IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.10.2019 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Vitinka odkupuje še ostale delnice Vitaminke  |  Trgovci na strateški konferenci TZS o digitalizaciji, prihodnosti...  |  Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020  |  Kmetica leta 2019 je Marjeta Ročnik iz Prevalj  |  Kava in hrana za hišne ljubljenčke Nestléju okrepila prodajo  |  Spar žaluje - umrl zadnji od ustanovnih članov  |  Praznik pršuta v Tinjanu  |   GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce  |  Danes znani nagrajenci na 26. Zlatem bobnu  |  Voli: "Ne bomo podaljševali sobotnega delovnika"  |  Prihaja najslajši ljubljanski festival čokolade  |  Danes in jutri 26. Zlati boben   |  Po 13. strateški konferenci o trgovini na Brdu pri Kranju  |  Spar zagnal akcijo "Nič ne bo ostalo" (VIDEO)  |  "Alibaba zajezi 300 milijonov hekerskih napadov na dan!"  |  V smeteh letno konča za 363 milijard evrov hrane  |   ||
   

Slovenija: 2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena

13.06.2019
Ljubljanska redakcija revije InStore je organizirala 2. FMCG Summit (Austria Trend Hotel Ljubljana). Prijave (več kot 200!) za udeležbo na dogodku so bile zapolnjene že pred časom, zato se vsem, ki ste nam izkazali zaupanje, najlepše zahvaljujemo.
 
FMCG Summit, ki ga organizira revija InStore, predstavlja osrednji kraj združevanja in je največji dogodek s trgovinskega področja v Sloveniji. Dudi drugi FMCG Summit Ljubljana se je odvijal v hotelu Austria Trend v Ljubljani. Cilj konference je, da obravnava najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja podjetij v državi, regiji in svetu.
 
FMCG Summit predstavlja odlično priložnost za poslovno mreženje, spoznavanje novih partnerjev in krepitev obstoječih zvez.
 
Udeleženci so imeli priložnost spoznati izzive, ki jih področje izdelkov za široko porabo pričakuje v prihodnosti, da se spoznajo z analizami in napovedmi o stanju na trgih pri nas, v regiji in širše ter o načinih, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na industrijo.
 
Seveda je bilo v ospredju tudi mreženje in številni uderleženci so lahko spet sklenili tudi posle ali pa so vsaj prišli do kake ideje za izboljšanje svojega dela.

Na konferenci je bilo prisotnih več kot 200 strokovnjakov s področja FMCG.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top