IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 19.10.2017 || Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  RAZISKAVA IRI: "Supermarketi z manj promocijami"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  24. Zlati boben odprl vrata (tokrat) v Ljubljani  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Koprivnikar: "Smo najhitreje rastoča digitalna družba v EU"  |  ZANIMIVOST: Lidl predstavil proseko za manjši glavobol  |  Politika rešuje Mercator iz (smrtnega) Agrokorjevega objema  |   EU za kmete in proti trgovskim verigam  |  V Neltu najavili investicije v višini 15-tih milijonov evrov  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  Prodaja živil prek spleta se (vendarle) veča  |  Romina Ivančić – nova direktorica kadrovanja v Heinekenu Hrvaška  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Raziskava Nielsen: "Raziskovanje trga z živili kaže rast"  |  Prazniki tudi za trgovke in trgovce v Mercatorju  |  Raziskava Mastercarda:"V New Yorku obrok 1,2, v Južnem Sudanu 321 dolarjev  |  Čez mesec dni spet okušanje Tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Kar 46.000 otrok pod pragom tveganja revščine  |   ||
   

VB/Nizozemska: Unilever prodaja blagovne znamke margarine in masla

20.03.2017

Britansko-nizozemski proizvajalec blaga široke potrošnje Unilever pripravlja prodajo nekaterih svojih prehrambenih blagovnih znamk, vredno 6 milijard funtov (7,44 milijard dolarjev), so sporočili britanski mediji v soboto.


V podjetju načrtujejo prodajo linije margarine Flora in masla Stork, piše Sunday Times. Časopis Sunday Telegraph, kjer ravno tako omenjajo 6 milijard funtov pa navajaj vire, kjer trdijo, da privatna investicijska podjetja: Bain Capital, CVC in Clayton Dubilier & Rice pripravljajo ponudbe za posle z namazi.

Pri Unileverju sicer niso odgovorili agenciji Reuters za komentar, a proizvajalec Knorr juh, mil Dove in sladoledov Ben & Jerry’s je prejšnji mesec odbil nepričakovano ponudbo glede prevzema s strani ameriškega prehrambenega podjetja Kraft Heinz, ‘težko’ 143 milijard dolarjev.

V Unileverju so sicer začeli s procesom analize poslovanja zaradi možne vrnitve sredstev delničarjem, piše Financial Times.


Nazaj
 


 
 
 
back to top