IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.05.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  V New Yorku nagrade za štiri slovenska oljčna olja  |  Junija vendarle prihaja Teden restavracij  |  Blejsko jezero s pomočjo Spara očistili za več kot pol tone odpadkov   |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Petrol zaradi cenejše nafte in padca prodaje znižal prihodke  |  Prevozniki iščejo rešitve za premostitev težav  |  Intereuropa še naprej z manjšim dobičkom  |  Ministrica Aleksandra Pivec obiskala pekarno Žita v Mariboru  |  Rusija v pričakovanju rekordne proizvodnje zelenjave  |  Alibaba zgradil digitalno farmo za gojenje hrušk  |  Turizem si bo še prizadeval za več državne pomoči  |  Prenovljen maximarket Tommy v Okrugu Gornjem  |  Eroski sodeluje z malimi dobavitelji  |  Amazon letošnji Prime Day pomaknil na september  |  Prodaja Walmarta se je povečala, ukinili bodo Jet.com  |  Manj odpuščanj v Hisensu Gorenje, a še vedno hudo  |  ZANIMIVOST: Med pandemijo prodaja erotičnih pripomočkov "eksplodirala"  |  TZS v tretjem "korona paketu" pričakuje uveljavitev subvencije najemnin  |  Raste nov Sparov bujski supermarket  |   ||
   

Hrvaška: 3. FMCG konferenca revije InStore v Zagrebu je prestavljena na 27.maj

12.03.2020

V zagrebškem Muzeju sodobne umetnosti bi morala hrvaška redakcija revije InStore 17.marca organizirati konferenco,a je ta zaradi višje sile (beri koronavirusa) prestavljena na maj oz.junij. Vsekakor bomo vse pravočasno obvestili...

"Zares smo si želeli organizirati konferenco ob dogovorjenem datumu, a smo tudi mi prišli do zida. Zaradi situacije z možno epidemijo virusa smo to morali storiti in termin konference premakniti 27.maj," je povedal Aljoša Parotat, direktor hrvaške revije InStore.
 
Konferenca bo udeležencem ponudila analizo prihodnjih svetovnih marketinških trendov na trgovinskem področju in poskušala odkriti popolnoma nove možnosti za ustvarjalnost. In odgovor na vprašanje, kako doseči odmevne rezultate prek marketinških kanalov v letu 2020. 
 
Na našem odru bodo nastopila velika imena in avtoritete FMCG področja, med katerimi bodo: Miranda Mladin (izvršna direktorica za Centralni marketing in inovacije, Altantic grupa), Nikola Žinić (Co-Chairman&Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey), Neb Chupin (lastnik in direktor, Hermes International d.o.o.), Dalibor Šumiga (izvršni direktor Promosapiens), Devan Hughes (izvršni direktor in ustanovitelj podjetja Buymie) in mnogi drugi.
 
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top