IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 11.07.2020 || InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Hrvaška nestrpno pričakuje današnji vstop v mehanizem ERM 2  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

ZDA: Amazon letošnji Prime Day pomaknil na september

22.05.2020
Lanski 15. in 16. julij Amazon še zmeraj beleži kot najbolj dobičkonosno dvodnevje v svoji zgodovini poslovanja. Takrat je organiziral takoimenovani Prime Day oziroma dan množičnih popustov. Letos je ta dogodek trgovec prisiljen prestaviti.
 
 
Amazon.com Inc letošnji dan mega popustov prestavlja na september, saj pričakuje, da bo šele do takrat kupcem lahko na dom pošiljal vse, tudi nenujne, dobrine, poroča The Wall Street Journal. Reuters je pred tedni poročal, da utegne spletni trgovec enega izmed najpomembnejših dogodkov v letu pomakniti na avgust, kar se je izkazalo za netočno informacijo.
 
Prime Day je marketinška poteza Amazona, s katero je trgovec začel leta 2015, da bi umetno dvignil prodajo med (vsakoletnim) poletnim mrtvilom. Podobno idejo je kitajski Alibaba lansiral v obliki dneva samskih (11. november). V zadnjih letih so bili daleč najbolj priljubljen artikel za nabavo med Prime Day domači zvočni pomočniki, kot Alexa in Echo.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top