IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Coca-Cola investira v športne napitke Kobeja Bryanta  |  "Tri srca" iz Radenske s posebej prilagojenim vozičkom in avtosedeži  |  Lidl se širi   |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |   ||
   

Hrvaška: AWT novi dobavitelj izdelkov Werner & Mertz

08.08.2018
Iz podjetja Werner & Mertz so sporočili, da bo s 1. oktobrom podjetje AWT International postalo uvoznik in distributer njihovih blagovnih znamk: Erdal, Frosch, Emsal in Rorax za hrvaški trg.


 
Istočasno so se zahvalili nekdanjemu partnerju, podjetju Alca za upravljanje in distribucijo njihovih izdelkov. Ob tej priložnosti so pozvali partnerje, da obstoječe sodelovanje podaljšajo tudi z novim distributerjem.
 
Zapisali so: "Pozivamo vas, da poiščete način in da skupaj z našim novim dobaviteljem AWT Iternationalom v obojestransko zadovoljstvo dobavljate naše kakovostne blagovne znamke hrvaškim potrošnikom." Iz podjetja so izpostavili, da vse njihove blagovne znamke predstavljajo originalno nemško kakovost z družinsko tradicijo, ki je daljša od 150 let, od leta 1986 pa je še posebej izražena z visokimi ekološkimi inovacijami in ekološko zavestjo.
 
"Zaradi povečanega zavedanja odgovornosti glede ekologije, si želimo tudi v prihodnosti zadržati trajnostno rast poslovanja," so še zapisali iz Werner & Mertz Gruppe. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top