IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.04.2018 || Iz Ljubljanice so letos (s Sparom) potegnili tono in pol odpadkov  |  Todorić:” Naredil sem napako z vražjim Mercatorjem!”  |  7. Festival čokolade (v znamenju št.7) v Radovljici  |  Po Ljubljani z dogodivščinami Odprte kuhne na vrsti Koper, sledi Nova Gorica...  |  Spar odprl 101. trgovino v Idriji  |  Jutri ekološko-čistilna akcija za čisto Ljubljanico s Sparom  |  FerFud BBQ TOUR – žar turneja danes v Mariboru   |  Zaključen marketinški tsunami FMCG v Zagrebu  |  Pivovarni Heineken in Bavaria uspešni izven Evrope  |   Trgovci za InStore potrdili, da bodo zaračunavali vrečke  |  Amazon presegel 100 milijonov naročnikov na storitev Prime  |  Od jutri v prenovljeno prodajalno dm v Škofji Loki  |   P&G prevzel del ponudbe Merck-a za 3,4 milijarde evrov  |  Šibek dolar slabi Unilever  |  Danone z največjo rastjo prodaje v zadnjih petih letih  |  Natur Premium Perutnine Ptuj vstopa na makedonski trg   |  Dan zemlje - "prenehajmo svet onesnaževati s plastiko!"  |  Mercator:"Dobrodošli v Great!"  |  Priznanje Logist leta v Frigologo   |  Hud mraz marca skrčil prodajo na drobno   |   ||
   

VB/Nizozemska: Unilever prodaja blagovne znamke margarine in masla

20.03.2017

Britansko-nizozemski proizvajalec blaga široke potrošnje Unilever pripravlja prodajo nekaterih svojih prehrambenih blagovnih znamk, vredno 6 milijard funtov (7,44 milijard dolarjev), so sporočili britanski mediji v soboto.


V podjetju načrtujejo prodajo linije margarine Flora in masla Stork, piše Sunday Times. Časopis Sunday Telegraph, kjer ravno tako omenjajo 6 milijard funtov pa navajaj vire, kjer trdijo, da privatna investicijska podjetja: Bain Capital, CVC in Clayton Dubilier & Rice pripravljajo ponudbe za posle z namazi.

Pri Unileverju sicer niso odgovorili agenciji Reuters za komentar, a proizvajalec Knorr juh, mil Dove in sladoledov Ben & Jerry’s je prejšnji mesec odbil nepričakovano ponudbo glede prevzema s strani ameriškega prehrambenega podjetja Kraft Heinz, ‘težko’ 143 milijard dolarjev.

V Unileverju so sicer začeli s procesom analize poslovanja zaradi možne vrnitve sredstev delničarjem, piše Financial Times.


Nazaj
 


 
 
 
back to top