IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.04.2020 || Fructal doniral etilni alkohol za pripravo razkužil  |  Orban uvaja davek za mednarodne banke in trgovce  |  Manj povpraševanja po rezanem cvetju, zanimanje predvsem za sadike vrtnin  |  Hisense Gorenje bo delo začelo v petek  |  ZANIMIVOST: V Gazi nek slaščičar izumil "koronsko torto"  |  Petrolova prodaja ponekod nižja za več kot 50 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  V zadnjem mesecu izvozili skoraj štiri milijarde mask  |  Največje svetovno ocenjevanje vina Decanter preloženo na september  |  Tudi v FJK v trgovino samo z zaščitenim obrazom  |  Med živili z največ vitamina C v uvozu prve limone  |  83. številka revije InStore tudi na spletu  |  Tikveš prihodke lani povečal za dobra 2 milijona evrov  |  Zakaj ne bi smeli nositi (umazanih) rokavic v trgovinah  |  V Konzumu prost velikonočni ponedeljek in višji praznični dodatek   |  Policijska ura kar cel vikend, upokojenci v trgovino ob 4. uri zjutraj  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |   ||
   

Slovenija/Nemčija: Aktivna predstavitev na sejmu:"Zeleni teden" v Berlinu

20.01.2020
Sejem "Zeleni teden" poteka od 17.januarja v Berlinu že 85.-ič in bo zaprl vrata 26.t.m. Uradna partnerica je letos Hrvaška. Mednarodni sejem prehrane, kmetijstva in hortikulture vsako leto obišče skoraj pol milijona obiskovalcev. 
Na sejmu se tudi letos predstavlja Slovenija, z razstavnim prostorom Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Osrednja tema predstavitve je Slovenija skozi kulinarične posebnosti, s tipičnimi slovenskim jedmi ter s poudarkom na slovenskem vinogradništvu in vinih ter čebelarstvom.

V okviru sejma poteka tudi več drugih aktivnosti, poslovnih dogodkov, konferenc ter srečanja na politični ravni. S strani MKGP se je sejma udeležil generalni direktor Direktorata za hrano in ribištvo Bojan Pahor.

Z delegacijo se je udeležil slavnostne otvoritve sejma, kjer je letos država partnerica Hrvaška. 

Sejem Zeleni teden (Grüne Woche) poteka pod geslom "Posadite svoj uspeh". Slovenija se predstavlja v hali 18, obiskovalcem pa se predstavlja kot evropska gastronomska regija 2021, goste pa privablja s kulinaričnim posebnostmi. Osrednja tema predstavitve je slovensko vinogradništvo in vinarstvo. Obiskovalci se preko vina seznanjajo s Slovenijo, značilnostih vina iz avtohtonih sort grozdja in harmonijah okusov vina vseh treh slovenskih vinskih dežel. Svoj kotiček na razstavnem prostoru ima tudi slovensko pivo. Da bi bila hmeljarska zgodba še privlačnejša za točenje piva uporabljajo hitre samotočilne pipe "Quick Tap". Gostje razstavnega prostora lahko, kot posebnost poskusijo tudi slovensko craft pivo. Ker je Slovenija v svetu prepoznana kot čebelarska dežela, je del razstavnega prostora namenjenega tudi temu področju. Poskrbljeno je tudi za tiste, ki Slovenijo vidijo kot zanimivo turistično destinacijo. Informatorka Slovenske turistične organizacije (STO) jim pomaga z nasveti in turističnimi katalogi.

Prve dni sejma sta dogajanje na razstavnem prostoru s svojo prisotnostjo popestrili tudi vinska in medena kraljica, ki sta vsaka s svojim poslanstvom izvrstno zaokrožila celotno ponudbo Slovenije.

Generalni direktor Pahor se je udeležil sestanka s predstavniki držav Zahodnega Balkana, v organizaciji nemškega ministrstva za kmetijstvo in Stalne skupine za regionalni razvoj podeželja na območju jugovzhodne Evrope (SWG RRD). Pred odhodom domov se je srečal tudi s Slovenci, živečimi v Berlinu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top