IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.12.2018 || Colruyt ne uvaja nočnih izmen - sindikat je bil proti  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |  Agrokor novembra ustvaril 2,7 milijarde evrov prihodkov  |  BAT nadaljuje z naložbami   |  Kitajska odkupila pol milijona ton ameriške soje  |  V Kopru in Novi Gorici kmalu novi poslovalnici Lidla  |  Po potrošnji in BDP (na prebivalca) pod povprečjem EU  |  Protimonopolni urad prestavil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid v prvem polletju zabeležil rast

01.08.2018
Podjetje Alkaloid je v prvem poletju letošnjega koledarskega leta izvoz povečal za 8 odstotkov, čisti dobiček pa je makedonski družbi zrasel za 7 odstotkov. Med januarjem in junijem 2018 so zaposlili 105 novih delavcev.
 
V prvem polletju je prodaja dosegla 3,64 milijarde denarjev (59 milijonov evrov), kar je za 4 % več kot v enakem obdobju lani. Dobiček pred finančnimi odhodki, davki in amortizacijo (EBITDA) v višini 701,5 milijona denarjev (11 milijonov evrov) se je povečal za okrog 8 odstotkov, čisti dobiček je znašal 400,3 milijona evrov in se je povečal za 7 odstotkov.
 
Celotna konsolidirana prodaja v obdobju januar-junij znaša 4,8 milijarde denarjev (78 milijonov EUR), kar je za 5 % več kot v enakem obdobju lani.
 
Prodaja, realizirana na domačem trgu, je na enaki ravni, skupni konsolidirani izvoz družbe pa se je povečal za 8 %. Od skupne prodaje je bilo 37 % realiziranih na domačem trgu, 63 % pa na tujih trgih. Najbolj opazno povečanje je bilo na Poljskem - 7,4-krat več kot lani.
 
Največji delež prodaje predstavljajo farmacevtski izdelki (84 %), sledijo kozmetični izdelki z 10-odstotnim deležem, preostanek pa zavzemajo kemični izdelki in produkti za oskrbo rastlin.

Nazaj
 


 
 
 
back to top