IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Kruh najdražji na Danskem, najcenejši pa v Romuniji  |  Gorenje zaposlilo 125 dodatnih delavcev, potrebovalo jih bo še 80  |  Anita Brkanić Debelić nova direktorica financ v Metro Cash & Carry   |  Spremembe v upravi podjetja Bipa   |  Češko prodal polovico deleža podjetja Studio Moderna  |  Nov hipermarket Tommy v Supetru  |  ZANIMIVOST: Festival kranjskih klobas v Ohiu  |  Festival mariborske Stare trte v pričakovanju bogatega pridelka  |  Cargo partner odprl 28 milijonov evrov vreden logistični center na Brniku   |  Orbico si v glavnem skladišču pomaga z roboti (VIDEO)  |  Na lestvici ekonomske svobode (še vedno) na 67.mestu  |  Rewe omogočil dostavo še isti dan po naročilu  |  Auchan bo na Portugalskem nastopal pod enotnim imenom  |  Visoke cene zdravih živil prispevajo k globalni podhranjenosti   |  Lidl prejel 26 priznanj Best Buy  |  Celotna uprava Atlantic grupe na tekmi v Tivoliju  |   ||
   

Kitajska: Alibaba še naprej raste in prevzema konkurenčno Kaolo

21.08.2019
Skupina Alibaba se očitno s trgovinsko vojno med Kitajsko in ZDA ne ubada in še naprej beleži izvrstne rezultate. Poleg tega spletni velikan pripravlja prevzem konkurenčne Kaole.
 
 
 
Celoten prihodek na ravni skupine je v zadnjem kvartalu narasel za kar 42 odstotkov na 114,9 milijarde juanov (15 milijard evrov), število aktivnih strank na platformah Taobao in Tmall pa se je okrepilo za 3 odstotke na 674 milijone. 
 
Osrednja dejavnost Alibabe ostaja spletna prodaja, ki trgovcu prinaša 66 odstotkov prihodkov, vendar pa se kot pomemben dejavnik kaže tudi računalništvo v oblaku (rast 66 odstotkov na 7.79 milijarde juanov). Dobićek se je družbi povečal za 150 % na 2.5 milijarde evrov.
 
Več kitajskih in ostalih medijev poroča, da bo Alibaba v kratkem prevzela konkurenčnega spletnega trgovca Kaolo, cena pripojitve pa naj bi se sukala okoli 2 milijard evrov. Kaola je na Daljnem vzhodu znana po prodaji mednarodnega blaga kitajskim uporabnikom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top