IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 29.02.2020 || NA KRATKO: Novo pri svetovnih trgovcih...  |  Voli z naložbami v kmetijsko proizvodnjo za 2,38 milijona evrov (VIDEO)  |  Mimovrste jutri s prvo "fizično" trgovino  |   Mlekarna Celeia lani odpustila več kot 20 delavcev   |  Slovenkam oblikovalske nagrade v New Yorku   |  Muhtar Kent iz Coca-Cole 4.marca na IEDC-Poslovni šoli Bled  |  Začela se je (petnajsta) akcija 40 dni brez alkohola   |  Don Don lani ustvaril 35 milijonov evrov prihodkov  |  Coty imenoval novega izvršnega direktorja  |  Nemški mediji: "Aldi Süd in Aldi Nord se združujeta!"  |  V hipermarketu Mercator Novi Beograd opravili prvo instant plačilo   |  Nutrisslim predstavil linijo kašic za otroke  |  Velika vlaganja v Mimovrste, največjo spletno trgovino   |  Dvořáková: "Slovenija je moja šibka točka''  |  Vrata (tudi) uradno odprla prva fizična trgovina Mimovrste (FOTOREPORTAŽA)  |  Nestle proslavil 15 let poslovanja v Srbiji  |  InStore št. 82 pri prejemnikih  |  Ljudje vsako leto zavržemo 1,3 milijarde ton hrane  |  ZANIMIVOST: Pomanjkanje spanca povezano s potrebo po sladkem  |  Badel 1862 lani ustvaril 5 milijonov evrov dobička  |   ||
   

Kitajska: Alibaba v četrtletju s krepko rastjo prihodkov in dobička

16.08.2019
Kitajski spletni trgovec Alibaba je v prvem četrtletju svojega poslovnega leta ustvaril 114,9 milijarde juanov (14,7 milijarde evrov) prihodkov, kar je 42 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
 
 
Kitajski spletni velikan je presenetil analitike in objavil odlične rezultate prvega četrtletja, največ zaslug za to pa ima njihov najpomembnejši segment poslovanja, e-prodaja, poleg tega pa jim dobiček prinaša tudi sektor računalništva v oblaku.  
 
Čisti dobiček se je več kot podvojil na 21,2 milijarde juanov (2,7 milijarde evrov). Strokovnjaki so promet pričakovali pri 15.9 milijardah dolarjev oziroma 14.34 milijard evrov, torej je kitajsko podjetje napoved preseglo za okoli 300 milijonov.
 
"Alibaba je bazo svojih uporabnikov povečala na 674 milijonov aktivnih kupcev letno, povečala operativno učinkovitost in prikazala konkretno rast," je bil zadovoljen izvršni direktor skupine, Daniel Zhang. Junija je aplikacije, povezane z Alibabo, prek telefona uporabljalo 755 oseb.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top