IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.08.2019 || Agra št.57 jutri odpira vrata  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |  Prvi Gomex v Barandi  |  Dukat odpira diskontne trgovine  |   ||
   

Nizozemska: Albert Heijn preizkuša nov sistem nižanja cen živil

10.07.2019
Trgovinska veriga Albert Heijn preizkuša sistem spremljanja živil na način, da se pravočasno prepreči metanje hrane stran z opozarjanjem pred iztekom roka trajanja.
 
To skušajo doseči s pomočjo umetne inteligence (beri tehnologije), ki "spremlja" življenjsko dobo živil na policah glede na številne dejavnike, ki lahko vplivajo na pokvarljivost hrane. To so: lokacija, temperatura, vreme...
 
Sproti ter sorazmerno z iztekanjem roka se niža tudi cena izdelkov.
 
Najprej ta način preizkušajo na perutnini in ribah. V praksi je to tako, da so na izdelkih začetne cene v trgovinah Albert Heijn označene elektronsko in da se potem cena sproti niža glede na različne dejavnike...
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top