IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.07.2018 || Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |  Celeia predstavila nova probiotična jogurta  |   Spar vsem zaposlenim (ponovno) omogoča spremljanje nogometne tekme  |  Kaufland podpira lokalne proizvajalce  |  Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"  |  Zmagovalec "Laško izziva" je Željko Joksimović  |  V Kromberku bo Pivka odprla prodajalno   |  Loka Kava praznuje 130 let slike Kofetarica  |  Kaufland (zaradi nogometa) v nedeljo zapira že ob 14.uri  |  Konzum čez vikend vsem kupcem z navijaškimi rekviziti daje 11% popusta (VIDEO)  |  Carlsberg odpira novo pivovarno  |  Vrata (zastonj) odpira 54. festival Pivo in cvetje Laško   |  Prvi festival slovenskih sirov 2.oktobra  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Nazarje  |  BiH spet lahko izvaža jabolka v Rusijo  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid praznuje 40 let blagovne znamke Becutan

17.04.2018
Podjetje Alkaloid letos praznuje okrogli jubilej svoje najbolj znane blagovne znamke izdelkov za najmlajše, Becutan. 
 
 
 
Praznovanju so se pridružili pediatri, farmacevti, tehnologi, dermatologi in bližnji sodelavci podjetja. Zgodba o blagovni znamki Becutan se je začela leta 1978, ko je družba Alkaloid predstavila pet izdelkov za nego dojenčkove kože, izmed katerih je bila prva krema Becutan.
 
V naboru danes obstaja 26 različnih izdelkov, s 50 različnimi oblikami pakiranj, do letos pa se je prodalo že kar 45 milijonov škatlic kreme Becutan. Prisotnim na praznovanju obletnice je družba Alkaloid predstavila sedem novih izdelkov Becutan, nove embalaže plenic in vlažilnih robčkov, ki so bile ob rojstnem dnevu blagovne znamke preoblikovane.
 
"Z več kot 200 milijoni prodanih izdelkov, je Becutan sčasoma postal zaščitni znak za kakovost, zaupanje in zvestobo. Tudi v bodoče bo podjetje nadaljevalo z resnim delom in bo maksimalno predano svojemu poslovanju,” je ob tej priložnosti povedal izvršni direktor podjetja Alkaloid, Živko Mukaetov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top