IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.05.2017 || Industrija mesa Đurđević bo ovčje meso izvažala na Kitajsko  |  Finale Lige prvakov začenjata Pepsi in The Black Eyed Peas (VIDEO)  |  Po konferenci: "Marketing Summit Belgrade 2017" (FOTO)  |   O novostih na zakonodajnem področju TZS danes v Novi Gorici  |  Mercator v prvem četrtletju z dobičkom  |  JD.com bo z droni prenašal do 1 tono težke pakete  |  Dizel in 95-oktanski bencin (malce) cenejša  |  V Tolminu na ogled razstava "Tržnica je trebuh mesta"  |  Manjše zanimanje za čokolado znižuje ceno kakava  |  Pri Hoferju skrajšali osnovne plačilne roke  |  Spoznajte 22 lokalnih živilskih inovacij  |  Lidl zagnal spletno trgovino na Kitajskem  |  Prodajajo Todorićevo premoženje, Lavrov in Stier v Moskvi tudi o Agrokorju  |  Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Alpsko mleko kot kultni slovenski izdelek praznovalo abrahama  |  Atlantic z oglaševalsko akcijo "Barcaffe prisluhne vsaki zgodbi" (VIDEO)  |  ZANIMIVOST: Jumbo predstavil kečap iz odpadkov hrane  |  Sirk kot edini slovenski predstavnik s ponudbo celovitih logističnih rešitev  |  Direktor Lidla: "Naši izdelki bodo do 50 odstotkov cenejši"  |  V Beogradu do četrtka profesionalna "mystery shopping" konferenca  |   ||
   

Avstralija: Aldijev tržni delež se vztrajno povečuje

18.05.2017
Avstralska raziskovalna hiša Roy Morgan poroča, da se Aldiju v deželi "tam spodaj" še naprej vztrajno veča tržni delež.
 
Avstralski kupci so v 12 mesecih do marca 2017 za dobrine široke porabe namenili 90,3 milijarde avstralskih dolarjev (okoli 60 milijard evrov).
 
Od tega je šlo 32,2 milijarde dolarjev (približno 21 milijard evrov) za nakupe v trgovinski verigi Woolworths, kar predstavlja dobro tretjino tržnega deleža (35,7 odstotka), 30 milijard dolarjev (20 milijard evrov) pa za nakupe pri drugem največjem trgovcu Coles (33,2 odstotka).
 
Aldi v Avstraliji iz leta v leto privablja vse večje število kupcev, ki so lani v trgovinah nemškega diskonterja zapravili 11,9 milijarde dolarjev (okoli 8 milijard evrov) in s tem tržni delež povečali z lanskih 12,5 na trenutnih 13,2 odstotka.
 
Četrti najmočnejši trgovec v državi ostaja IGA, ki pa mu je tržni delež padel z 9,8 na 9,3 odstotka. Kombiniran tržni delež preostalih trgovinskih verig z dobrinami široke porabe v Avstraliji znaša 8,6 in je v zadnjih 12 mesecih nekoliko zrasel. Za nakupe drugje, kot pri prvi četverici so Avstralci zapravili 7,8 milijarde dolarjev (5,2 milijarde evrov). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top