IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |  Slovenska viljamovka prejela izjemno priznanje   |  Podražili so se kruh, zelenjava, sokovi, cenejše so cigarete  |  V Osojanu odprli sušilnico sadja z zmogljivostjo 800 kilogramov  |  Minister Šarović omejuje uvoz perutnine iz Turčije  |  Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |   ||
   

Španija/svet: Aldi je lansiral El Mercado

11.07.2019
V Španiji je Aldi uvedel blagovno znamko El Mercado  za svežo domači hrano iz lokalnega okolja. Aldi prenovlja po svetu vse trgovine po načrtu s konca leta 2017 in za ta projekt namenja  5.2 milijard evrov.
 
V ponudbo El Mercada je vključil 300 svežih izdelkov (sadje, zelenjavo, meso, ribe in jajca). El Mercado vključuje različne solate, smutije in sokove "za na pot". Skoraj 90 svežih mesnih izdelkov prihaja s farm v Španiji, kjer so te živali vzredili.
 
Analitiki so poudarili, da je bil Aldi ob Španiji v zadnjih letih v slabšem položaju v Nemčiji, državah Beneluxa in Južni Evropi.
 
Zaradi zasičenja trga in kompleksnosti ponudbe ter močnega prodora Lidla.
 
Zdaj je na te izzive Aldi odgovoril z napredkom v svojih trgovinah in izboljšanjem cenovnih ter komunikacijskih strategij.
 
In popolnimi prenovami v prihodnosti s katerimi so začeli v Nemčiji, kjer so lani prenovili prvih  2,300 trgovin. Aldi Nord regija se bo zatem "obnavljala" naprej  (Belgija s 430 trgovinami, Nizozemska z več 500-timi) itd.
 
Tudi Aldi Süd v enakem času za prenove in naložbe namenija kar 3 milijarde evrov od česar bo šel največji delež na račun odpiranj v ZDA, je poročal Retail Detail.
 
Tudi zaradi tega analitiki pričakujejo hitro rast Aldija Jug. Tudi v VB, kjer je prodajna gostota večja kot kjerkoli drugje. Aldi Jug v VB dosega prihodek v višini 18 milijonov evron na posamezno trgovino, v Nemčiji 8, v Aldiju divizija Sever je ta prihodek v povprečju 5 milijonov evrov. 
 
Diskonter iz Nemčije,  Aldi je prehitel trgovine Co-op in postal na začetku leta peti navečji trgovec na Otoku, pravijo zadnja poročila Kantar Worldpanel.
 
Sodeč po navedbah raziskovalne hiše LZ Retailytics' naj bi nemška trgovinska veriga Aldi že v naslednjih treh letih prišla na drugo mesto po prihodkih od prodaje. Za Lidlom. kar pomeni, da bi se trgovec, ki v Sloveniji posluje pod imenom Hofer, uvrstil pred tako uveljavljene trgovce, kot na primer Carrefour, Tesco in Metro.

Nazaj
 


 
 
 
back to top