IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 01.06.2020 || Največ sredstev namenjenih prikaznemu oglaševanju  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Danes že možnost rezervacij za Teden restavracij  |  Epidemije je uradno konec, a v praksi še (zdaleč) ne  |  STO je lansirala kampanjo "ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija"  |  Od sobote odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Zbirajo prijave za CEO Summit v Sarajevu 18.junija   |   Prihodnji teden dvojna porcija Odprte kuhne   |  Včeraj so odprli nov supermarket Franca v Sutomoru  |  Aldi in Lidl se hitro širita po Apeninskem polotoku  |  V Ćupriji nova Gomexova trgovina  |  TBZ v vseh državah EU z vsaj 30-odstotnim tržnim deležem  |  Spar Madžarska z ekološkimi rešitvami pakiranja  |  Auchan izgublja v Rusiji  |  Tommy bo na Kuku pri Opatiji gradil nakupovalni center  |  Prireja mesa lani nekoliko upadla  |  Nižje odkupne cene za svinjino in težave z odkupom   |  V klavnicah marca 2020 pridobili okoli 13 % več mesa kot v prejšnjem mesecu  |  Maza nagrajena s priznanjem Superior Taste Award  |  1. junij je svetovni dan mleka  |   ||
   

Avstralija: Aldi raste trikrat hitreje kot konkurenca

14.08.2019
Avstralcem je očitno pri nakupovanju živil najpomembnejša kakovost živil, priročnost in cena, pri čemer je slednje na tretjem mestu prioritet. Raziskava kaže, da Aldi v zadnjih letih krepko pridobiva v primerjavi z vodilnima dvema trgovcema.
 
 
Študija z naslovom "Australian Grocer Preference Index", ki jo je izvedla raziskovalna hiša Dunnhumby, kaže, da je pri Avstralcih za enkratni nakup najpriljubljenejša trgovina Woolworths, saj ima najpestrejšo ponudbo, medtem ko je drugi trgovec v duopolu, Coles najboljši, ko nanese na promocije in nagrade.
 
Oba se po ceni ne moreta primerjati z nemškim diskonterjem Aldijem, je pa Woolworths sodeč po študiji najljubši domači trgovec, saj je zbral 95 (RPI) točk, Coles jih ima 91. Pri agenciji Dunnhumby so izpostavili pet stebrov, ki so kupcem v deželi "tam spodaj" najbolj pomembni: priročnost in kakovost; preprosta nakupovalna izkušnja, cena, logistična komponenta in čas vožnje.
 
Aldi je resda nabral le 69 RPI točk, vendar agencija Dunnhumby svari, da nemški diskonter raste kar s trikratno hitrostjo ostalih najmočnejših trgovcev v Avstraliji, kar pomeni, da bi lahko v naslednjih desetih letih svoj tržni delež podvojil. Med prvo peterico sta v Avstraliji po tržnem deležu še IGA in 7-Eleven.

 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top