IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 29.05.2022 || V Istro se je vrnila prireditev Od vinarja do oljkarja  |  Skupina Luka Koper v prvem četrtletju skoraj podvojila dobiček  |  InStore konferenca "SUPPLY CHAIN SUMMIT BEOGRAD" 6.junija v hotelu Hyatt Regency  |  Podjetje Rastoder praznuje 30-letnico delovanja  |  InStore Media (tudi letos) na sejmu PLMA v Amsterdamu od 31. maja do 1. junija  |  Na poti spet ogromno število Američanov  |  Med 117 državami odlični v oceni turističnega razvoja  |  Industrija brezalkoholnih pijač se sooča s pomanjkanjem reciklirane plastike  |  Macy's pozitivno presenetil s četrtletnim poslovanjem  |  Škoda v kmetijstvu v Pomurju bo po prvi oceni velika  |  Na Otoku ob rastočih cenah energije v dodatno obdavčitev naftnih velikanov  |  Pozitivne napovedi delodajalcev glede zaposlovanja v drugi polovici leta  |  Padec BDP v prvem četrtletju večji od prve ocene  |  Direktorji večjih podjetij lani z višjimi plačami  |  Konzum v letu 2021 prvi po prihodku med trgovinskimi verigami   |  Od danes gorivo po omejenih cenah zgolj za domačine  |  Po mnenju večine Hrvatov niso pripravljeni na evro  |  Pomursko gospodarstvo lani z veliko rastjo  |  18. mednarodna konferenca PRO PR v Termah Olimia v Podčetrtku  |  Nestlé kupil proizvajalca hrane Puravido  |   ||
   

Nemčija/Evropa: Aldi Nord usklajuje blagovne znamke na več nacionalnih trgih

21.01.2022
Aldi Nord želi svoje ponudbe zasebnih blagovnih znamk poenotiti na mednarodni ravni. Na prvi stopnji bodo nabor izdelkov uskladili na trgih v Franciji, Belgiji in na Nizozemskem, kjer so izdelki že pod drobnogledom in preverjajo morebitne sinergije. 

Modeli izdelkov in embalaže oz. oblike napisov, ki so se izkazali za najboljše v več državah, bodo ostali v ponudbi.

Nemški diskontni trgovec ne želi posameznih držav prikrajšati za neodvisnost, a poudarjajo, da sinergije prihranijo trud in stroške tako proizvajalcem kot trgovcu. Aldi je namerno izbral države, kjer imajo najvišjo prodajo, da bi najhitreje dosegli prihranke in želeno sinergijo.

Nazaj
 
 
 
 
back to top