IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.09.2017 || Nove nagrade za Plantaže na Austrian Wine Challenge 2017  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |  Gorenju Licensing nagrada za inovacijo 2017  |  Caviar Biosistem letos začenja gradnjo obrata za predelavo rib  |  Pestra zasedba na koprskem festivalu Sladka Istra  |  Festival kranjskih klobas in polke v Ohiu obiskalo 1200 ljudi  |  Nagrada za jabolčne sokove Grčin na ocenjevanju v Londonu  |  Hitra rast podjetja Delta Agrar  |  Agrokor zahteva priznanje izredne uprave v Črni gori  |  Afriški trgovec ponuja plačilo s kripto valuto (VIDEO)  |  V Podgorici odprli Logistični center Voli  |  BAT z novim obratom vrednim več kot tri milijone evrov  |  Red bull tek na velikanko Luki Kovačiču  |  Podjetje Spar Slovenija pomagalo očistiti reko Muro  |  V jesen z retro Jeruzalemčanom  |  Nestlé se zavezuje k zmanjšanju vsebnosti sladkorja  |  Podnebne spremembe ogrožajo proizvajalce kave  |  Neenotnost glede obdavčitve internetnih velikanov  |  Spletna trgovina Mimovrste upihnila 15. svečko  |  Obeta se odličen letnik grozdja  |   ||
   

VB/Nizozemska: Unilever prodaja blagovne znamke margarine in masla

20.03.2017

Britansko-nizozemski proizvajalec blaga široke potrošnje Unilever pripravlja prodajo nekaterih svojih prehrambenih blagovnih znamk, vredno 6 milijard funtov (7,44 milijard dolarjev), so sporočili britanski mediji v soboto.


V podjetju načrtujejo prodajo linije margarine Flora in masla Stork, piše Sunday Times. Časopis Sunday Telegraph, kjer ravno tako omenjajo 6 milijard funtov pa navajaj vire, kjer trdijo, da privatna investicijska podjetja: Bain Capital, CVC in Clayton Dubilier & Rice pripravljajo ponudbe za posle z namazi.

Pri Unileverju sicer niso odgovorili agenciji Reuters za komentar, a proizvajalec Knorr juh, mil Dove in sladoledov Ben & Jerry’s je prejšnji mesec odbil nepričakovano ponudbo glede prevzema s strani ameriškega prehrambenega podjetja Kraft Heinz, ‘težko’ 143 milijard dolarjev.

V Unileverju so sicer začeli s procesom analize poslovanja zaradi možne vrnitve sredstev delničarjem, piše Financial Times.


Nazaj
 


 
 
 
back to top