IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |  Znana datum in lokacija odprtja prve trgovine Mercadona  |  Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole  |  Coca-Cola in Costa "postregli" s kavo v pločevinki  |  Midi organic odprl obrat za toplotno obdelavo sadja  |  Vlada potrdila predlog zakona o omejitvi uporabe cigaret  |  Carrefour v Parizu odprl prvo (ločeno) restavracijo   |  Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid v prvem polletju zabeležil rast

01.08.2018
Podjetje Alkaloid je v prvem poletju letošnjega koledarskega leta izvoz povečal za 8 odstotkov, čisti dobiček pa je makedonski družbi zrasel za 7 odstotkov. Med januarjem in junijem 2018 so zaposlili 105 novih delavcev.
 
V prvem polletju je prodaja dosegla 3,64 milijarde denarjev (59 milijonov evrov), kar je za 4 % več kot v enakem obdobju lani. Dobiček pred finančnimi odhodki, davki in amortizacijo (EBITDA) v višini 701,5 milijona denarjev (11 milijonov evrov) se je povečal za okrog 8 odstotkov, čisti dobiček je znašal 400,3 milijona evrov in se je povečal za 7 odstotkov.
 
Celotna konsolidirana prodaja v obdobju januar-junij znaša 4,8 milijarde denarjev (78 milijonov EUR), kar je za 5 % več kot v enakem obdobju lani.
 
Prodaja, realizirana na domačem trgu, je na enaki ravni, skupni konsolidirani izvoz družbe pa se je povečal za 8 %. Od skupne prodaje je bilo 37 % realiziranih na domačem trgu, 63 % pa na tujih trgih. Najbolj opazno povečanje je bilo na Poljskem - 7,4-krat več kot lani.
 
Največji delež prodaje predstavljajo farmacevtski izdelki (84 %), sledijo kozmetični izdelki z 10-odstotnim deležem, preostanek pa zavzemajo kemični izdelki in produkti za oskrbo rastlin.

Nazaj
 


 
 
 
back to top