IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Več fižola in manj mesa - recept za človeka in Zemljo  |  Revija Marketing magazin objavila pregled največkrat nagrajenih oglaševalcev (VIDEO)  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |   ||
   

ZDA: Amazon omogoča mobilno zasledovanje dostavnega paketa

11.06.2018
Spletni trgovec Amazon razširja možnosti sledenja "Map Tracking”, ki stranke obvešča o tem, da je njihov dostavni paket blizu, poroča spletna stran Android Police. 
 
Mobilna aplikacija kupcem omogoča, da so obveščeni takrat, ko ima dostavljavec še deset postaj pred njihovo lokacijo. Hkrati bo app strankam omogočal, da bodo videle, kje točno se nahaja vozilo, ki prevaža njihov paket.
 
Funkcijo je Amazon napovedal že jeseni in jo postopoma sicer začel uporabljati, sedaj pa je na voljo za čisto vse lokacije v ZDA, kamor trgovec dostavlja. Amazon skuša svojim strankam kar se le da olajšati proces pričakovanja naročenega blaga.
 
Zagotavlja dokaj natančno časovno okno dostave in kupcem sporoči točen datum, kdaj lahko najkasneje jamči za prihod dostavnega vozila. Storitev "Map Tracking" bo vez med potrošnikom in trgovcem še okrepila, potrebno pa je poudariti, da sodeč po anketah kar 88 odstotkov kupcev pri Amazonu naroča zaradi brezplačne dostave.
 
Zelo zanimivo bo v bodoče spremljati tudi razvoj storitve Amazon Key, ki dostavljavcem omogoča vstop v hišo/stanovanje strank, oddajo paketa in zaklepanje doma po odhodu. Marca naj bi pripravljenost za takšno sodelovanje s trgovcem menda pokazalo le 30 odstotkov vprašanih. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top