IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.07.2020 || BiH zaščitila Livanjski sir, Nevesinjski krompir in Visočko pečenico  |  ZANIMIVOST: Parfuma s povsem različnima učinkoma (beri vonjavama)   |  Zoran Golub nov direktor marketinga Grand Kafe  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Spomladanska pozeba okrnila letošnji pridelek sadja  |  Rewe združil upravi trgovinskih verig Merkur in Billa  |  Paket ukrepov za drugi val epidemije  |  Zouari Group kupuje organsko verigo Bio c’Bon  |  ZANIMIVOST: Napitnino so zb(i)rali kar prek FB  |  Prodajo in trženje Kleti Vipava 1894 prevzel Valentin Bufolin  |  Coty ima prvo direktorico v 116 letih obstoja  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  V Mercadoni namestili sistem za prepoznavanje obraza  |  Odprli nov logistični center v Šimanovcih podjetja Logistic Team Sekulić  |  Kmetje bi za pšenico toliko kot lani, za kupce bi bila potrditev prehitra  |  Sadjarjem zdaj grozijo še marmorirane smrdljivke  |  Ponudba domače kuhinje v Güjžini  |  Vlada bo proizvajalcem krila strošek laboratorijskih analiz  |   ||
   

Slovenija: 5. spletno srečanje slovenskega turizma

29.05.2020
Danes od 9. do 11. ure je potekalo peto spletno srečanje: Slovenski turizem med in po COVID-19. Tokrat pod naslovom: Odnos do turista – personaliziran & digitalen. Tema tokratnega webinarja je bila vloga digitalnega marketinga pri oživljanju in ponovnem zagonu slovenskega turizma.

Skupaj so iskali odgovore na vprašanja: Kakšne spremembe se obetajo v digitalnem trženju? Kako prilagoditi strategijo digitalnega marketinga v turizmu? Kakšna bo izkušnja "post-corona” turista? Na katere goste lahko računamo in kakšni bodo turisti po COVID-19? Kako bomo poglabljali odnose s potrošniki?

Za uvod v razpravo in iskanje rešitev je govoril Nicholas Hall, ustanovitelj Digital Tourism Think Tank. Predstavil je svoj pogled na trenutne trende in novo realnost globalnega položaja in razvoja turizma. V nadaljevanju je sledil pogovor s predstavniki slovenskega turizma, ki ga je s strokovnega vidika moderiral Andraž Štalec, ustanovitelj in lastnik RedOrbit.

Gostje so bili:Ana Praprotnik (direktorica marketinga, Sava Hotels & Resorts), Igor Novel (direktor Turističnega združenja Portorož), Blaž Veber (direktor Turizma Kranjska Gora), Ana Savšek (vodja sektorja, Vsebinski digitalni marketing, STO), Nina Colarić Cvirn (urednica družbenih omrežij, STO), Aljoša Ciglar (urednik družbenih omrežij, Zavod za turizem Ptuj).

Nazaj
 


 
 
 
back to top