IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

BiH: 4. InStore konferenca v Sarajevu: "Velik dan za domačo FMCG industrijo!"

13.04.2018
Sarajevo je bilo 12. aprila regionalni center FMCG industrije z udeležbo več kot 500 uglednih proizvajalcev, trgovcev, distributerjev ter različnih uglednih domačih in tujih strokovnjakov s področja maloprodaje in marketinga, gostov in novinarjev. 4. FMCG Summit v Sarajevu je uspel. 
 

Pogovarjali so se o trenutnem stanju v industriji blaga široke potrošnje, o novih perspektivah, inovacijah in rešitvah, ki omogočajo boljše prodajne rezultate ter o razvojnih možnostih, boljši optimizaciji stroškov poslovanja itd.
 
O tem, kakšna je prihodnost trgovine, katere so nove potrebe kupcev, zakaj moramo še bolj paziti na vrednosti blagovnih znamk, promocije, kako je treba pospešiti optimizacijo procesov in digitalizacijo. Vse to so bile samo nekatere od tem sarajevskega FMCG Summita. 

"Brez naložbe v znanje bomo le stežka napredovali, FMCG Summit pa je najboljši kraj, kjer lahko ta znanja osvojimo. Zatorej je uspeh tega dogodka odvisen predvsem od vas oziroma od novih znanj, ki jih bomo tu prejeli oz. podelili. Moram povedati, da sem izjemno ponosen na ta dogodek, ki poteka v vsej regiji, koncept pa se je rodil ravno v Sarajevu," je v uvodu 4. Sarajevo FMCG Summita ob odprtju konference dejal glavni in odgovorni urednik revije InStore BiH, Rešid Muratović.

Nazaj
 


 
 
 
back to top