IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 04.07.2020 || Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Vlada bo proizvajalcem krila strošek laboratorijskih analiz  |  Walmart parkirišča spreminja v kino na prostem  |  V Citypark na brezplačno sladico  |  Levica, LMŠ, SD in SAB za izredno sejo DZ na temo novele zakona o trgovini  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Vsak Evropejec letno proizvede 173 kg odpadne embalaže  |  V klavnicah zaklali v aprilu letos več konj in perutnine kot v aprilu lani  |  Conad vlaga 1,5 milijarde evrov za ohranitev 1. mesta (po tržnem deležu)  |  Na družinskih kmetijah vedno manj zakola prašičev   |  V Beogradu zaradi epidemije znova uvajajo stroge zaščitne ukrepe  |  Fructal na sejmu Agra prejel tri šampione kakovosti in 22 medalj  |  Uprava za varno hrano rejce opozarja na nevarnost afriške prašičje kuge  |  Equa z novo znamko trajnostnih izdelkov za nego telesa in doma - Equacare  |   KZ Trebnje - Krka bo kot "združena" zadruga veliko močnejša  |  V Mlinotestu pripravljeni na dogovor o ceni odkupa žita  |  Hiša dobrot Bele krajine odprla svoja vrata  |  Danes Slovensko - hrvaški spletni poslovni forum in B2B  |  Cromaris v juniju ustvaril rekordno prodajo  |  Žitna letina je letos pod povprečjem  |   ||
   

Svet: Ahold Delhaize spletno prodajo okrepil za skoraj 30 odstotkov

13.02.2020
Belgijsko-nizozemski trgovec Ahold Delhaize je leto 2019 zaključil s pozitivnimi rezultati. Spletna prodaja, vštevši vse svetovne trge na katerih posluje, je narasla za več kot 30 odstotkov.
 
 
 
Nizozemski Albert Heijn in belgijski Delhaize sta na svojih trgih oba pridobila tržni delež, v ZDA je rast pridelala spletna prodaja. V zadnjem četrtletju je na globalni ravni AH dosegel promet v vrednosti 17,4 milijarde evrov, dobiček je znašal 544 milijonov evrov, spletna prodaja se je povečala za 30,9 odstotka na 1,4 milijarde EUR.
 
Gledano skozi prizmo celotnega leta je promet dosegel 66 milijard evrov (+2,3 %), dobiček je znašal 1,77 milijarde evrov (-0,8 %), e-prodaja pa se je v 2019 povečala za 28,6 %.
 
V Belgiji in na Nizozemskem je trgovec rahlo povečal tržni delež, zelo dobro pa mu gre tudi na prezasičenem živilskem trgu Združenih držav Amerike. Prodajo so lani tam okrepili za 2,3 %, spletna prodaja je narasla za kar 42,7 %, se bodo pa sedaj bolj osredotočili na vzhodno obalo, kjer nameravajo letos postaviti 1000 lokacij za prevzem po spletnem naročilu.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top