IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Svet: AB InBev lani z manjšim dobičkom in prihodki od prodaje

26.02.2021
Zavoljo katastrofalnega leta gostincev v 2020, je tudi največji svetovni pivovar AB InBev poslabšal rezultate, ko je posel močno načel zob pandemije.
 
 
Ker je imel belgijsko-brazilski koncern vseeno solidno zadnje četrtletje, rezultati niti niso tako zelo slabi, kot je sprva kazalo. AB InBev je v letu 2020 prihodke zmanjšal za 3,7 % na 38.4 milijarde evrov. V času, ko so številna podjetja končala v rdečih številkah, je proizvajalec piv Stella Artois, Leffe in Budweiser ustvaril dobiček pred davki, obrestmi in amortizacijo v višini 14.2 milijarde evrov.
 
V zadnjem kvartalu se je skupna prodaja piva povečala za 1,6 %, skupni prihodki so narasli za 4,5 %, obrestoval se je še posebej trud podjetja, da čim več piva prodajo prek spleta. Največji delež e-prodaje je AB InBev beležil na Kitajskem. Zaradi nizke ravni dobička, je raven dolga zopet narasla na 4,8-kratnik bruto dobička iz poslovanja. Skupno ima pivovar še zmeraj 67.7 milijarde evrov dolgov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top