IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 14.10.2019 || Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |  V sredo 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  Carrefour okrepil poslovanje v Italiji  |  Nemška diskonterja na Otoku z novo strategijo  |  Migros z blokchain revolucijo  |  Casino in Tesco prodajata trgovine  |  Oljkarji s količinsko skromno letino  |  Potrošnik za hrano nameni približno 1400 evrov letno  |  V četrtek 26. Zlati boben   |  Poslovanje Celjskih mesnin bremeni afriška prašičja kuga  |  Kupljenovo pri Zaprešiću ima novo tovarno podjetja Naše klasje   |  Trgovinska vojna s posledicami za ves svet  |  Aldi poenotil organsko blagovno znamko - “Gut Bio”  |  Carslberg predstavil leseno embalažo piva  |  Tovarna gob Delta Danube z 4,5 milijoni evrov za izgradnjo nove hale  |  "Tiha ura" nakupovanja za avtistične kupce  |  "Refil" avtomat v Intersparu Citypark v Ljubljani  |  Srečanje kmetov na Slomu tokrat v znamenju dela in veselja  |  Medex lani ustvaril 1,35 milijona evrov čistega dobička  |   Svet za promocijo o projektu:"Naša super hrana"  |   ||
   

Avstralija: Aldi raste trikrat hitreje kot konkurenca

14.08.2019
Avstralcem je očitno pri nakupovanju živil najpomembnejša kakovost živil, priročnost in cena, pri čemer je slednje na tretjem mestu prioritet. Raziskava kaže, da Aldi v zadnjih letih krepko pridobiva v primerjavi z vodilnima dvema trgovcema.
 
 
Študija z naslovom "Australian Grocer Preference Index", ki jo je izvedla raziskovalna hiša Dunnhumby, kaže, da je pri Avstralcih za enkratni nakup najpriljubljenejša trgovina Woolworths, saj ima najpestrejšo ponudbo, medtem ko je drugi trgovec v duopolu, Coles najboljši, ko nanese na promocije in nagrade.
 
Oba se po ceni ne moreta primerjati z nemškim diskonterjem Aldijem, je pa Woolworths sodeč po študiji najljubši domači trgovec, saj je zbral 95 (RPI) točk, Coles jih ima 91. Pri agenciji Dunnhumby so izpostavili pet stebrov, ki so kupcem v deželi "tam spodaj" najbolj pomembni: priročnost in kakovost; preprosta nakupovalna izkušnja, cena, logistična komponenta in čas vožnje.
 
Aldi je resda nabral le 69 RPI točk, vendar agencija Dunnhumby svari, da nemški diskonter raste kar s trikratno hitrostjo ostalih najmočnejših trgovcev v Avstraliji, kar pomeni, da bi lahko v naslednjih desetih letih svoj tržni delež podvojil. Med prvo peterico sta v Avstraliji po tržnem deležu še IGA in 7-Eleven.

 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top