IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.04.2018 || Iz Ljubljanice so letos (s Sparom) potegnili tono in pol odpadkov  |  Todorić:” Naredil sem napako z vražjim Mercatorjem!”  |  7. Festival čokolade (v znamenju št.7) v Radovljici  |  Po Ljubljani z dogodivščinami Odprte kuhne na vrsti Koper, sledi Nova Gorica...  |  Spar odprl 101. trgovino v Idriji  |  Jutri ekološko-čistilna akcija za čisto Ljubljanico s Sparom  |  FerFud BBQ TOUR – žar turneja danes v Mariboru   |  Zaključen marketinški tsunami FMCG v Zagrebu  |  Pivovarni Heineken in Bavaria uspešni izven Evrope  |   Trgovci za InStore potrdili, da bodo zaračunavali vrečke  |  Amazon presegel 100 milijonov naročnikov na storitev Prime  |  Od jutri v prenovljeno prodajalno dm v Škofji Loki  |   P&G prevzel del ponudbe Merck-a za 3,4 milijarde evrov  |  Šibek dolar slabi Unilever  |  Danone z največjo rastjo prodaje v zadnjih petih letih  |  Natur Premium Perutnine Ptuj vstopa na makedonski trg   |  Dan zemlje - "prenehajmo svet onesnaževati s plastiko!"  |  Mercator:"Dobrodošli v Great!"  |  Priznanje Logist leta v Frigologo   |  Hud mraz marca skrčil prodajo na drobno   |   ||
   

BiH: 4. InStore konferenca v Sarajevu: "Velik dan za domačo FMCG industrijo!"

13.04.2018
Sarajevo je bilo 12. aprila regionalni center FMCG industrije z udeležbo več kot 500 uglednih proizvajalcev, trgovcev, distributerjev ter različnih uglednih domačih in tujih strokovnjakov s področja maloprodaje in marketinga, gostov in novinarjev. 4. FMCG Summit v Sarajevu je uspel. 
 

Pogovarjali so se o trenutnem stanju v industriji blaga široke potrošnje, o novih perspektivah, inovacijah in rešitvah, ki omogočajo boljše prodajne rezultate ter o razvojnih možnostih, boljši optimizaciji stroškov poslovanja itd.
 
O tem, kakšna je prihodnost trgovine, katere so nove potrebe kupcev, zakaj moramo še bolj paziti na vrednosti blagovnih znamk, promocije, kako je treba pospešiti optimizacijo procesov in digitalizacijo. Vse to so bile samo nekatere od tem sarajevskega FMCG Summita. 

"Brez naložbe v znanje bomo le stežka napredovali, FMCG Summit pa je najboljši kraj, kjer lahko ta znanja osvojimo. Zatorej je uspeh tega dogodka odvisen predvsem od vas oziroma od novih znanj, ki jih bomo tu prejeli oz. podelili. Moram povedati, da sem izjemno ponosen na ta dogodek, ki poteka v vsej regiji, koncept pa se je rodil ravno v Sarajevu," je v uvodu 4. Sarajevo FMCG Summita ob odprtju konference dejal glavni in odgovorni urednik revije InStore BiH, Rešid Muratović.

Nazaj
 


 
 
 
back to top