IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 02.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

Švica: Aldi z novo ekološko zasebno znamko:"Retour aux Sources"

24.05.2022
Nemški diskonter Aldi je v Švici predstavil novo ekološko blagovno znamko zasebne blagovne znamke, ki jo sestavljajo mleko, mlečni izdelki in jajca, ki so proizvedena brez antibiotikov.

Osnovna načela blagovne znamke Retour aux Sources so merljiva trajnost, preglednost na ravni kmetije, pravičnost in vrhunska kakovost.

Prvih 24 "SKU" (prodajnih enot) op.p. v kategorijah mleka, mesa in jajc je bilo poslanih  na police vseh 277 trgovin Aldija po vsej Švici. Med poletjem načrtujejo širitev ponudbe Retour aux Sources še s sadjem in zelenjavo, žitaricami in piščanci.

Blagovna znamka se drži strogih smernic "Bio Suisse", saj vsi izdelki prihajajo iz podjetij s tem certifikatom. Poleg tega izdelki zadovoljujejo, v nekaterih primerih pa celo presegajo Prüf Nach! standarde trajnosti in preglednosti.

"Vse mleko in mlečni izdelki so proizvedeni popolnoma brez uporabe antibiotikov," prvič v Švici, pravijo iz trgovinske verige.

Pri pridelavi mesa je obvezna paša in možnost izhoda živali kadarkoli, na prosto, pri pridelavi mleka in jajc pa je vsaj 12 odstotkov kmetijskih površin namenjenih spodbujanju biotske raznovrstnosti.

Spletna stran Retour aux Sources strankam omogoča spremljanje vseh izdelkov na spletu, od predelave na posameznih kmetijah, ki proizvajajo surovine do nadaljevanja procesa...
 
Blagovna znamka se ponaša s tesnim sodelovanjem s kmeti, redne ocene in kontrole ekoloških kmetij pa izvaja švicarski Inštitut za agroekologijo.


Nazaj
 
 
 
 
back to top