IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.06.2018 || Danes že četrti Tušev tek barv  |  Pobuda Moje znamke omogoča polet po Evropi  |  TZS: "Motiviranost in dvig kompetenc zaposlenih pomenita boljšo organizacijo dela"  |  Podeljena priznanja na 39. Mednarodnem ocenjevanju kakovosti mesa  |  Beiersdorf (po finančnem) zapušča še izvršni direktor  |  Tesco: "Če štejemo prodajo piva, bo SP osvojila Anglija!"  |  Bruselj uvedel carino na ameriški viski, brusnice, arašidovo maslo, kozmetiko...  |  L'Oreal in Casino v projekt skupnih drogerij  |  Glasovanje upnikov Agrokorja o upniškem dogovoru 4. julija!  |  Priznanja v kategoriji brezalkoholnih pijač Fructalu, Presadu in podjetju Voda 902  |  E-branjevka v pomoč pri nakupu svežih pridelkov prek spleta  |  Riko v Ukrajini pomaga pri gradnji tovarne sladkorja  |  Ljubljanske mlekarne tudi letos povečujejo odkup slovenskega mleka  |  Rok za prodajo terjatev Tuša prestavili na konec julija  |  Sainsbury's bo prisiljen prodati do 100 trgovin  |  Mondelēz International predstavil novega finančnega direktorja  |  Carrefour prvi predstavil 100 % biorazgradljive vrečke  |  Colruyt posloval nad pričakovanji  |  Sladka hiša na ulici Makedonija  |  Mercator, Idea in Roda osvojili nagrade Superbrands  |   ||
   

ZDA: Amazon vam blokira račun, če preveč artiklov zavrnete

25.05.2018
Po poročanju The Wall Street Journala, je Amazon nekaterim izmed svojih kupcev onemogočil nadaljnje nakupovanje prek spleta, če so se "sumljivo" obnašali. Med najpogostejšimi suspenzi računa časnik navaja pretirano (za)vračanje izdelkov. 
 
 
Dve stranki največjega ameriškega spletnega trgovca sta se denimo pritožila, da jima je Amazon račun ukinil brez kakršnega koli opozorila. Kupec Nir Nissim pravi, da je očitno prevečkrat zavrnil svoja naročila in jih poslal nazaj v skladišče.
 
Ko je večkrat poskušal priklicati klicni center, so mu račun na spletni strani spet aktivirali, v sporočilu za javnost pa Amazon navaja, da je velika redkost stranki ukiniti račun za daljše obdobje časa.
 
"Takšne odločitve za nas nikoli niso lahke, toda med 300 milijoni strank po celem svetu včasih moramo ukrepati, da bi zaščitili izkušnjo vseh naših kupcev. Če stranka meni, da smo naredili napako, jih vabimo k neposrednemu stiku in da skupaj preverimo status njihovega računa ter primerno ukrepamo," so zaposali pri Amazonu. 
 
Večina praks, povezanih z ukinitvijo računa, ima ozadje v pretiranem vračanju artiklov. Že predlani je o tem pisal The Guardian in omenjal nekega računalniškega programerja, ki je od 343 naročil v treh letih Amazonu vrnil 37 artiklov.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top