IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.01.2021 || V boju proti koronavirusu prvič uvajajo policijsko uro  |  Delo: "V Ikeo po nakupih konec februarja" (VIDEO)  |  Nov Gomex v Banatskem Karlovcu odpirajo jutri  |  BTC-jev pospeševalnik lani s startupi zbral več kot 4,8 milijona evrov  |  ZRS Koper opozarja na nevarnost zaprtja inštituta za oljkarstvo  |  Procter & Gamble v trimesečju z rastjo prihodkov in dobička  |  S prihodnjim tednom odprti servisi in nekatere vrste trgovin  |  Albert Heijn tržni delež povečal na 35 odstotkov  |  EIB svari pred krčenjem investicij  |  V Mariboru zaživela preoblikovana podravska regionalna razvojna agencija  |  Dobri poslovni rezultati verige DIS v letu 2020  |  Aldi zapira štiri regionalna podjetja  |  FedEx bo v Evropi odpustil do 6300 ljudi  |  ČZS in podjetje Kinézika razvila kozmetični izdelek BeeCare  |  V Lidlu po 200 dolarjev vsakemu, ki se cepi  |  Ruski diskonter Mere nadaljuje z odpiranji   |  Sainsbury's bo odprl prvo trgovino v Katarju  |  Nove izjeme pri ponujanju blaga in storitev s soboto  |  Podaljšali nekatere protikoronske ukrepe in priporočila  |  GZS-ZKŽP: "Odločitev za bolj uravnoteženo prehrano nikoli lažja"  |   ||
   

Slovenija: Žitova "zlata" polenta praznuje abrahama

24.11.2020
Žitova instant polenta blagovne znamke Zlato polje ostaja v svoji prepoznavni zlati embalaži v trendu že vseh pet desetletij, v času praznovanja obletnice pa jo najdete tudi v posebni jubilejni škatli.

"Blagovna znamka instant polente Zlato polje je že 50 let sinonim za vrhunsko kakovost. V Žitu smo ponosni, da je del našega asortimaja odličnih izdelkov z dolgoletno tradicijo, ki zadovoljujejo okuse tako domačih kot tujih kupcev. Visoka kakovost izdelkov in dolgoletna tradicija Žitu daje ugled, prepoznavnost naših blagovnih znamk pa s tem raste. Obletnica je tako priložnost, da s ponosom pogledamo na uspešnih pet desetletij i polente Zlato polje, hkrati pa predstavlja motivacijo, da svojo zavezo ponudbe in razvoja inovativnih izdelkov iz visokokakovostnih sestavin uresničujemo tudi v prihodnje," je ob jubileju izpostavila Karmen Pangos, generalna direktorica Žita.

K začetkom proizvodnje instant polente je botrovala postavitev sušilnic za sadje in zelenjavo v Gradišču pri Kozini v zgodnjih 60. letih prejšnjega stoletja.
 
Ko je nekaj let kasneje niso več potrebovali za sušenje, so se odločili, da parni kotel z veliko zmogljivostjo pare izkoristijo za instantiranje zdroba. Prehranska in biološka vrednost polente se pri tem ne spremenita, tako obdelan zdrob pa zagotavlja pripravo polente v zgolj dveh minutah. Tako je leta 1970 stekla prva postavljena linija za instantiranje polente, začelo se je delati s polno paro. Polenta se je najprej proizvajala kot polenta instant, nato pa se je leta 1994 pridružila blagovni znamki Zlato polje.

Na začetku je posamezna delavka na dan ročno spakirala 360 škatlic polente, strojno pakiranje v sredini 90-ih prejšnjega stoletja pa je doseglo že dobrih 4.000 vrečk na delavko dnevno. Danes, ko je za instant polento Zlato polje značilna v 90 % avtomatizirana proizvodnja, je številka narasla že na do 12.000 kosov dnevno. Letno tako spakirajo več kot 2 milijona vrečk polente, od tega je več kot polovico klasične instant polente. Tekom let so namreč razvili tudi druge vrste polent, kot je BIO polenta iz 100 % ekološko pridelanih sestavin, bela polenta iz blažje bele koruze in pa rdeča oziroma polnozrnata polenta.

Skledica zlatorumene polente je tako že pet desetletij vsestranska jed, z nizko vsebnostjo maščob in lahko prebavljiva. Navdušuje ljubitelje polente tako v Sloveniji kot tujini. Ne vsebuje nobenih kemičnih dodatkov ali konzervansov, vse njene sestavine so 100 % naravne. Za instant polento Zlato polje velja ista receptura in priprava že od vsega začetka, izjemno prepoznavna pa je tudi njena, od prvega dne ne bistveno spremenjena, zlata embalaža. Ta kupce s prodajnih polic nagovarja že 50 let.

"Ob praznovanju petdesete obletnice instant polente Zlato polje smo zasnovali posebno jubilejno pakiranje polente v zlati škatli in knjižice svežih receptov s polento. Kuharski navdih najdejo potrošniki tudi na družbenih omrežjih blagovne znamke Zlato polje, kjer delimo video recepte, kupci pa lahko tam sodelujejo tudi v nagradni igri. Z njimi želimo namreč deliti veselje ob praznovanju okroglega jubileja te priljubljene jedi," še dodaja Neja Flak Brecelj, vodja kategorije v strateškem marketingu Žita.


Nazaj
 


 
 
 
back to top