IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |   ||
   

Makedonija: Alkaloid praznuje 40 let blagovne znamke Becutan

17.04.2018
Podjetje Alkaloid letos praznuje okrogli jubilej svoje najbolj znane blagovne znamke izdelkov za najmlajše, Becutan. 
 
 
 
Praznovanju so se pridružili pediatri, farmacevti, tehnologi, dermatologi in bližnji sodelavci podjetja. Zgodba o blagovni znamki Becutan se je začela leta 1978, ko je družba Alkaloid predstavila pet izdelkov za nego dojenčkove kože, izmed katerih je bila prva krema Becutan.
 
V naboru danes obstaja 26 različnih izdelkov, s 50 različnimi oblikami pakiranj, do letos pa se je prodalo že kar 45 milijonov škatlic kreme Becutan. Prisotnim na praznovanju obletnice je družba Alkaloid predstavila sedem novih izdelkov Becutan, nove embalaže plenic in vlažilnih robčkov, ki so bile ob rojstnem dnevu blagovne znamke preoblikovane.
 
"Z več kot 200 milijoni prodanih izdelkov, je Becutan sčasoma postal zaščitni znak za kakovost, zaupanje in zvestobo. Tudi v bodoče bo podjetje nadaljevalo z resnim delom in bo maksimalno predano svojemu poslovanju,” je ob tej priložnosti povedal izvršni direktor podjetja Alkaloid, Živko Mukaetov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top