IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid v prvem polletju zabeležil rast

01.08.2018
Podjetje Alkaloid je v prvem poletju letošnjega koledarskega leta izvoz povečal za 8 odstotkov, čisti dobiček pa je makedonski družbi zrasel za 7 odstotkov. Med januarjem in junijem 2018 so zaposlili 105 novih delavcev.
 
V prvem polletju je prodaja dosegla 3,64 milijarde denarjev (59 milijonov evrov), kar je za 4 % več kot v enakem obdobju lani. Dobiček pred finančnimi odhodki, davki in amortizacijo (EBITDA) v višini 701,5 milijona denarjev (11 milijonov evrov) se je povečal za okrog 8 odstotkov, čisti dobiček je znašal 400,3 milijona evrov in se je povečal za 7 odstotkov.
 
Celotna konsolidirana prodaja v obdobju januar-junij znaša 4,8 milijarde denarjev (78 milijonov EUR), kar je za 5 % več kot v enakem obdobju lani.
 
Prodaja, realizirana na domačem trgu, je na enaki ravni, skupni konsolidirani izvoz družbe pa se je povečal za 8 %. Od skupne prodaje je bilo 37 % realiziranih na domačem trgu, 63 % pa na tujih trgih. Najbolj opazno povečanje je bilo na Poljskem - 7,4-krat več kot lani.
 
Največji delež prodaje predstavljajo farmacevtski izdelki (84 %), sledijo kozmetični izdelki z 10-odstotnim deležem, preostanek pa zavzemajo kemični izdelki in produkti za oskrbo rastlin.

Nazaj
 


 
 
 
back to top