IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |   ||
   

Hrvaška: Agrokor v sedmih mesecih presegel načrte, blesti pa Konzum

12.09.2018
Agrokor je objavil mesečno poročilo poslovanja v prvih sedmih mesecih. Prihodki skupine so bili za šest odstotkov nižji od načrtov, nekoliko višji od načrtov pa je dobiček. 
 

 
 
 
Operativni dobiček Agrokorja je v sedmih mesecih znašal 20,7 milijona kun več od pričakovanj, nosilec dobičkonosnosti pa je (bil) Konzum, katerega EBITDA je avgusta presegel 330 milijonov kun, pravijo poročila. Gre za obdobje, kjer so v poročilo vključeni rezultati 16 podjetij iz treh poslovnih področij: 1. Maloprodaja in veleprodaja, 2. Prehrana in 3. Kmetijstvo.
 
Skupno so dosegli številko 1,1 milijarde kun, nekonsolidirani prihodki pa so kljub uspehu za šest odstotkov nižji od načrtovanih (13,459 milijarde kun), so zapisali o svojih rezultatih. Kumulativni operativni dobiček Maloprodaje je 223,5 milijona kun, prihodki doseženi v kumulativnem obdobju pa so za šest odstotkov nižji in do dosegli 7,534 milijarde kun.
 
Konzum je v sedmih minulih mesecih zaslužil več kot pet milijard kun prihodka, kar je 0,4 % nad načrtovanim. Poročajo, da je bila rast spletne prodaje nad 20 odstotki, potrošniška košarica pa da je bila večja za štiri odstotke.
 
Izmerili so si tudi produktivnost zaposlenih, ki da je zrasla za preko 10 odstotke. Konzum je konec avgusta realiziral operativni dobiček v višini okoli 330 milijonov kun, s čimer je dosegel EBITDA maržo v skladu s svetovnimi standardi – prek 5 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top