IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 13.07.2020 || Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  InStore št. 86 pri naslovnikih  |  Poročilo MSPA o lanskem nasmehu prodajalcev (še brez mask)  |  Litva v izdajo zbirateljskega digitalnega kovanca  |  Bodo na Otoku prepovedali oglaševanje hitre prehrane?  |  Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |   ||
   

Slovenija: 14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS

20.11.2019
Na sedežu GZS (Gospodarske zbornice Slovenije) so organizirali že 14. Vrh slovenskega gospodarstva. Vsako leto se zberejo gospodarstveniki z namenom, da predstavijo aktualne gospodarske razmere in ključne izzive prihodnosti.
 
Letos  so se spoprijamali z novimi izzivi, ki prihajajo iz globalnega okolja – inovativnostjo, upravljanjem ljudi in prepoznavnostjo oz. ugledom.
 
Tudi o tem, kako se pripravljajo na te izzive, kako se nanje pripravljajo v največji zunanjetrgovinski partnerici, Nemčiji, so govorili.
 
GZS je udeležencem vnaprej pripravila po 6 predlogov ukrepov na treh področjih: raziskave ter razvoj in inovativnost, vodenje ljudi in razvoj kadrov ter ugled in blagovne znamke.
 
Gospodarstveniki so za vsako področje izbrali po tri predloge  in dodajali še svoje ter nato izglasovali najbolj perspektivne.
 

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top