IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Svet: Alibaba na dan samskih v dveh minutah zaslužila milijardo dolarjev!

13.11.2017
Spletni trgovec Alibaba je 11. novembra s svojimi strankami praznoval dan samskih, na katerega kupcem ponudijo številna znižanja. V prvih dveh minutah je kitajski spletni velikan zabeležil vrtoglavo milijardo ameriških dolarjev prodaje (859 milijonov evrov)!
 
 
Glede na fantastičen obisk spletne trgovine je kitajsko podjetje lahko srečno, da se sistem ni sesul, kajti e-trgovino je naenkrat "napadlo" ogromno število kupcev iz vsaj 192 držav. Na znižanju so se znašli jastog, iPhone, hladilniki in številne druge dobrine široke potrošnje.
 
Alibaba je dan samskih začinila tudi s posebnih dogodkom, na katerem sta prodajo med drugim skušala spodbuditi tudi ruska teniška igralka Marija Šarapova in ameriški glasbenik, Pharell Williams.
 
Kar 93 odstotkov nakupov v prvih nekaj minutah se je zgodilo prek mobilnih telefonov, vsekakor pa lahko spletni velikan računa na rekordno prodajo, saj je finančna ustanova Citigroup napovedala 31-odstotno povečanje v primerjavi z lanskim letom, kar bi pomenilo promet v višini 158 milijard juanov (20,43 milijard evrov).
 
Kljub odlični prodaji na dan samskih, ki se je v zadnjih letih prijel kot protiutež valentinovemu, pa še zmeraj najbolj dobičkonosna dogodka za Alibabo ostajata črni petek in kibernetični ponedeljek.
 
 




Nazaj
 


 
 
 
back to top