IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

Svet: Alibaba na dan samskih v dveh minutah zaslužila milijardo dolarjev!

13.11.2017
Spletni trgovec Alibaba je 11. novembra s svojimi strankami praznoval dan samskih, na katerega kupcem ponudijo številna znižanja. V prvih dveh minutah je kitajski spletni velikan zabeležil vrtoglavo milijardo ameriških dolarjev prodaje (859 milijonov evrov)!
 
 
Glede na fantastičen obisk spletne trgovine je kitajsko podjetje lahko srečno, da se sistem ni sesul, kajti e-trgovino je naenkrat "napadlo" ogromno število kupcev iz vsaj 192 držav. Na znižanju so se znašli jastog, iPhone, hladilniki in številne druge dobrine široke potrošnje.
 
Alibaba je dan samskih začinila tudi s posebnih dogodkom, na katerem sta prodajo med drugim skušala spodbuditi tudi ruska teniška igralka Marija Šarapova in ameriški glasbenik, Pharell Williams.
 
Kar 93 odstotkov nakupov v prvih nekaj minutah se je zgodilo prek mobilnih telefonov, vsekakor pa lahko spletni velikan računa na rekordno prodajo, saj je finančna ustanova Citigroup napovedala 31-odstotno povečanje v primerjavi z lanskim letom, kar bi pomenilo promet v višini 158 milijard juanov (20,43 milijard evrov).
 
Kljub odlični prodaji na dan samskih, ki se je v zadnjih letih prijel kot protiutež valentinovemu, pa še zmeraj najbolj dobičkonosna dogodka za Alibabo ostajata črni petek in kibernetični ponedeljek.
 
 




Nazaj
 


 
 
 
back to top