IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 06.12.2022 || Zaradi sankcij Zahoda v legalizacijo kriptovalut  |  Ameriške tovarne oktobra z rastjo naročil  |  V devetih mesecih zbrali 7,2 milijona ton odpadkov  |  Otroški kirurgiji UKC Maribor so v Sparu priskrbeli nove pižame   |  Polovica prebivalcev bo za praznične nakupe namenila manj kot 100 evrov  |  Mlinotest z mojstri peke širi dobrodelnost  |  Glovo je zagnal program Glovo Local za pomoč malim podjetjem v času gospodarske krize  |  Na tržnicah je prepovedano prodajati cigarete  |  Obeta se novo podaljšanje dovoljenja za prodajo glifosata   |  Raziskava:"E-commerce Report 2022"  |  Sejem 14. Informativa bo 20.in 21.januarja 2023  |  Inflacija prvič po več kot enem letu nižja  |  Rusija požela skoraj 6 milijonov ton ukrajinske pšenice  |  Eurospin:" Radi delamo, radi živimo" (VIDEO)  |  Zbornica industrije sejmov in srečanj z iskanjem rešitev  |  Citypark obiskal znameniti Coca-Cola tovornjak  |  Doppelleu Boxer AG izdeluje nadomestek za meso iz stranskih proizvodov piva  |  Pod Unescovo zaščito odslej tudi bageta  |  Dnevnik:"Diskontni trgovci dobivajo tekmo"  |  Spletne strani ali aplikacije javnih ustanov uporablja skoraj tri četrtine prebivalcev  |   ||
   

Kitajska: Alibaba in JD.com na dan samskih zabeležila rekordno prodajo

12.11.2021
Kitajska spletna trgovca Alibaba in JD.com sta v četrtek, na t.i. dan samskih, zabeležila rekordno prodajo. Skupna prodaja je znašala 889 milijard juanov oz. 121,7 milijard evrov, kar je za približno petino več kot lani, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

 
 
 

Dan samskih se že več kot desetletje obeležuje 11. novembra. Na začetku je šlo za enodnevni dogodek, a so v zadnjih časih trgovci začeli popuste in promocijske kampanje izvajati s 1. novembrom.

V teh 11. dneh je Alibaba ustvarila 540 milijard juanov oz. 73,96 milijarde evrov prihodkov iz prodaje, kar je 8,4 odstotka več kot v enakem obdobju lani. JD.com je na račun prodaje v tem času vknjižil 349 milijard juanov oz. 47,78 milijarde evrov prihodkov, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

Pri obeh trgovcih so potrošniki kupovali predvsem elektroniko, potrebščine za domače živali ter kozmetiko in ostale izdelke za osebno nego.

Kot navaja AFP, je dan samskih tako presegel ameriški "črni petek" in je postal barometer razpoloženja potrošnikov v drugem največjem gospodarstvu sveta.

Kitajska vlada je letos močno poostrila predpise, saj jo skrbi, da so velike tehnološke družbe postale premočne in da zlorabljajo prevladujoč položaj na trgu. Poteze kitajske politike so tako precej vznemirile vlagatelje in za več milijard dolarjev zmanjšale tržno kapitalizacijo družb, kot so Alibaba, katere cena delnic je letos padla za približno 30 odstotkov, JD in Tencent.

Kljub temu na AFP ocenjujejo, da bo naraščajočo potrošniško prodajo verjetno tiho pozdravila tudi kitajska vlada, ki si prizadeva za oblikovanje sodobnejšega gospodarstva, ki temelji na potrošništvu, in zmanjšuje tradicionalno odvisnost od proizvodnje, izvoza in državnih naložb.

Nazaj
 
 
 
 
back to top