IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.10.2018 || Še trije dnevi do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid v prvem polletju zabeležil rast

01.08.2018
Podjetje Alkaloid je v prvem poletju letošnjega koledarskega leta izvoz povečal za 8 odstotkov, čisti dobiček pa je makedonski družbi zrasel za 7 odstotkov. Med januarjem in junijem 2018 so zaposlili 105 novih delavcev.
 
V prvem polletju je prodaja dosegla 3,64 milijarde denarjev (59 milijonov evrov), kar je za 4 % več kot v enakem obdobju lani. Dobiček pred finančnimi odhodki, davki in amortizacijo (EBITDA) v višini 701,5 milijona denarjev (11 milijonov evrov) se je povečal za okrog 8 odstotkov, čisti dobiček je znašal 400,3 milijona evrov in se je povečal za 7 odstotkov.
 
Celotna konsolidirana prodaja v obdobju januar-junij znaša 4,8 milijarde denarjev (78 milijonov EUR), kar je za 5 % več kot v enakem obdobju lani.
 
Prodaja, realizirana na domačem trgu, je na enaki ravni, skupni konsolidirani izvoz družbe pa se je povečal za 8 %. Od skupne prodaje je bilo 37 % realiziranih na domačem trgu, 63 % pa na tujih trgih. Najbolj opazno povečanje je bilo na Poljskem - 7,4-krat več kot lani.
 
Največji delež prodaje predstavljajo farmacevtski izdelki (84 %), sledijo kozmetični izdelki z 10-odstotnim deležem, preostanek pa zavzemajo kemični izdelki in produkti za oskrbo rastlin.

Nazaj
 


 
 
 
back to top