IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Hrvaška: Agrokor dobiček iz poslovanja lani povečal za 22 odstotkov

15.05.2019
Izredna uprava (pokojnega) Agrokorja je objavila revidirane konsolidirane rezultate skupine za lansko leto. Obseg konsolidacije zajema 108 podjetij, v katerih Agrokor ohranja nadzor, 53 izmed teh deluje na Hrvaškem.
 
 
Skupina Agrokor je leta 2018 ustvarila močno rast dobička iz poslovanja, ki je na koncu leta znašal 2,4 milijarde kun oziroma 320 milijonov evrov, kar je za 22 odstotkov več, kot leto pred tem. Največji gonilnik rasti skupine je predstavljal sektor trgovine na drobno, torej družbi Konzum in Mercator.
 
Dobiček iz poslovanja celotnega poslovnega segmenta trgovine na drobno in na debelo je v primerjavi z letom 2017 narasel za kar 91 milijonov evrov na 161 milijonov evrov, kar predstavlja rast za 133 odstotkov.
 
Skupina je lani ustvarila 5,23 milijarde evrov konsolidiranih prihodkov, kar je za 1,8 % manj, kot leto poprej. Najbolj je na to vplival slabši rezultat v sektorju kmetijstva. Segment trgovine na drobno in veleprodaje je lani ustvaril za 4 milijarde evrov prihodkov, kar je za 3,9 % manj, kot leto prej.
 
Promet se je zmanjšal zaradi odprtja novih prodajnih površin konkurence v Srbiji in Črni gori. Izgubo prihodkov zaradi zaprtja določenih prodajnih mest je Konzum nadoknadil z boljšo prodajo v delujočih trgovinah (+5,7 %).
 
Največjo rast dobička iz poslovanja je zabeležil podsegment Sladoled in zamrznjena hrana. Skupni prihodki poslovnega segmenta Prehrana so bili za 14 milijonov manjši, kot v letu 2017, na to pa je vplival predvsem padec prihodkov v kategoriji pijač in manjša prodaja blagovne znamke Dijamant v Srbiji.
 
Izredna uprava Agrokorja je lani izpolnila vse zastavljene cilje, na katere je bila osredotočena. Dosegli so Dosežena je bila poravnava z upniki, poleg tega pa so se začele priprave na izvedbo poravnave, ki je  bila uspešno izvedena v prvem četrtletju tega leta. Stabilizirano je financiranje skupine prek podaljšanja SPFA kredita in priprave na refinanciranje. Povečali so dobičkonosnost skupine, kar je posledica povečanega dobička iz poslovanja (+22 %) v primerjavi z letom 2017.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top