IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.04.2020 || Fructal doniral etilni alkohol za pripravo razkužil  |  Orban uvaja davek za mednarodne banke in trgovce  |  Manj povpraševanja po rezanem cvetju, zanimanje predvsem za sadike vrtnin  |  Hisense Gorenje bo delo začelo v petek  |  ZANIMIVOST: V Gazi nek slaščičar izumil "koronsko torto"  |  Petrolova prodaja ponekod nižja za več kot 50 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  V zadnjem mesecu izvozili skoraj štiri milijarde mask  |  Največje svetovno ocenjevanje vina Decanter preloženo na september  |  Tudi v FJK v trgovino samo z zaščitenim obrazom  |  Med živili z največ vitamina C v uvozu prve limone  |  83. številka revije InStore tudi na spletu  |  Tikveš prihodke lani povečal za dobra 2 milijona evrov  |  Zakaj ne bi smeli nositi (umazanih) rokavic v trgovinah  |  V Konzumu prost velikonočni ponedeljek in višji praznični dodatek   |  Policijska ura kar cel vikend, upokojenci v trgovino ob 4. uri zjutraj  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |   ||
   

EU: Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež

23.01.2020
Da, prav ste prebrali. Obstajajo tudi trgi, kjer nemška diskonterja nimata (več) toliko uspeha, kot skoraj povsod drugje po svetu, kjer jima tržni delež eksponentno raste.
 
 
 
Lani sta na Nizozemskem oba hard diskonterja iz Nemčije izgubila tržni delež. Največja trgovinska veriga v državi Albert Heijn, je s skoraj 35-odstotnim kosom "pogače" ohranila prvo mesto, najbolj pa je napredoval trgovec Jumbo, predvsem zavoljo prevzemov.
 
Lidlu je tržni delež lani padel z 10,9 na 10,7 odstotka, kar je prvi padec, po dolgih letih rasti, Aldi pa se je moral sprijazniti s tem, da mu je skupna udeležba pri prodaji na Nizozemskem upadla s 6,1 na 5,9 odstotka, pa čeprav so lani prenovili številne obstoječe objekte.
 
Rezultate je razkrila raziskovalna hiša Nielsen, ki navaja, da je sploh prvič, odkar beleži podatke posameznih trgovcev, pri Aldiju lahko uporabila dejanske številke, ne pa le ocen. Zmagovalec lanskega leta je Jumbo, ki mu je tržni delež narasel z 19,2 % na 21 odstotkov, pretežno zaradi dobre prodaje, glavno vlogo pa je pri tem odigralo dejstvo, da so prevzeli verigi Emté in Agrimarkt.

Nazaj
 


 
 
 
back to top