IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  GIZ:"Zdravje je naša odgovornost"  |  Kea vabi v trgovino Cerkvenjak  |  Tri četrtine Britancev pričakuje zvišanje cen  |  GZS bo dobila novo skupščino in ostale voljene organe  |  Diskonterji še naprej pridobivajo   |  Rio Mare zmanjšal porabo vode za 7 odstotkov  |  Veriga Dino prodajo lani povečala za kar 30 odstotkov  |  Trgovci zmanjšujejo plastično embalažo  |  Dm je ob materinskem dnevu obdaroval mamice  |  SES Center Šiška s "posebno" (zmajevo) fasado  |  Janković:" Prepričan sem, da se bo letos začelo graditi trgovsko središče Stožic!"  |  Bimal kupil somborskega proizvajalca olja Sunce  |  Co-op začel dostavljati s kolesi na električni pogon  |  Konzum v nedeljo 31. marca ne bo odprt zaradi prenosa "lastništva"  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |   ||
   

Svet: AB InBev bo gradil 100 mio. evrov vredno tovarno v Tanzaniji

20.03.2018
Podjetje Anheuser-Busch InBev NV se je dogovorilo za gradnjo 100 milijonov evrov "težke" naložbe v Tanzaniji. Največji svetovni pivovar želi na tak način odgovoriti vse večjemu povpraševanju po pivu na črnem kontinentu, poroča Bloomberg.
 
 
Projekt v tanzanijski prestolnici Dodoma sta po srečanju potrdila predsednik podjetja AB InBev, John Magufuli in izvršni direktor družbe v Afriki, Ricardo Tadeu. Pivovar je v procesu gradnje tovarne tudi v Nigeriji, ta mesec pa so s sedeža sporočili, da je Afrika med najhitreje rastočimi območji, kjer AB InBev posluje.
 
Na začetku meseca je AB InBev poročal o tem, da se je lani uvoz pošiljk v Afriko (izključujoč Republiko Južno Afriko) povečal za kar 20 odstotkov. Premijske blagovne znamke piva, kot na primer Stella Artois in Corona, sta med najbolj priljubljenimi, je povedal vodja poslovanja družbe v Afriki, Tadeu.
 
"Lani smo v ta del sveta močno investirali, največ pa v Republiko Južno Afriko, kamor smo vložili 200 milijonov dolarjev," je v enem izmed intervjujev dejal Tadeu. Prav močna rast povpraševanja v Afriki je eden izmed glavnih razlogov za to, da se je AB InBev odločil za nakup glavnega konkurenta, SABMiller.
 
Eden izmed milijarderjev, lastnikov družbe, Jorge Paulo Lemann, je lani trdil, da hitra urbanizacija in tople vremenske razmere v Afriki lahko kmalu pripeljejo do večjega povpraševanja po pivu, kot v ZDA. S tem se očitno strinjajo tudi konkurenti - Heineken je od združitve največjih pivovarskih rivalov najel stotine prodajnikov, ki bi družbi pomagali razširiti poslovanje v Slonokoščeni obali, Mozambiku ter Ruandi.

Nazaj
 


 
 
 
back to top