IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Nizozemska: Albert Heijn s “personalizirano” prodajo

13.11.2017

Nizozemska trgovska veriga Albert Heijn poroča, da že 250.000 potrošnikov redno naroča živila prek spleta.


 
 
 
 
Zdaj so začeli s personaliziranim programom za izdelavo seznamov za nakupe na svojem portalu ah.nl, da bi na ta način olajšali nakup svojim potrošnikom.   
 
Takoimenovani inteligentni seznam je sestavljen iz predlogov in napovedi, ki temeljijo na željah potrošnikov. 
 
Ko le ti naročajo  preverijo omenjeni personalizirani seznam ter dodajajo v svoje košare proizvode, ki jih potrebujejo v določenem trenutku ali pač enostavno umaknejo proizvode, ki jih v določenem trenutku ne potrebujejo.

Albet Heijn je testiral tudi napreden servis z več kot 2.000 potrošniki in poziva svojih 65.000 registriranih strank, ki redno nakupujejo prek splet, da preizkusijo in uporabljajo nove možnosti, ki jim jih ponujajo. Sevis za spletne nakupe tega trgovca potrošnikom omogoča, da naročila opraviju tudi v samih trgovinah, s pomočjo aplikacij ali prek spleta.

Nazaj
 


 
 
 
back to top