IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Srbija: Trgovci za InStore potrdili, da bodo zaračunavali vrečke

20.04.2018

Veliko trgovinskih verig v Srbiji začenja z zaračunavanjem plastičnih vrečk, da bi zmanjšali njihovo uporabo in motivirali potrošnike, da uporabljajo platnene torbe, vse zaradi cilja o zaščiti življenjskega okolja. 

Na panelni razpravi, namenjeni pobudi za zaračunavanje tenkih plastičnih vrečk v maloprodajnih objektih v Srbiji, ki jo je organizirala regionalna trgovinska revija InStore, so predstavniki nekaterih izmed vodilnih trgovinskih verig v Srbiji to odločitev potrdili, niso pa še mogli in hoteli najaviti natančnega datuma o tem, kdaj natančno se bo to zgodilo.
 
In po kakšni ceni bodo prodajali te vrečke. So pa v en glas poudarili, da njihov cilj ni, da s tem zaslužijo, ampak da zmanjšajo uporabo plastičnih vrečk in tako zmanjšajo onesnaževanje. InStore je druženje trgovcev na to temo organiziral v Impact Hubu v Beogradu, sodelovali pa so: Nikola Papak, Corporate Communications Manager, Delhaize Serbia; Svetlana Jovanović Mitić, managerka marketinga Dm-a; Spomenko Đordan, pomočnik izvršnega direktorja za komercialne posle, Univerexport; Ivana Pavlović, sodelavka za komercialne posle v "Domaćem trgovačkom lancu", Jovana Lukić, direktorica SBB skladov, ki so začeli z akcijo: "Ne prljaj. Nemaš izgovor!” (Ne onesnažuj, ni izgovorov!"), Radmila Šerović, načelnica oddelka za upravljanje z odpadom, in njen kolega Luka Starčević iz ministrstva za okolje.

 
 

  
 

 
Nikola Papak, Delhaize Serbia: ”Verjamem, da obstaja zavest, da to storimo, saj naše ankete dokazujejo veliko željo po tem. Kar 75 % vprašancev je izjavilo, da so pripravljeni vrečke zamenjati s košarami ali naravnimi materiali in da se zavedajo koliko plastične vrečke onesnažujejo okolico, je pa pomembno, da smo ob državi tudi mediji velika podpora, da bi na ta način dosegli cilj. To pa ni zaračunavanje vrečk.

Nazaj
 


 
 
 
back to top