IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.02.2020 || EU bo prepovedala uvoz sadja s sledovi klorpirifosa  |  Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Danes v Beogradu odprli Muzej čokolade  |  Nova izvršna direktorica znamke Donat Mg je Darja Teržan  |  ZANIMIVOST: Barry Callebaut bo tiskal čokolado  |  EKSKLUZIVNO: Slovenska podjetja na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu (FOTOREPORTAŽA)  |  Red Bull rekordno po prihodkih, količinski prodaji in dobičku iz poslovanja  |  Dia z novim izvršnim direktorjem za matični (in brazilski) trg  |  EKSKLUZIVNO: Konzumova Džakula in Peras na EuroShopu 2020 o pomenu mobilnih naprav  |  Vanja Halilović na položaj vodje trženja podjetja Kutjevo  |  Zagrebška borza izključila delnice sedmih podjetij bivšega Agrokorja  |  London po brexitu ne bo sprejemal pravil EU   |  Pregled proizvodnje mleka in mlečnih izdelkov v letu 2019  |  Pekarna Grosuplje v novo leto s številnimi odličji  |  Orbico začel s projektom Orbico Adriatic Wines   |  V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |   ||
   

Svet: Ahold Delhaize spletno prodajo okrepil za skoraj 30 odstotkov

13.02.2020
Belgijsko-nizozemski trgovec Ahold Delhaize je leto 2019 zaključil s pozitivnimi rezultati. Spletna prodaja, vštevši vse svetovne trge na katerih posluje, je narasla za več kot 30 odstotkov.
 
 
 
Nizozemski Albert Heijn in belgijski Delhaize sta na svojih trgih oba pridobila tržni delež, v ZDA je rast pridelala spletna prodaja. V zadnjem četrtletju je na globalni ravni AH dosegel promet v vrednosti 17,4 milijarde evrov, dobiček je znašal 544 milijonov evrov, spletna prodaja se je povečala za 30,9 odstotka na 1,4 milijarde EUR.
 
Gledano skozi prizmo celotnega leta je promet dosegel 66 milijard evrov (+2,3 %), dobiček je znašal 1,77 milijarde evrov (-0,8 %), e-prodaja pa se je v 2019 povečala za 28,6 %.
 
V Belgiji in na Nizozemskem je trgovec rahlo povečal tržni delež, zelo dobro pa mu gre tudi na prezasičenem živilskem trgu Združenih držav Amerike. Prodajo so lani tam okrepili za 2,3 %, spletna prodaja je narasla za kar 42,7 %, se bodo pa sedaj bolj osredotočili na vzhodno obalo, kjer nameravajo letos postaviti 1000 lokacij za prevzem po spletnem naročilu.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top