IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.09.2017 || Nove nagrade za Plantaže na Austrian Wine Challenge 2017  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |  Gorenju Licensing nagrada za inovacijo 2017  |  Caviar Biosistem letos začenja gradnjo obrata za predelavo rib  |  Pestra zasedba na koprskem festivalu Sladka Istra  |  Festival kranjskih klobas in polke v Ohiu obiskalo 1200 ljudi  |  Nagrada za jabolčne sokove Grčin na ocenjevanju v Londonu  |  Hitra rast podjetja Delta Agrar  |  Agrokor zahteva priznanje izredne uprave v Črni gori  |  Afriški trgovec ponuja plačilo s kripto valuto (VIDEO)  |  V Podgorici odprli Logistični center Voli  |  BAT z novim obratom vrednim več kot tri milijone evrov  |  Red bull tek na velikanko Luki Kovačiču  |  Podjetje Spar Slovenija pomagalo očistiti reko Muro  |  V jesen z retro Jeruzalemčanom  |  Nestlé se zavezuje k zmanjšanju vsebnosti sladkorja  |  Podnebne spremembe ogrožajo proizvajalce kave  |  Neenotnost glede obdavčitve internetnih velikanov  |  Spletna trgovina Mimovrste upihnila 15. svečko  |  Obeta se odličen letnik grozdja  |   ||
   

Nizozemska: Albert Heijn zmanjšuje količino sladkorja v otroških pijačah

13.07.2017

Nizozemska trgovska veriga Albert Heijn želi izrazito zmanjšati količino sladkorja v pijačah za otroke pod svojo blagovno znamko. 


 
 
 
 
Sokovi AH Frisse Fruitdrank in AH Djoezz bodo od zdaj vsebovali kar 30 odstotkov manj sladkorja. Uvedli bodo 14 novih izdelkov z manj sladkorja, v Albert Heijnu pa se želijo na ta način predstaviti z bolj zdravim izborom pijače za otroke oziroma družine.
 
Že lani je ta trgovska veriga znižala raven sladkorja v 100 svojih izdelkih, ki jih najpogosteje kupujejo otroci oziroma njihovi starši. V bližnji prihodnost nameravajo enako storiti še s 40 izdelki ...
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top