IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  GIZ:"Zdravje je naša odgovornost"  |  Kea vabi v trgovino Cerkvenjak  |  Tri četrtine Britancev pričakuje zvišanje cen  |  GZS bo dobila novo skupščino in ostale voljene organe  |  Diskonterji še naprej pridobivajo   |  Rio Mare zmanjšal porabo vode za 7 odstotkov  |  Veriga Dino prodajo lani povečala za kar 30 odstotkov  |  Trgovci zmanjšujejo plastično embalažo  |  Dm je ob materinskem dnevu obdaroval mamice  |  SES Center Šiška s "posebno" (zmajevo) fasado  |  Janković:" Prepričan sem, da se bo letos začelo graditi trgovsko središče Stožic!"  |  Bimal kupil somborskega proizvajalca olja Sunce  |  Co-op začel dostavljati s kolesi na električni pogon  |  Konzum v nedeljo 31. marca ne bo odprt zaradi prenosa "lastništva"  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid praznuje 40 let blagovne znamke Becutan

17.04.2018
Podjetje Alkaloid letos praznuje okrogli jubilej svoje najbolj znane blagovne znamke izdelkov za najmlajše, Becutan. 
 
 
 
Praznovanju so se pridružili pediatri, farmacevti, tehnologi, dermatologi in bližnji sodelavci podjetja. Zgodba o blagovni znamki Becutan se je začela leta 1978, ko je družba Alkaloid predstavila pet izdelkov za nego dojenčkove kože, izmed katerih je bila prva krema Becutan.
 
V naboru danes obstaja 26 različnih izdelkov, s 50 različnimi oblikami pakiranj, do letos pa se je prodalo že kar 45 milijonov škatlic kreme Becutan. Prisotnim na praznovanju obletnice je družba Alkaloid predstavila sedem novih izdelkov Becutan, nove embalaže plenic in vlažilnih robčkov, ki so bile ob rojstnem dnevu blagovne znamke preoblikovane.
 
"Z več kot 200 milijoni prodanih izdelkov, je Becutan sčasoma postal zaščitni znak za kakovost, zaupanje in zvestobo. Tudi v bodoče bo podjetje nadaljevalo z resnim delom in bo maksimalno predano svojemu poslovanju,” je ob tej priložnosti povedal izvršni direktor podjetja Alkaloid, Živko Mukaetov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top