IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Kitajska: Alibaba s poslovnimi rezultati presegla pričakovanja

16.05.2019
Kitajski spletni trgovec Alibaba je med januarjem in marcem ustvaril 93,5 milijarde juanov (12,1 milijarde evrov) prihodkov, kar je 51 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. 
 
 
Čisti dobiček se je povečal trikratno, in sicer na 25,8 milijarde juanov (3,3 milijarde evrov). Rezultati so presegli pričakovanja analitikov. V marcu je trgovec dosegel 721 milijonov kupcev, ki so opravili vsaj en nakup prek mobilnih telefonov, kar je 104 milijone več, kot v takem obdobju lani.
 
Če pogledamo, kako močno največjemu spletnemu trgovcu narašča prodaja, je verjetno kar najboljša ilustratorka rast prometa od lani tak čas. Alibaba je recimo v prvem četrtletju letos prodala za kar 19 % večjo vrednost vseh dobrin, kot pa tak čas lani.
 
Izven svojega najpomembnejšega segmenta spletne prodaje, pa se velikan udejstvuje tudi na področju fizičnih trgovin. Njihova veriga marketov Freshhippo (bivša Hema) je prisotna prek 135 trgovin, s čimer krepko presega konkurenčni JD.com, ki ima le okoli 15 prodajaln 7Fresh. 

Na Kitajskem očiten upad rasti prodaje na drobno 

Kitajska je objavila podatke o presenetljivo nizki rasti prodaje na drobno in industrijski proizvodnji za April. Reuters sporoča, da so to najslabši podatki v šestnajstih letih.Skrb zbujajoč je posebej podatek, da je prodaja oblačil aprila upadla, kar se je zgodilo prvič po letu 2009.

Celotna prodaja na drobno je aprila letos v primerjavi z aprilom lani sicer zrasla za 7,2 odstotka, kar pa je najslabša rast od maja 2003.Tudi industrijska proizvodnja je aprila letos rasla, a manj kot je bilo pričakovano - zabeležena rast je 5,4 odstotka. Proizvodnja motornih vozil je upadla za 16 odstotkov, prodaja avtomobilov pa je upadla za 14 odstotkov, ta upada že deseti mesec zapored.


Nazaj
 


 
 
 
back to top