IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 02.03.2021 || Mondelēz pod preiskavo EU z grožnjo milijardne globe  |  V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni  |  Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA  |  Najavili gradnjo novega obrata za predelavo Mesne industrije Ravlić  |  Lidl na Slovenčevi ulici ta četrtek odpira osmi objekt v prestolnici  |  InStore BiH organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Včeraj odprli terase gostinskih lokalov  |  Za veliko noč odprtje teras lokalov  |  V požaru na farmi poginilo 3000 prašičev  |  ZANIMIVOST: Maslo z višjo točko tališča  |  V Zagorju posode za odpadno jedilno olje  |  Italijani obtožujejo Slovenijo ogrožanja njihove svetinje - balzamičnega kisa  |  Lidl v prvem trajnostnem poročilu s prizadevanjem za boljši svet  |  Kuehne + Nagel se krepi v Aziji  |  Amazon bodo s programom Build It razvijali potrošniki  |  O zaostrovanju protikoronskih ukrepov razmišljajo tudi v Trstu  |  Skupina Kraš lani ustvarila 3,32 milijona evrov čistega dobička  |  Nemška diskontna velikana se širita ob mediteranski obali  |  Jack Ma nič več najbogatejši Kitajec  |  Lani so zaklali približno 14.000 prašičev manj kot v 2019  |   ||
   

Nizozemska: Albert Heijn tržni delež povečal na 35 odstotkov

21.01.2021
Nizozemski trgovec Albert Heijn je lani tržni delež povečal na zavidljivih 35 odstotkov, kar je v prvi vrsti posledica že vnaprej dobro postavljenega omrežja za dostavo živil na dom, kaže novo poročilo raziskovalne hiše Nielsen.
 
 
 
V letu ekstremov so se po drugi strani začasno zaprle številne njihove trgovinice "to go" v študentskih naseljih in na železniških postajah ter prodajalne v mestnih središčih. Čeprav se je obisk strank drastično zmanjšal, pa je po drugi strani "eksplodirala" prodaja v e-trgovini ah.nl na njihovi spletni strani.
 
Izvršna direktorica trgovca Marit van Egmond je ob predstavitvi rezultatov dejala: "Leta 2020 nikoli ne bomo pozabili. Bolj kot kdaj koli prej so dobili potrditev, kako pomemben sestavni del vsakdana so supermarketi, zato smo se res potrudili, da strankam omogočimo čim lažji dostop do živil."
 
Albert Heijn je lani omogočil začasno dostavo tudi ob nedeljah in storitev AH Compact, brezplačno dostavo za manjša gospodinjstva, kar letos želijo razširiti še na nekatera preostala mesta, ne le v Amsterdamu. Po tržnem deležu Albertu Heijnu na Nizozemskem sledijo Jumbo (21,5 %), potem pa sta na vrsti že oba nemška diskonterja Lidl (10,7 %) ter Aldi (6,5 %).
.

Nazaj
 


 
 
 
back to top