IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.01.2019 || Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Regulirana bencin in dizel spet nekoliko dražja  |  Nestlé zapira tovarno v Temišvarju  |  Kosovo omililo pogoje za odpravo carin na srbsko blago  |  Despar zagnal projekt za boj proti debelosti  |  Rok za odkup deleža v Intereuropi podaljšan na začetek februarja  |  Izdelki Whole Foods kmalu tudi na celinskem delu Evrope  |  Konzum (še zmeraj) najuspešnejše podjetje Agrokorja  |  V Tušu še naprej podpirajo mlade smučarske upe  |  Nova trgovina Mercator Levstikov trg v Ljubljani širi koncept trgovin Minute  |   ||
   

Srbija: Trgovci za InStore potrdili, da bodo zaračunavali vrečke

20.04.2018

Veliko trgovinskih verig v Srbiji začenja z zaračunavanjem plastičnih vrečk, da bi zmanjšali njihovo uporabo in motivirali potrošnike, da uporabljajo platnene torbe, vse zaradi cilja o zaščiti življenjskega okolja. 

Na panelni razpravi, namenjeni pobudi za zaračunavanje tenkih plastičnih vrečk v maloprodajnih objektih v Srbiji, ki jo je organizirala regionalna trgovinska revija InStore, so predstavniki nekaterih izmed vodilnih trgovinskih verig v Srbiji to odločitev potrdili, niso pa še mogli in hoteli najaviti natančnega datuma o tem, kdaj natančno se bo to zgodilo.
 
In po kakšni ceni bodo prodajali te vrečke. So pa v en glas poudarili, da njihov cilj ni, da s tem zaslužijo, ampak da zmanjšajo uporabo plastičnih vrečk in tako zmanjšajo onesnaževanje. InStore je druženje trgovcev na to temo organiziral v Impact Hubu v Beogradu, sodelovali pa so: Nikola Papak, Corporate Communications Manager, Delhaize Serbia; Svetlana Jovanović Mitić, managerka marketinga Dm-a; Spomenko Đordan, pomočnik izvršnega direktorja za komercialne posle, Univerexport; Ivana Pavlović, sodelavka za komercialne posle v "Domaćem trgovačkom lancu", Jovana Lukić, direktorica SBB skladov, ki so začeli z akcijo: "Ne prljaj. Nemaš izgovor!” (Ne onesnažuj, ni izgovorov!"), Radmila Šerović, načelnica oddelka za upravljanje z odpadom, in njen kolega Luka Starčević iz ministrstva za okolje.

 
 

  
 

 
Nikola Papak, Delhaize Serbia: ”Verjamem, da obstaja zavest, da to storimo, saj naše ankete dokazujejo veliko željo po tem. Kar 75 % vprašancev je izjavilo, da so pripravljeni vrečke zamenjati s košarami ali naravnimi materiali in da se zavedajo koliko plastične vrečke onesnažujejo okolico, je pa pomembno, da smo ob državi tudi mediji velika podpora, da bi na ta način dosegli cilj. To pa ni zaračunavanje vrečk.

Nazaj
 


 
 
 
back to top