IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 17.08.2018 || Jutri bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Začetek trgatve v Goriških Brdih bo zanimiv  |   Puklavec Family Wines pred trgatvijo  |  Walmartova prodaja najvišja v zadnjih desetih letih  |  Bliža se Praznik idrijskih žlikrofov  |  AWT novi dobavitelj izdelkov Werner & Mertz   |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Za Ravanico 14 ponudb, pet veljavnih  |  Unilever ima novega logističnega partnerja - JD.com  |  Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |   ||
   

ZDA: Amazon vam blokira račun, če preveč artiklov zavrnete

25.05.2018
Po poročanju The Wall Street Journala, je Amazon nekaterim izmed svojih kupcev onemogočil nadaljnje nakupovanje prek spleta, če so se "sumljivo" obnašali. Med najpogostejšimi suspenzi računa časnik navaja pretirano (za)vračanje izdelkov. 
 
 
Dve stranki največjega ameriškega spletnega trgovca sta se denimo pritožila, da jima je Amazon račun ukinil brez kakršnega koli opozorila. Kupec Nir Nissim pravi, da je očitno prevečkrat zavrnil svoja naročila in jih poslal nazaj v skladišče.
 
Ko je večkrat poskušal priklicati klicni center, so mu račun na spletni strani spet aktivirali, v sporočilu za javnost pa Amazon navaja, da je velika redkost stranki ukiniti račun za daljše obdobje časa.
 
"Takšne odločitve za nas nikoli niso lahke, toda med 300 milijoni strank po celem svetu včasih moramo ukrepati, da bi zaščitili izkušnjo vseh naših kupcev. Če stranka meni, da smo naredili napako, jih vabimo k neposrednemu stiku in da skupaj preverimo status njihovega računa ter primerno ukrepamo," so zaposali pri Amazonu. 
 
Večina praks, povezanih z ukinitvijo računa, ima ozadje v pretiranem vračanju artiklov. Že predlani je o tem pisal The Guardian in omenjal nekega računalniškega programerja, ki je od 343 naročil v treh letih Amazonu vrnil 37 artiklov.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top