IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.11.2018 || Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |   21. Slovenski festival vin v četrtek in petek  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Francozi kot prvi prepovedali vseh pet pesticidov, zaradi katerih umirajo čebele  |  Agrokorjeva podjetja odkupujejo kar 40% skupnega "CRO" nasada mandarin  |  Odprli novi trgovino Žabac Food Outlet v zagrebškem Importanne Centru  |  Letošnji dan slovenske hrane poudarja pomen kakovosti tal  |  Medex tokrat z manjšim dobičkom  |  Rekordna žetev soje   |   ||
   

Slovenija: AGZS: "Štartaj Slovenija" je najboljša poslovna praksa leta

06.12.2017
Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji je v okviru programa "Best of the Best", nagradila najboljše poslovne prakse v gospodarstvu. Ta naziv je pripadel Pro Plusu za projekt "Štartaj, Slovenija!"
 
Zmagovalca so izbirali s pomočjo glasov na Facebooku in z glasovanjem z dobrodelnimi SMS-donacijami.
 
Šteli so še glasovi občinstva na AmChamovem Poslovnem zajtrku "Talenti na sceni", kjer so tudi razglasili zmagovalca.
 
Pro Plus je največ glasov zbral v vseh treh oblikah glasovanja.
 
Projekt "Štartaj, Slovenija" je bil sicer finalist v kategoriji inovativnosti, v ožjem izboru pa sta bila še skupni projekt slovenskih paralompijcev in Lidla Slovenije ter akcija "CEO za en mesec" partnerjev Adecca Slovenije in McDonaldsa.

"Hvala partnerjema Sparu Slovenija in Formitasu, s katerima smo ustvarili to zgodbo. Lahko rečem, da je naš projekt v dveh letih postal pravo gibanje, ki spodbuja podjetništvo, poleg tega pa imamo še televizijsko oddajo, ki dosega visoko gledanost," je nagrado za MM komentiral Aleš Muhič, direktor trženja v Pro Plusu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top