IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 27.01.2021 || Sejem Alpe-Adria prestavljen na junij  |  Ribiči poleg cipljev ulovili tudi precej orad  |  Tescu med pandemijo cveti prodaja zelenjave  |  Za sejem "PLMALive!" (lastnih blagovnih znamk) več kot 200 prijavljenih trgovcev   |  Gospodarsko razpoloženje januarja malce boljše   |  Prevzem upravljanja slovenskega paviljona na Expu  |  Amazon širi svoj tehnološki center v Bostonu  |  Od jutri nova dm drogerija v beograjskem naselju Braća Jerković  |  Spar in Rewe brezplačno delita medicinske maske  |  Mladi vinar za leto 2020 je Andrej Erzetič  |  Trgovinska (lepotna) blagovna znamka No7 premagala A-blagovne znamke  |  Sanofi bo proizvajal Pfizerjevo cepivo  |  Napovedujejo sproščanje ukrepov s 1. februarjem  |  Morrisons pospešuje ponudbo PL proizvodov  |  Podjetje JTI že četrtič zapored osvojilo nagrado Top Employer (Naj delodajalec)   |  Pile-Farm letno proizvodnjo jajc povečal na 4,25 milijona  |  Ob boljšanju epidemiološke slike gostinski lokali odprti tudi ponoči  |  Podgoršek:"Horeca je najboljši promotor slovenskih prehranskih izdelkov in živil"  |  Walgreens - šesti največji svetovni trgovec - ima novo direktorico  |  OZS kritično o predlogu osmega protikoronskega zakona  |   ||
   

ZDA: Amazon letošnji Prime Day pomaknil na september

22.05.2020
Lanski 15. in 16. julij Amazon še zmeraj beleži kot najbolj dobičkonosno dvodnevje v svoji zgodovini poslovanja. Takrat je organiziral takoimenovani Prime Day oziroma dan množičnih popustov. Letos je ta dogodek trgovec prisiljen prestaviti.
 
 
Amazon.com Inc letošnji dan mega popustov prestavlja na september, saj pričakuje, da bo šele do takrat kupcem lahko na dom pošiljal vse, tudi nenujne, dobrine, poroča The Wall Street Journal. Reuters je pred tedni poročal, da utegne spletni trgovec enega izmed najpomembnejših dogodkov v letu pomakniti na avgust, kar se je izkazalo za netočno informacijo.
 
Prime Day je marketinška poteza Amazona, s katero je trgovec začel leta 2015, da bi umetno dvignil prodajo med (vsakoletnim) poletnim mrtvilom. Podobno idejo je kitajski Alibaba lansiral v obliki dneva samskih (11. november). V zadnjih letih so bili daleč najbolj priljubljen artikel za nabavo med Prime Day domači zvočni pomočniki, kot Alexa in Echo.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top