IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.08.2020 || Eurospin jutri odpira najprej v Zadru!  |  ZANIMIVOST: Proizvajalec sladoleda Ben&Jerry's s koristnimi nasveti  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do varne hrane"  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do obveščenosti"  |  Pitje alkohola med mladostniki upada, a še vedno nad mednarodnim povprečjem  |  Ministrstvo: "Mladi kmetje so ključni nosilci razvoja podeželja"  |  Carrefour kartice zvestobe omogočil na aplikaciji Wallet  |  Whole Foods zagnal projekt Home Ec 365 (VIDEO)  |  FMI: "Obeta se bliskovit vzpon v kategoriji športne prehrane"  |  Swisslion ponudbo za prevzem Agroploda razglasil za uspešno  |  Bingo zelenjavo pridobiva iz lastnih rastlinjakov blizu Tuzle  |  Aleya Sky na praznik s spremenjenim delovnim časom  |  Združeno kraljestvo zaradi covid-19 tudi uradno v recesiji  |  29.SOF 10. septembra v skladišču soli Monfort  |  Unovčenih za skoraj 50 milijonov evrov turističnih bonov  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |  Mercator in Spar ponujata likerje Manner  |  Lidl se preusmerja v segment ekološko pridelanih živil  |   ||
   

ZDA: Amazon letošnji Prime Day pomaknil na september

22.05.2020
Lanski 15. in 16. julij Amazon še zmeraj beleži kot najbolj dobičkonosno dvodnevje v svoji zgodovini poslovanja. Takrat je organiziral takoimenovani Prime Day oziroma dan množičnih popustov. Letos je ta dogodek trgovec prisiljen prestaviti.
 
 
Amazon.com Inc letošnji dan mega popustov prestavlja na september, saj pričakuje, da bo šele do takrat kupcem lahko na dom pošiljal vse, tudi nenujne, dobrine, poroča The Wall Street Journal. Reuters je pred tedni poročal, da utegne spletni trgovec enega izmed najpomembnejših dogodkov v letu pomakniti na avgust, kar se je izkazalo za netočno informacijo.
 
Prime Day je marketinška poteza Amazona, s katero je trgovec začel leta 2015, da bi umetno dvignil prodajo med (vsakoletnim) poletnim mrtvilom. Podobno idejo je kitajski Alibaba lansiral v obliki dneva samskih (11. november). V zadnjih letih so bili daleč najbolj priljubljen artikel za nabavo med Prime Day domači zvočni pomočniki, kot Alexa in Echo.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top