IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 08.07.2020 || V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |  Blagovna znamka: "Naše najboljše", se je predstavila  |  Aldi v partnerstvu s Plantonom preprečuje klanje moških piščancev  |  GSK in PMI skupaj v proizvodnjo cepiva za Covid-19  |  Kmetijska zadruga Agro-MV iz Sivca bo gradila sušilnico   |  Albert Heijn prevzema Jumbo Heerschap prodajalne  |  Nemčija lani največja evropska izvoznica čokolade  |  Iščejo (naj) inovativno jed iz topinamburja in štrbonclja  |  Raziskava: "E-prodaja živil bo letno rasla za 23 odstotkov"  |  Tikveš na tekmovanju Citadelles du Vin osvojil štiri zlate medalje  |  Hofer donira 5000 evrov v podporo otroškega tabora  |  Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |  Kappa Star Limited povečal delež v Krašu na več kot 30%  |   ||
   

Kitajska: Alibaba išče (vsaj) 100.000 "influenserjev"

28.05.2020
Največji kitajski spletni trgovec Alibaba se modernizira. Z namenom čim boljše prodaje svojih produktov bodo še v tem letu skušali novačiti 100.000 vplivnežev oz. kot jim dandanes rečemo, influenserjev z družabnih omrežij.
 
 
 
Trgovcu je vseeno, od kod vplivneži prihajajo, v bistvu jim je še bolje, če so doma iz različnih koncev sveta, saj bo tako svoje omrežje lažje zgradil. Alibaba želi v prihodnjih mesecih pod svoje okrilje spraviti čez 100.000 vplivnežev, pa čeprav je težko določiti, kdo to sploh je. Za slovenske standarde bi bil to gladko lahko nekdo z več kot 10.000 sledilci, v ZDA se spodobi, da te na družabnih omrežjih spremlja vsaj 100.000 ljudi, če želiš imeti tak status.
 
S temi t.i. influenserji - predvsem na družabnih omrežjih Instagram in TikTok - želi Alibaba pospešiti prodajo izdelkov na njihovi spletni platformi AliExpress. Do leta 2023 želijo število vplivnežev pod svojim okriljem spraviti na 1 milijon posameznikov in posameznic.
 
V zameno za plačilo bodo influenserji morali na družabnih omrežjih oglaševati izdelke, se tudi sami domisliti kakšne kampanje in - po možnosti - jih čaka napredovanje v elitne influenserje v višjem plačilnem razredu. Alibaba je v ta namen že zagnala platformo AliExpress Connect.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top