IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Müller ima novega izvršnega direktorja  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |   ||
   

Avstralija: Aldijev tržni delež se vztrajno povečuje

18.05.2017
Avstralska raziskovalna hiša Roy Morgan poroča, da se Aldiju v deželi "tam spodaj" še naprej vztrajno veča tržni delež.
 
Avstralski kupci so v 12 mesecih do marca 2017 za dobrine široke porabe namenili 90,3 milijarde avstralskih dolarjev (okoli 60 milijard evrov).
 
Od tega je šlo 32,2 milijarde dolarjev (približno 21 milijard evrov) za nakupe v trgovinski verigi Woolworths, kar predstavlja dobro tretjino tržnega deleža (35,7 odstotka), 30 milijard dolarjev (20 milijard evrov) pa za nakupe pri drugem največjem trgovcu Coles (33,2 odstotka).
 
Aldi v Avstraliji iz leta v leto privablja vse večje število kupcev, ki so lani v trgovinah nemškega diskonterja zapravili 11,9 milijarde dolarjev (okoli 8 milijard evrov) in s tem tržni delež povečali z lanskih 12,5 na trenutnih 13,2 odstotka.
 
Četrti najmočnejši trgovec v državi ostaja IGA, ki pa mu je tržni delež padel z 9,8 na 9,3 odstotka. Kombiniran tržni delež preostalih trgovinskih verig z dobrinami široke porabe v Avstraliji znaša 8,6 in je v zadnjih 12 mesecih nekoliko zrasel. Za nakupe drugje, kot pri prvi četverici so Avstralci zapravili 7,8 milijarde dolarjev (5,2 milijarde evrov). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top