IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.01.2018 || Mercator s skakalci spodbuja zdrav slog življenja (VIDEO)  |  Obrat Mipa v Kromberku (dokončno) kupuje Pivka Perutninarstvo  |  Sodišče priznalo za 4,1 milijarde evrov terjatev do Agrokorja  |  Prodaja avokada se utegne letos podvojiti  |  Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj  |  Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |   ||
   

Slovenija: 24. Zlati boben predstavil zmagovalce

21.10.2017


Žiriji tekmovalnih sekcij Najboljše delo in Najboljša praksa sta razglasili zmagovalce letošnjega Zlatega bobna. Podeljenih je bilo 45 srebrnih bobnov, 17 zlatih bobnov in 14 velikih nagrad. 


Avtorica: Petra Črnivec (na fotografiji)
p.crnivec@gmail.com
 
Veliko nagrado za družbeno korist je prejela agencija Grey Poland za THE BIGGEST CHRISTMAS CHOIR v skupini Odnosi z javnostmi. Med slovenskimi agencijami je slavila Grey Slovenia, ki je za Lahkonočnice, naročnik A1 Slovenija, prejela veliko nagrado in nagradi zlati boben ter srebrni boben. Najboljša agencijska mreža leta je MCCANN WORLDGROUP, prejemnica nagrade Zlata mreža, z zbranimi 141 točkami.
 
S 67 točkami je McCann Worldgroup Italy prejela nagrado Zlata vrtnica za najboljšo agencijo leta. Voskhod iz Rusije je tudi tokrat postala najboljša neodvisna agencija in z 52 točkami prejela nagrado Golden Dragon.
 
Velika nagrada za najboljšo znamko je pripadla znamki Vodafone, ki je zbrala 55 točk. V kategoriji posebnih nagrad je v tekmovalni sekciji Najboljše delo Golden Drum Adriatic Award prejela agencija New Moment New Ideas Company za One Book For Peace.
 
Podeljeni sta bili dve Silver Drum Adriatic Award nagradi. Prejemnici sta agencija Grey Slovenia za Lahkonočnice in agencija McCann Beograd za democrARtisation. Nagrada Bronze Drum Adriatic Award je pripadla agenciji Bruketa&Žinić&Grey za Hope.
 
V tekmovalni sekciji Najboljša praksa je Golden Drum Adriatic Award prejela agencija Grey Slovenia za Lahkonočnice, Silver Drum Adriatic Award pa Imago Ogilvy za Dear Mr. President. Nagrado Bronze Drum Adriatic Award je prejela agencija McCann Beograd za democrARtisation.
 
Prejemnik Zlate ure je Alessandro Sabini, izvršni kreativni direktor iz agencije McCann Worldgroup Italy, za kampanjo Responsibly the beer.Zmagovalci Tekmovanja za mlade bobnarje so: 1. mesto za kreativno rešitev See The Full Picture, Michał Orlikowski in Bartosz Chlebowicz, 2. mesto za delo Ljubljana - Culture Overload, Damian Kitowski in Michał Oleksów, 3. mesto si delita dve kreativni rešitvi, in sicer Hard to pronounce. Easy to love, avtorja Kaja Dobrzanska in Adriana Hochmańska, ter kreativna rešitev Small in size, great in stories, Tea Šubat.

Več o festivalu Zlati boben na http://www.goldendrum.com/sl/.


Nazaj
 


 
 
 
back to top