IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.07.2018 || Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |  Celeia predstavila nova probiotična jogurta  |   Spar vsem zaposlenim (ponovno) omogoča spremljanje nogometne tekme  |  Kaufland podpira lokalne proizvajalce  |  Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"  |  Zmagovalec "Laško izziva" je Željko Joksimović  |  V Kromberku bo Pivka odprla prodajalno   |  Loka Kava praznuje 130 let slike Kofetarica  |  Kaufland (zaradi nogometa) v nedeljo zapira že ob 14.uri  |  Konzum čez vikend vsem kupcem z navijaškimi rekviziti daje 11% popusta (VIDEO)  |  Carlsberg odpira novo pivovarno  |  Vrata (zastonj) odpira 54. festival Pivo in cvetje Laško   |  Prvi festival slovenskih sirov 2.oktobra  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Nazarje  |   ||
   

Slovenija: AGZS: "Štartaj Slovenija" je najboljša poslovna praksa leta

06.12.2017
Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji je v okviru programa "Best of the Best", nagradila najboljše poslovne prakse v gospodarstvu. Ta naziv je pripadel Pro Plusu za projekt "Štartaj, Slovenija!"
 
Zmagovalca so izbirali s pomočjo glasov na Facebooku in z glasovanjem z dobrodelnimi SMS-donacijami.
 
Šteli so še glasovi občinstva na AmChamovem Poslovnem zajtrku "Talenti na sceni", kjer so tudi razglasili zmagovalca.
 
Pro Plus je največ glasov zbral v vseh treh oblikah glasovanja.
 
Projekt "Štartaj, Slovenija" je bil sicer finalist v kategoriji inovativnosti, v ožjem izboru pa sta bila še skupni projekt slovenskih paralompijcev in Lidla Slovenije ter akcija "CEO za en mesec" partnerjev Adecca Slovenije in McDonaldsa.

"Hvala partnerjema Sparu Slovenija in Formitasu, s katerima smo ustvarili to zgodbo. Lahko rečem, da je naš projekt v dveh letih postal pravo gibanje, ki spodbuja podjetništvo, poleg tega pa imamo še televizijsko oddajo, ki dosega visoko gledanost," je nagrado za MM komentiral Aleš Muhič, direktor trženja v Pro Plusu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top