IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odpira jutri v Ilirski Bistrici  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |  Pripravljena prepoved plastičnih mešalnikov ter slamic za pijačo in palčk za ušesa  |  PR ZANIMIVOST: Mannerjeve čokoladne sanje  |  Srbija tretja največja pridelovalka sliv na svetu  |  Morrisonsu (po domnevnem zanimanju Amazona) poskočila vrednost  |  Na trgu preveč zelenjave neznanega izvora  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |   Sberbank začel sprejemati ponudbe za prodajo svojega deleža v Agrokorju  |  Aldi Süd in Aldi Nord bosta sodelovala še bolj  |  Vlada želi bolj zdravo (predelano) hrano  |  Mastercard in Microsoft združujeta moči   |  Pri Tušu trkajo za srečo alpskih smučarjev (VIDEO)  |   ||
   

Hrvaška: AWT novi dobavitelj izdelkov Werner & Mertz

17.08.2018
Izpodjetja Werner & Mertz so sporočili, da bo s 1. oktobrom podjetje AWT International postalo uvoznik in distributer njihovih blagovnih znamk: Erdal, Frosch, Emsal in Rorax za hrvaški trg.



 
 
Istočasno so se zahvalili nekdanjemu partnerju, podjetju Alca za upravljanje in distribucijo njihovih izdelkov. Ob tej priložnosti so pozvali partnerje, da obstoječe sodelovanje podaljšajo tudi z novim distributerjem.
 
Zapisali so: "Pozivamo vas, da poiščete način in da skupaj z našim novim dobaviteljem AWT Iternationalom v obojestransko zadovoljstvo dobavljate naše kakovostne blagovne znamke hrvaškim potrošnikom." Iz podjetja so izpostavili, da vse njihove blagovne znamke predstavljajo originalno nemško kakovost z družinsko tradicijo, ki je daljša od 150 let, od leta 1986 pa je še posebej izražena z visokimi ekološkimi inovacijami in ekološko zavestjo. "Zaradi povečanega zavedanja odgovornosti glede ekologije, si želimo tudi v prihodnosti zadržati trajnostno rast poslovanja," so še zapisali iz Werner & Mertz Gruppe. 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top