IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 13.08.2022 || Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |  InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)  |   ||
   

Nemčija/Kitajska: Aldi razmišlja o vstopu na Kitajsko

21.11.2014
Nemški diskonter Aldi pregleduje tržne pogoje za možen vstop na kitajski trg.
 
O razširitvi prodajnega omrežja poroča portal ESM Magazine, ki prenaša novico nemškega poslovnega mesečnika Manager Magazin. Ta je objavil raziskovalne opombe poročila Aldijevega družbenega komiteja AUA, v katerem člani redno razpravljajo o vprašanjih skupnega interesa, vključno z vstopi na nove trge.
 
Zaključek sestanka je bil tak, da je vstop na Kitajsko izvedljiv, vendar bi bilo potrebno pred tem uskladiti še nekaj podrobnosti. V primeru omenjene širitve bi se Aldi razširil že na četrti kontinent po Evropi, Ameriki, Avstraliji. "Odločanje o vstopu na rastoč trg, kot je Kitajska, je nekaj povsem novega za 100 let starega nemškega diskonterja," meni analitik Planet Retaila Matthias Queck, njegov kolega Yujun Qiu, ki se posveča kitajskemu trgu, pa ga je dopolnil, da na Kitajskem diskonterji še niso razvit format trgovine.
 
Najbolj močna v sektorju sta domač trgovec Shanghai Nonggongshang in španski trgovec Dia (prej del Carrefourja). Oba prevladujeta s sosedskim formatom trgovine, ki oglašuje najnižje cene.
 
"Veliko vprašanje je, kako bi kitajski potrošnik reagiral na Aldijevo lastno blagovno znamko izdelkov," še dodaja Qiu. Kitajci so namreč zelo skeptični do zasebnih blagovnih znamk in prisegajo na uveljavljene proizvajalce.
 
 


Nazaj
 
 
 
 
back to top