IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.07.2019 || Opazno se je (za 3,4 centa) podražil bencin  |  ZANIMIVOST: Jutri FURS prodaja pivo  |  Facebooku kazen pet milijard dolarjev   |  Campbell piškote Kelsen za 266 milijonov EUR prodal Ferreru  |  ZANIMIVOST: Lady Gaga ličila ponuja le prek Amazona  |  AB InBev preklical uvrstitev Budweiserja na hongkonško borzo  |  Spar vstopil na trg Kosova najprej v Prištini  |  Potencial stročnic za razvoj novih živil  |  V Sneberjah raste uspešna mlada mlekarna  |  Deželna banka začela prodajni postopek Semenarne Ljubljana  |  Hofer bencinsko črpalko pripravlja tudi na Pobrežju  |  ZANIMIVOST: "Boba" Živojinović z vinom cilja na trga ZDA in Kitajske  |  Konzum odprl novo trgovino v Doboju  |  Na leto se nabere za 800.000 olimpijskih bazenov smeti  |  NA KRATKO: Od vsepovsod...  |  Nova vas gosti 8. Praznik vina in česna  |  Tuševih novih 500 morskih otroških nasmehov  |  Cm odprl prodajalno na sarajevski Ferhadiji  |  V Baru bo zrasla državna Hiša oljk  |  Večina Hrvatov plačuje s karticami, 17 % vsak dan tudi brezkontaktno  |   ||
   

Slovenija: 2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena

13.06.2019
Ljubljanska redakcija revije InStore je organizirala 2. FMCG Summit (Austria Trend Hotel Ljubljana). Prijave (več kot 200!) za udeležbo na dogodku so bile zapolnjene že pred časom, zato se vsem, ki ste nam izkazali zaupanje, najlepše zahvaljujemo.
 
FMCG Summit, ki ga organizira revija InStore, predstavlja osrednji kraj združevanja in je največji dogodek s trgovinskega področja v Sloveniji. Dudi drugi FMCG Summit Ljubljana se je odvijal v hotelu Austria Trend v Ljubljani. Cilj konference je, da obravnava najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja podjetij v državi, regiji in svetu.
 
FMCG Summit predstavlja odlično priložnost za poslovno mreženje, spoznavanje novih partnerjev in krepitev obstoječih zvez.
 
Udeleženci so imeli priložnost spoznati izzive, ki jih področje izdelkov za široko porabo pričakuje v prihodnosti, da se spoznajo z analizami in napovedmi o stanju na trgih pri nas, v regiji in širše ter o načinih, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na industrijo.
 
Seveda je bilo v ospredju tudi mreženje in številni uderleženci so lahko spet sklenili tudi posle ali pa so vsaj prišli do kake ideje za izboljšanje svojega dela.

Na konferenci je bilo prisotnih več kot 200 strokovnjakov s področja FMCG.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top