IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.12.2017 || Gorivo opolnoči cenejše  |  Dr.Oetker kupil belgijsko podjetje Diversi Foods  |  British American Tobacco pričakuje rast dobička  |   V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela (VIDEO)  |  InStore št. 61 na poti v tiskarno  |  V deželo bo pripeljal DrinkBus  |  Lidl ta teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |   Gomex odprl mini market Dolovo  |  Največja vietnamska pivovarna odslej tajska  |  Tommyju priznanje "Zlata kuna"  |  Prvo mesto na Irskem ohranja trgovec Dunnes Stores  |  Nova blagovna znamka hišnih aparatov v Sloveniji  |  Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov  |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |   ||
   

Slovenija: AGZS: "Štartaj Slovenija" je najboljša poslovna praksa leta

06.12.2017
Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji je v okviru programa "Best of the Best", nagradila najboljše poslovne prakse v gospodarstvu. Ta naziv je pripadel Pro Plusu za projekt "Štartaj, Slovenija!"
 
Zmagovalca so izbirali s pomočjo glasov na Facebooku in z glasovanjem z dobrodelnimi SMS-donacijami.
 
Šteli so še glasovi občinstva na AmChamovem Poslovnem zajtrku "Talenti na sceni", kjer so tudi razglasili zmagovalca.
 
Pro Plus je največ glasov zbral v vseh treh oblikah glasovanja.
 
Projekt "Štartaj, Slovenija" je bil sicer finalist v kategoriji inovativnosti, v ožjem izboru pa sta bila še skupni projekt slovenskih paralompijcev in Lidla Slovenije ter akcija "CEO za en mesec" partnerjev Adecca Slovenije in McDonaldsa.

"Hvala partnerjema Sparu Slovenija in Formitasu, s katerima smo ustvarili to zgodbo. Lahko rečem, da je naš projekt v dveh letih postal pravo gibanje, ki spodbuja podjetništvo, poleg tega pa imamo še televizijsko oddajo, ki dosega visoko gledanost," je nagrado za MM komentiral Aleš Muhič, direktor trženja v Pro Plusu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top