IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Južna Koreja: 7-Eleven odprl trgovino brez osebja

19.05.2017
Ameriški trgovec s prodajalnami manjšega tipa je v Južni Koreji odprl prodajalno brez prodajalcev. Trgovina se nahaja v stavbi Lotte World Tower v glavnem mestu Seul, kupci pa si notri postrežejo sami in plačajo z biometričnim preverjanjem, poroča RetailDetail.eu.
 
Pred prvim obiskom v 7-Eleven trgovini brez prodajalcev se morajo kupci registrirati prek svoje kartice zvestobe, na katere morajo pred tem spraviti podatke o svoji dlani, s katero potem plačujejo. V trgovini naprava (skener) verificira velikost, obliko in barvo dlani.
 
To pomeni, da lahko v trgovino stranke pridejo brez gotovine, brez kreditne kartice ali pametnega telefona. Vse kar potrebujejo, je le njihova roka!
 
Poleg biometričnega zapisa o lastnostih dlani so morali kupci, zaradi omejitve prodaje tobačnih izdelkov (in alkohola), razkriti tudi svojo starost.
 
V plačilnem območju pri koncu trgovine skener pozna vse črtne kode izdelkov v trgovini, tako da so kupci razbremenjeni odčitavanja vsake črtne kode posebej.
 
Za zdaj je nakupovalna novost na voljo le 2000 uslužbencem v omenjenem trgovinskem središču, od začetka avgusta letos pa bo trgovina na voljo tudi ostalim prebivalcem Seula.
 
7-Eleven menda že načrtuje novo tovrstno trgovino.


Nazaj
 


 
 
 
back to top