IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.07.2017 || Sporočilo podjetja Hofer trgovina o raziskavi: "Dvojna kakovost živil"  |  Lastniki BAT-a potrdili prevzem družbe Reynolds American  |  Košaki ponovno v postopku prisilne poravnave  |  Nov dm od jutri v Celju  |  Začetek izgradnje nakupovalnega centra Designer Outlet Croatia  |  Konec Plassatove vladavine - novi direktor Carrefourja odslej Bompard  |  Peti Hofer v "zelenem"   |  Konec tedna v Novi vasi praznik vina in česna  |  Tönnies dobil v zakup zemljišče v Zrenjaninu  |  Mercatorjeva akcija:"Moje znamke, najboljše znanke" (VIDEO)  |  Veliko svetovno priznanje za Podravkin ajvar  |  Odprli prvi Gomex v Sonti  |  Unilever v prvem polletju zvišal dobiček za 22,4 odstotka  |  Danes začetek odkupa breskev, Fructal ponuja več kot lani  |   Kmalu še ena trgovina Kauflanda v Zadru  |   TC "Promenada Novi Sad" za cca. 100 milijonov evrov  |   Spar z naprednejšo spletno prodajo   |  Anis ima nove proizvodne prostore  |  ZANIMIVOST: Spletna trgovina, kjer vse stane 3 dolarje!  |  Conad bo v naslednjih treh letih investiral milijardo evrov  |   ||
   

Nizozemska: Albert Heijn zmanjšuje količino sladkorja v otroških pijačah

13.07.2017

Nizozemska trgovska veriga Albert Heijn želi izrazito zmanjšati količino sladkorja v pijačah za otroke pod svojo blagovno znamko. 


 
 
 
 
Sokovi AH Frisse Fruitdrank in AH Djoezz bodo od zdaj vsebovali kar 30 odstotkov manj sladkorja. Uvedli bodo 14 novih izdelkov z manj sladkorja, v Albert Heijnu pa se želijo na ta način predstaviti z bolj zdravim izborom pijače za otroke oziroma družine.
 
Že lani je ta trgovska veriga znižala raven sladkorja v 100 svojih izdelkih, ki jih najpogosteje kupujejo otroci oziroma njihovi starši. V bližnji prihodnost nameravajo enako storiti še s 40 izdelki ...
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top