IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Več fižola in manj mesa - recept za človeka in Zemljo  |  Revija Marketing magazin objavila pregled največkrat nagrajenih oglaševalcev (VIDEO)  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |   ||
   

ZDA: Amazon vam blokira račun, če preveč artiklov zavrnete

25.05.2018
Po poročanju The Wall Street Journala, je Amazon nekaterim izmed svojih kupcev onemogočil nadaljnje nakupovanje prek spleta, če so se "sumljivo" obnašali. Med najpogostejšimi suspenzi računa časnik navaja pretirano (za)vračanje izdelkov. 
 
 
Dve stranki največjega ameriškega spletnega trgovca sta se denimo pritožila, da jima je Amazon račun ukinil brez kakršnega koli opozorila. Kupec Nir Nissim pravi, da je očitno prevečkrat zavrnil svoja naročila in jih poslal nazaj v skladišče.
 
Ko je večkrat poskušal priklicati klicni center, so mu račun na spletni strani spet aktivirali, v sporočilu za javnost pa Amazon navaja, da je velika redkost stranki ukiniti račun za daljše obdobje časa.
 
"Takšne odločitve za nas nikoli niso lahke, toda med 300 milijoni strank po celem svetu včasih moramo ukrepati, da bi zaščitili izkušnjo vseh naših kupcev. Če stranka meni, da smo naredili napako, jih vabimo k neposrednemu stiku in da skupaj preverimo status njihovega računa ter primerno ukrepamo," so zaposali pri Amazonu. 
 
Večina praks, povezanih z ukinitvijo računa, ima ozadje v pretiranem vračanju artiklov. Že predlani je o tem pisal The Guardian in omenjal nekega računalniškega programerja, ki je od 343 naročil v treh letih Amazonu vrnil 37 artiklov.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top