IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.01.2018 || Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |   Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln  |  Pão de Açucar uvaja nov model trgovin  |  Kaufland vstopa v Moldavijo  |  Trgovina prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih  |  Prepoved provizij za plačila s karticami "v zamudi"  |  Med ponudniki za gradnjo v Emoniki oz. Kolizeju (spet) tudi Spar?  |  Vinska kraljica za leto 2018 je Katarina Pungračič iz Zavrča  |  Lactalis odpoklical 12 milijonov škatel mleka v prahu  |   Kolid S Team ekskluzivni distributer Belja  |  V Agrokorju demantirali prodajo Konzumovih trgovin v BiH  |   DIA v Madridu preizkuša koncept trgovin v sklopu bencinskih črpalk  |  Dietna Coca Cola s štirimi novimi okusi in oblikami pločevink  |  Rožič: "Ob nedeljah bodo plače vsaj 9 evrov bruto na uro oz. lahko višje!"  |  ZANIMIVOST: Prepovedali kuhanje živih jastogov  |  Cene proizvajalcev decembra navzdol   |   ||
   

Avstralija: Aldijev tržni delež se vztrajno povečuje

18.05.2017
Avstralska raziskovalna hiša Roy Morgan poroča, da se Aldiju v deželi "tam spodaj" še naprej vztrajno veča tržni delež.
 
Avstralski kupci so v 12 mesecih do marca 2017 za dobrine široke porabe namenili 90,3 milijarde avstralskih dolarjev (okoli 60 milijard evrov).
 
Od tega je šlo 32,2 milijarde dolarjev (približno 21 milijard evrov) za nakupe v trgovinski verigi Woolworths, kar predstavlja dobro tretjino tržnega deleža (35,7 odstotka), 30 milijard dolarjev (20 milijard evrov) pa za nakupe pri drugem največjem trgovcu Coles (33,2 odstotka).
 
Aldi v Avstraliji iz leta v leto privablja vse večje število kupcev, ki so lani v trgovinah nemškega diskonterja zapravili 11,9 milijarde dolarjev (okoli 8 milijard evrov) in s tem tržni delež povečali z lanskih 12,5 na trenutnih 13,2 odstotka.
 
Četrti najmočnejši trgovec v državi ostaja IGA, ki pa mu je tržni delež padel z 9,8 na 9,3 odstotka. Kombiniran tržni delež preostalih trgovinskih verig z dobrinami široke porabe v Avstraliji znaša 8,6 in je v zadnjih 12 mesecih nekoliko zrasel. Za nakupe drugje, kot pri prvi četverici so Avstralci zapravili 7,8 milijarde dolarjev (5,2 milijarde evrov). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top