IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 06.12.2022 || Zaradi sankcij Zahoda v legalizacijo kriptovalut  |  Ameriške tovarne oktobra z rastjo naročil  |  V devetih mesecih zbrali 7,2 milijona ton odpadkov  |  Otroški kirurgiji UKC Maribor so v Sparu priskrbeli nove pižame   |  Polovica prebivalcev bo za praznične nakupe namenila manj kot 100 evrov  |  Mlinotest z mojstri peke širi dobrodelnost  |  Glovo je zagnal program Glovo Local za pomoč malim podjetjem v času gospodarske krize  |  Na tržnicah je prepovedano prodajati cigarete  |  Obeta se novo podaljšanje dovoljenja za prodajo glifosata   |  Raziskava:"E-commerce Report 2022"  |  Sejem 14. Informativa bo 20.in 21.januarja 2023  |  Inflacija prvič po več kot enem letu nižja  |  Rusija požela skoraj 6 milijonov ton ukrajinske pšenice  |  Eurospin:" Radi delamo, radi živimo" (VIDEO)  |  Zbornica industrije sejmov in srečanj z iskanjem rešitev  |  Citypark obiskal znameniti Coca-Cola tovornjak  |  Doppelleu Boxer AG izdeluje nadomestek za meso iz stranskih proizvodov piva  |  Pod Unescovo zaščito odslej tudi bageta  |  Dnevnik:"Diskontni trgovci dobivajo tekmo"  |  Spletne strani ali aplikacije javnih ustanov uporablja skoraj tri četrtine prebivalcev  |   ||
   

VB: Aldijeva blaginja - prodaja poskočila skoraj za tretjino

23.10.2013
Raziskovalno podjetje Kantar Worldpanel je objavilo podatke, po katerih je v Veliki Britaniji tržni delež Aldija med živilskimi trgovci narasel na 3,8 odstotka, prodaja pa se mu je povečala za kar 31,7 odstotka.
 
Spremenjene gospodarske razmere so očitno začele spreminjati tudi nakupovalne navade Britancev, saj sta poleg Aldija dobre rezultate zabeležila tudi ostala dva diskonterja. Farmfoodsu je prodaja narasla za 26,5, Lidlu pa za 13,1 odstotka.
 
Direktor omenjenega raziskovalnega podjetja Edward Garner pojasnjuje rezultate: "Aldi je naredil izvrstno potezo s sporočanjem konkurenčnih cen prek svojih dveh akcij 'Like your brands only cheaper' (Rad imej svojo znamke, toda ceneje) in potem še 'Shop & Save' (Nakupuj in prihrani) - to je dalo njihovim trgovinam dodano vrednost."
 
Med peterico najuspešnejših trgovcev v Veliki Britaniji sta prihodke od prodaje zabeležila tudi Waitrose (7,6%) in Sainsbury's (3,7%). Ostali trije trgovci (Tesco, Asda in Morrisons) so imeli zanemarljivo rast prodaje. "Kombiniran tržni delež vseh diskontnih verig v VB je že pri 6,8 odstotka in raste," zaključuje Garner.

Nazaj
 
 
 
 
back to top