The Guardian in omenjal nekega računalniškega programerja, ki je od 343 naročil v treh letih Amazonu vrnil 37 artiklov.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top