IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Hrvaška: AWT novi dobavitelj izdelkov Werner & Mertz

17.08.2018
Izpodjetja Werner & Mertz so sporočili, da bo s 1. oktobrom podjetje AWT International postalo uvoznik in distributer njihovih blagovnih znamk: Erdal, Frosch, Emsal in Rorax za hrvaški trg.



 
 
Istočasno so se zahvalili nekdanjemu partnerju, podjetju Alca za upravljanje in distribucijo njihovih izdelkov. Ob tej priložnosti so pozvali partnerje, da obstoječe sodelovanje podaljšajo tudi z novim distributerjem.
 
Zapisali so: "Pozivamo vas, da poiščete način in da skupaj z našim novim dobaviteljem AWT Iternationalom v obojestransko zadovoljstvo dobavljate naše kakovostne blagovne znamke hrvaškim potrošnikom." Iz podjetja so izpostavili, da vse njihove blagovne znamke predstavljajo originalno nemško kakovost z družinsko tradicijo, ki je daljša od 150 let, od leta 1986 pa je še posebej izražena z visokimi ekološkimi inovacijami in ekološko zavestjo. "Zaradi povečanega zavedanja odgovornosti glede ekologije, si želimo tudi v prihodnosti zadržati trajnostno rast poslovanja," so še zapisali iz Werner & Mertz Gruppe. 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top