IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.12.2018 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |  Despar predstavil nove izdelke iz kategorije Free From  |  Diskonter Netto ponudili možnost plačila s PayPal-om  |  Sabina Gostinčar: "Mercator prek spleta ponuja že več kot 20.000 vrst izdelkov"  |  Odprt prenovljen Tommy v Solinu  |  Barcaffé na mednarodnem tekmovanju osvojil dve zlati medalji  |  Lidl v mariborskem Melju odprl trgovino št. 54  |  Lidl danes odpira trgovino št. 54 v Melju, št. 55 pa 13.decembra v Ilirski Bistrici  |  Med prispelimi ponudbami za Vinag tudi ena iz tujine  |  ZANIMIVOST: Danes Coca-Cola tovornjak z božičkom v BTC (VIDEO)  |  Rubinov Vinjak praznoval 60. rojstni dan  |  FDS ime spremenil v Badeco Adria  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid praznuje 40 let blagovne znamke Becutan

17.04.2018
Podjetje Alkaloid letos praznuje okrogli jubilej svoje najbolj znane blagovne znamke izdelkov za najmlajše, Becutan. 
 
 
 
Praznovanju so se pridružili pediatri, farmacevti, tehnologi, dermatologi in bližnji sodelavci podjetja. Zgodba o blagovni znamki Becutan se je začela leta 1978, ko je družba Alkaloid predstavila pet izdelkov za nego dojenčkove kože, izmed katerih je bila prva krema Becutan.
 
V naboru danes obstaja 26 različnih izdelkov, s 50 različnimi oblikami pakiranj, do letos pa se je prodalo že kar 45 milijonov škatlic kreme Becutan. Prisotnim na praznovanju obletnice je družba Alkaloid predstavila sedem novih izdelkov Becutan, nove embalaže plenic in vlažilnih robčkov, ki so bile ob rojstnem dnevu blagovne znamke preoblikovane.
 
"Z več kot 200 milijoni prodanih izdelkov, je Becutan sčasoma postal zaščitni znak za kakovost, zaupanje in zvestobo. Tudi v bodoče bo podjetje nadaljevalo z resnim delom in bo maksimalno predano svojemu poslovanju,” je ob tej priložnosti povedal izvršni direktor podjetja Alkaloid, Živko Mukaetov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top