IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odpira jutri v Ilirski Bistrici  |  Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |   Sberbank začel sprejemati ponudbe za prodajo svojega deleža v Agrokorju  |  Aldi Süd in Aldi Nord bosta sodelovala še bolj  |  Vlada želi bolj zdravo (predelano) hrano  |  Mastercard in Microsoft združujeta moči   |  Pri Tušu trkajo za srečo alpskih smučarjev (VIDEO)  |  Uspešno zaključen 5. Hoferjev natečaj "Deluj eko - ohrani čebelo in smreko"  |  Približno 10 % zavržene hrane ustvari FMCG sektor  |  Amazon svoje trgovine brez blagajn seli tudi na letališča  |  Kaufland (spet) zaprt tudi dan po božiču  |  Budimka z novimi lastniki še pred novim letom?  |  Tesco začel z velikimi cenovnimi akcijami (beri znižanji)   |  Znani finalisti za nagrade Effie Slovenija  |  Trgovci zaradi protestov izgubili že milijardo evrov  |   Prodaja se Žitkova lastnina mlina   |  V prazničnem decembru se povprečno zredimo za dva kilograma  |  Unilever investira v razvoj pralne kapsule brez plastike  |  Kosovo namerava manjkajoče blago iz Srbije in BiH nadomestiti s proizvodi iz regije  |  Colruyt z novim letom uvaja nočne izmene  |   ||
   

BiH: 4. InStore konferenca v Sarajevu: "Velik dan za domačo FMCG industrijo!"

13.04.2018
Sarajevo je bilo 12. aprila regionalni center FMCG industrije z udeležbo več kot 500 uglednih proizvajalcev, trgovcev, distributerjev ter različnih uglednih domačih in tujih strokovnjakov s področja maloprodaje in marketinga, gostov in novinarjev. 4. FMCG Summit v Sarajevu je uspel. 
 

Pogovarjali so se o trenutnem stanju v industriji blaga široke potrošnje, o novih perspektivah, inovacijah in rešitvah, ki omogočajo boljše prodajne rezultate ter o razvojnih možnostih, boljši optimizaciji stroškov poslovanja itd.
 
O tem, kakšna je prihodnost trgovine, katere so nove potrebe kupcev, zakaj moramo še bolj paziti na vrednosti blagovnih znamk, promocije, kako je treba pospešiti optimizacijo procesov in digitalizacijo. Vse to so bile samo nekatere od tem sarajevskega FMCG Summita. 

"Brez naložbe v znanje bomo le stežka napredovali, FMCG Summit pa je najboljši kraj, kjer lahko ta znanja osvojimo. Zatorej je uspeh tega dogodka odvisen predvsem od vas oziroma od novih znanj, ki jih bomo tu prejeli oz. podelili. Moram povedati, da sem izjemno ponosen na ta dogodek, ki poteka v vsej regiji, koncept pa se je rodil ravno v Sarajevu," je v uvodu 4. Sarajevo FMCG Summita ob odprtju konference dejal glavni in odgovorni urednik revije InStore BiH, Rešid Muratović.

Nazaj
 


 
 
 
back to top