IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.09.2021 || Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |  Boj za zaščito vina prošek  |  Nove Michelinove zvezdice...  |  Družba DHL Express razglašena za najboljše delovno mesto  |  Mercator v prvem polletju z veliko rastjo poslovnega izida  |  Michelinova zvezdica zasijala (tudi) v Gostišču Grič  |  Lidl z novimi projekti za manj zavržene hrane   |  Slovenija je prva država v Evropi z (novim) Googlovim orodjem - "market finder-jem"  |  ZZS predstavila zadružne vinske kleti  |  Ana Roš & Tuš zvezdi(ci) Michelina   |  GZS:"Industrija ob rasteh cen energentov za nujen dialog z državo"  |  Pomemben dogovor Kauflanda z osnovnimi šolami  |  Jutri delavnica o praktičnih vidikih izvoza in uvoza   |  DIA trgovine prilagodila za večje oddelke svežega programa  |  Barilla toži nad visokimi cenami pšenice  |  Dvig trenda spletnega nakupovanja  |  Strokovnjaki za prehransko ustreznost svetujejo kupcem v Asdi  |  Italijani svarijo Britance: "Hranijo vas s ponaredki"  |  Potrošniki septembra slabše razpoloženi  |  ZANIMIVOST: Nasproti policije bo prvi muzej kanabisa  |   ||
   

ZDA: Amazon spet (tretjič zapored) najbolj vredna blagovna znamka

24.06.2021
Po ugotovitvah raziskave Brandz je 100 največ vrednih znamk na svetu v letu 2020 raslo štiriinpolkrat hitreje kot v prejšnjih letih, ko ni bilo koronavirusa in so skupaj vredne skoraj šest bilijonov evrov. 

Tudi letos je na vrhu Kantarjeve raziskave Brandz Amazon, ki gaocenjujejo na 572 milijard evrov. Na drugem mestu je z vrednostjo 511 milijard evrov Apple, na tretjem Google s 383 milijardami evrov in na četrtem Microsoft s 343 milijardami in 20-odstotnim povečanjem vrednosti blagovne znamke.

Nazaj
 


 
 
 
back to top