IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.06.2018 || Danes že četrti Tušev tek barv  |  Pobuda Moje znamke omogoča polet po Evropi  |  TZS: "Motiviranost in dvig kompetenc zaposlenih pomenita boljšo organizacijo dela"  |  Podeljena priznanja na 39. Mednarodnem ocenjevanju kakovosti mesa  |  Beiersdorf (po finančnem) zapušča še izvršni direktor  |  Tesco: "Če štejemo prodajo piva, bo SP osvojila Anglija!"  |  Bruselj uvedel carino na ameriški viski, brusnice, arašidovo maslo, kozmetiko...  |  L'Oreal in Casino v projekt skupnih drogerij  |  Glasovanje upnikov Agrokorja o upniškem dogovoru 4. julija!  |  Priznanja v kategoriji brezalkoholnih pijač Fructalu, Presadu in podjetju Voda 902  |  E-branjevka v pomoč pri nakupu svežih pridelkov prek spleta  |  Riko v Ukrajini pomaga pri gradnji tovarne sladkorja  |  Ljubljanske mlekarne tudi letos povečujejo odkup slovenskega mleka  |  Rok za prodajo terjatev Tuša prestavili na konec julija  |  Sainsbury's bo prisiljen prodati do 100 trgovin  |  Mondelēz International predstavil novega finančnega direktorja  |  Carrefour prvi predstavil 100 % biorazgradljive vrečke  |  Colruyt posloval nad pričakovanji  |  Sladka hiša na ulici Makedonija  |  Mercator, Idea in Roda osvojili nagrade Superbrands  |   ||
   

ZDA: Amazon omogoča mobilno zasledovanje dostavnega paketa

11.06.2018
Spletni trgovec Amazon razširja možnosti sledenja "Map Tracking”, ki stranke obvešča o tem, da je njihov dostavni paket blizu, poroča spletna stran Android Police. 
 
Mobilna aplikacija kupcem omogoča, da so obveščeni takrat, ko ima dostavljavec še deset postaj pred njihovo lokacijo. Hkrati bo app strankam omogočal, da bodo videle, kje točno se nahaja vozilo, ki prevaža njihov paket.
 
Funkcijo je Amazon napovedal že jeseni in jo postopoma sicer začel uporabljati, sedaj pa je na voljo za čisto vse lokacije v ZDA, kamor trgovec dostavlja. Amazon skuša svojim strankam kar se le da olajšati proces pričakovanja naročenega blaga.
 
Zagotavlja dokaj natančno časovno okno dostave in kupcem sporoči točen datum, kdaj lahko najkasneje jamči za prihod dostavnega vozila. Storitev "Map Tracking" bo vez med potrošnikom in trgovcem še okrepila, potrebno pa je poudariti, da sodeč po anketah kar 88 odstotkov kupcev pri Amazonu naroča zaradi brezplačne dostave.
 
Zelo zanimivo bo v bodoče spremljati tudi razvoj storitve Amazon Key, ki dostavljavcem omogoča vstop v hišo/stanovanje strank, oddajo paketa in zaklepanje doma po odhodu. Marca naj bi pripravljenost za takšno sodelovanje s trgovcem menda pokazalo le 30 odstotkov vprašanih. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top