IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 04.08.2020 || Zaradi zastrupitve z alkoholom že več kot 100 mrtvih  |  Mastercard predstavil rešitve platforme Market Trends   |  Centralizacija finančnih operacij v Magnitu  |  Maska kot modni dodatek v času Covida 19  |  Trgovine ob nedeljah odprli vsi večji trgovci  |  Poziv trgovcem, imetnikom certifikata Družini prijazno podjetje  |  Lidl odprl velikansko skladišče v Peterboroughu  |  Ciper zaradi sira blokira sporazum Ceta  |  V juniju odkupljenega za 2,9 % več mleka kot tak čas lani  |  V Skopju raste največji regijski nakupovalni center  |  Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar   |  Forbesova lestvica: Amazon 4., Coca-Cola na 6. mestu  |  V okviru projekta Seneno meso in mleko zaživel zavod  |  Beograjska Chocollama začela s proizvodnjo organske surove čokolade  |  Parkirne hiše nakupovalnih središč bodo zaradi neurij odprte vso noč  |  Kar 47 nagrad vinu Puklavec family na ocenjevanju Vino Slovenija   |  V Melbournu policijska ura in nakupovanje le enkrat dnevno  |  Marko Čadež za regionalno sodelovanje  |  Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička  |  Bo Slovenija umaknila tožbo v zadevi teran?  |   ||
   

Belgija: AB InBev zagnal neposredno prodajo kupcu

09.06.2020
Največji svetovni pivovar AB InBev je v matični državi začel s prodajo piva prek spletne strani. Za zdaj je v ponudbi pet blagovnih znamk.
 
 
Pivovar testira neposredno prodajo potrošniku, pri čemer dostavo naročila pripelje naslednji dan po nakupu. V portfelj spletne trgovine sodijo pivo Jupiler, Jupiler brez alkohola (0,0 %), Stella Artois, Leffe Blonde in Victoria, ki je njihova najnovejša blagovna znamka, lansirali so jo prejšnji teden.
 
Kot je povedala predstavnica za stike z javnostjo, bodo po prvem preizkusnem obdobju ocenili rezultate in se odločili, ali spletni prodaji dodajo še kakšno pivo, ali pa storitev zaprejo. Z idejo se je največji svetovni pivovar poigraval že dolgo, koronakriza pa jih je ob zaprtju barov in restavracij v to nekako kar prisilila.
 
Družba s sedežem v bruseljskem predmestju Leuven za dostavo piva na dom zaračunava 5 evrov, če je naročilo manjše od 24 pločevink oziroma steklenic, večja naročila pa so dostavljena brez doplačila. S to potezo se je AB InBev pridružil multinacionalkama PepsiCo in Nestlé, ki sta direktno prodajo kupcu zagnala minuli mesec.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top