IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 17.11.2018 || Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |  Agencija SPIRIT vabi k predstavitvi na sejmih TuttoFood in Anuga  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Todorić se bo ob plačilu varščine lahko branil s prostosti  |  Izteka se javna obravnava zakona o interventnem odvozu odpadne embalaže  |   ||
   

Hrvaška: Agrokor v sedmih mesecih presegel načrte, blesti pa Konzum

12.09.2018
Agrokor je objavil mesečno poročilo poslovanja v prvih sedmih mesecih. Prihodki skupine so bili za šest odstotkov nižji od načrtov, nekoliko višji od načrtov pa je dobiček. 
 

 
 
 
Operativni dobiček Agrokorja je v sedmih mesecih znašal 20,7 milijona kun več od pričakovanj, nosilec dobičkonosnosti pa je (bil) Konzum, katerega EBITDA je avgusta presegel 330 milijonov kun, pravijo poročila. Gre za obdobje, kjer so v poročilo vključeni rezultati 16 podjetij iz treh poslovnih področij: 1. Maloprodaja in veleprodaja, 2. Prehrana in 3. Kmetijstvo.
 
Skupno so dosegli številko 1,1 milijarde kun, nekonsolidirani prihodki pa so kljub uspehu za šest odstotkov nižji od načrtovanih (13,459 milijarde kun), so zapisali o svojih rezultatih. Kumulativni operativni dobiček Maloprodaje je 223,5 milijona kun, prihodki doseženi v kumulativnem obdobju pa so za šest odstotkov nižji in do dosegli 7,534 milijarde kun.
 
Konzum je v sedmih minulih mesecih zaslužil več kot pet milijard kun prihodka, kar je 0,4 % nad načrtovanim. Poročajo, da je bila rast spletne prodaje nad 20 odstotki, potrošniška košarica pa da je bila večja za štiri odstotke.
 
Izmerili so si tudi produktivnost zaposlenih, ki da je zrasla za preko 10 odstotke. Konzum je konec avgusta realiziral operativni dobiček v višini okoli 330 milijonov kun, s čimer je dosegel EBITDA maržo v skladu s svetovnimi standardi – prek 5 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top