IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Celeia z rekordnim odkupom mleka  |  V Zagrebu odprta nova BIPA poslovalnica - "Špansko - Oranice"  |  Na jutrišnji skupščini Gee spet o delitvi dividend  |  Whole Foods pred zahvalnim dnevom (v četrtek) ponuja popuste Amazonovim premium članom  |   Uspešno zaključen osmi Festival mladega vina vinarne Tikveš   |  Alibaba in Auchan z naložbo v Sun-Art Retail Group  |  Za SEMPL št. 19 kar 89 tekmovalnih prijav  |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |   ||
   

Avstralija: Aldijev tržni delež se vztrajno povečuje

18.05.2017
Avstralska raziskovalna hiša Roy Morgan poroča, da se Aldiju v deželi "tam spodaj" še naprej vztrajno veča tržni delež.
 
Avstralski kupci so v 12 mesecih do marca 2017 za dobrine široke porabe namenili 90,3 milijarde avstralskih dolarjev (okoli 60 milijard evrov).
 
Od tega je šlo 32,2 milijarde dolarjev (približno 21 milijard evrov) za nakupe v trgovinski verigi Woolworths, kar predstavlja dobro tretjino tržnega deleža (35,7 odstotka), 30 milijard dolarjev (20 milijard evrov) pa za nakupe pri drugem največjem trgovcu Coles (33,2 odstotka).
 
Aldi v Avstraliji iz leta v leto privablja vse večje število kupcev, ki so lani v trgovinah nemškega diskonterja zapravili 11,9 milijarde dolarjev (okoli 8 milijard evrov) in s tem tržni delež povečali z lanskih 12,5 na trenutnih 13,2 odstotka.
 
Četrti najmočnejši trgovec v državi ostaja IGA, ki pa mu je tržni delež padel z 9,8 na 9,3 odstotka. Kombiniran tržni delež preostalih trgovinskih verig z dobrinami široke porabe v Avstraliji znaša 8,6 in je v zadnjih 12 mesecih nekoliko zrasel. Za nakupe drugje, kot pri prvi četverici so Avstralci zapravili 7,8 milijarde dolarjev (5,2 milijarde evrov). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top