IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 21.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  20. maj - svetovni dan čebel  |  Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je Unilever  |  Odprta kuhna v soboto (prvič) tudi v Novem mestu  |  Čebelarji na Ravnah na Koroškem drugič obeležili svetovni dan čebel  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu jutri sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Bencin bo cenejši, dizel za malenkost dražji  |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Walmart bo hipermarkete preuredil v veleprodajni format  |  Danes je bila odprta zagrebška Arena Park  |  Amazon investiral v dostavno službo Deliveroo  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Odmeven uspeh vin Tikveš v Londonu na IWC-ju  |  Več kot tretjina prebivalstva kadi redno  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  Odprli so posodobljen obrat bjelovarske Sirele  |  Kaufland slovesno predstavil (svoj) prvi Solar Carport  |  Biedronka v svojih trgovinah uvaja stranišča  |   ||
   

ZDA: Amazon vam blokira račun, če preveč artiklov zavrnete

25.05.2018
Po poročanju The Wall Street Journala, je Amazon nekaterim izmed svojih kupcev onemogočil nadaljnje nakupovanje prek spleta, če so se "sumljivo" obnašali. Med najpogostejšimi suspenzi računa časnik navaja pretirano (za)vračanje izdelkov. 
 
 
Dve stranki največjega ameriškega spletnega trgovca sta se denimo pritožila, da jima je Amazon račun ukinil brez kakršnega koli opozorila. Kupec Nir Nissim pravi, da je očitno prevečkrat zavrnil svoja naročila in jih poslal nazaj v skladišče.
 
Ko je večkrat poskušal priklicati klicni center, so mu račun na spletni strani spet aktivirali, v sporočilu za javnost pa Amazon navaja, da je velika redkost stranki ukiniti račun za daljše obdobje časa.
 
"Takšne odločitve za nas nikoli niso lahke, toda med 300 milijoni strank po celem svetu včasih moramo ukrepati, da bi zaščitili izkušnjo vseh naših kupcev. Če stranka meni, da smo naredili napako, jih vabimo k neposrednemu stiku in da skupaj preverimo status njihovega računa ter primerno ukrepamo," so zaposali pri Amazonu. 
 
Večina praks, povezanih z ukinitvijo računa, ima ozadje v pretiranem vračanju artiklov. Že predlani je o tem pisal The Guardian in omenjal nekega računalniškega programerja, ki je od 343 naročil v treh letih Amazonu vrnil 37 artiklov.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top