IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 28.03.2020 || ZANIMIVOST: Bo svetu zmanjkalo kondomov?  |  Kadirov za imunost predlaga česen  |  Mednarodna zveza za cestni prevoz opozarja  |  Amazonovi delavci (tokrat) stavkajo zaradi koronavirusa  |  Govorčinović Šimunovićeva nova direktorica za kadre v hrvaškem Heinekenu   |  Lončarjeva nova predsednica Združenja Manager  |  Semenarna Ljubljana z rekordno spletno prodajo  |  Krizni dodatek za zaposlene v trgovini  |  Nestle bo zaposlenim kljub odsotnosti izplačeval polno plačo  |  Dostava na dom iz trgovine Mlekarna Planika Kobarid  |  Coop postavil (do)končne cene na vse pakirane izdelke  |  Poslovanje Mercatorja še naprej skladno z lex Mercator  |  V trgovinah Univerexport so za eno uro podaljšali delovni čas  |  Lactalis BH poklonil donacijo Združenju "Pomozi.ba"  |  Konzum kupcem omejil količino kvasa  |  Gfk: "Gospodinjstva za zaloge v treh tednih zapravila 2 milijardi dinarjev!"  |  Nora ženska kašljala po policah s hrano  |  Prekinjen tudi elektronski vnos zbirnih vlog pri kmetijskih svetovalcih  |  Nova spletna trgovina Preprosto.je z dobrodelno noto  |  Sameer Aggarwal novi izvršni direktor Walmart Indija  |   ||
   

Slovenija: AGZS: "Štartaj Slovenija" je najboljša poslovna praksa leta

06.12.2017
Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji je v okviru programa "Best of the Best", nagradila najboljše poslovne prakse v gospodarstvu. Ta naziv je pripadel Pro Plusu za projekt "Štartaj, Slovenija!"
 
Zmagovalca so izbirali s pomočjo glasov na Facebooku in z glasovanjem z dobrodelnimi SMS-donacijami.
 
Šteli so še glasovi občinstva na AmChamovem Poslovnem zajtrku "Talenti na sceni", kjer so tudi razglasili zmagovalca.
 
Pro Plus je največ glasov zbral v vseh treh oblikah glasovanja.
 
Projekt "Štartaj, Slovenija" je bil sicer finalist v kategoriji inovativnosti, v ožjem izboru pa sta bila še skupni projekt slovenskih paralompijcev in Lidla Slovenije ter akcija "CEO za en mesec" partnerjev Adecca Slovenije in McDonaldsa.

"Hvala partnerjema Sparu Slovenija in Formitasu, s katerima smo ustvarili to zgodbo. Lahko rečem, da je naš projekt v dveh letih postal pravo gibanje, ki spodbuja podjetništvo, poleg tega pa imamo še televizijsko oddajo, ki dosega visoko gledanost," je nagrado za MM komentiral Aleš Muhič, direktor trženja v Pro Plusu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top