IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.10.2018 || Še dva dneva do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novi logistični center verige X5 v Petrozavodsku  |  In Your Pocket razglasil najboljše lokale s hrano v Ljubljani  |  Dogovor o zmanjšanem pakiranju sladkorja, soli, masti  |  Simončič je novi predsednik Sveta RS za kmetijstvo in podeželje  |  Praznik kave "TriestEspresso Expo" od 25. do 27.oktobra tudi z Barcaffejem  |  Kompetentni kadri za večjo konkurenčnost živilstva  |  Spremembe v vodstvu Coca Cole  |  Študentje s top inovacijo pod imenom "MOUSSE-HAVE" danes na sejmu Sial v Parizu  |  Svetovni dan jabolk - 21. oktober  |  Odprt nov Tommy hipermarket v Malinski  |  Ali prihajajo piščanci, ki jih hranijo z GSO?  |  Paloma kmalu v pomembno posodobitev proizvodnje  |  P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |   ||
   

Srbija: Trgovci za InStore potrdili, da bodo zaračunavali vrečke

20.04.2018

Veliko trgovinskih verig v Srbiji začenja z zaračunavanjem plastičnih vrečk, da bi zmanjšali njihovo uporabo in motivirali potrošnike, da uporabljajo platnene torbe, vse zaradi cilja o zaščiti življenjskega okolja. 

Na panelni razpravi, namenjeni pobudi za zaračunavanje tenkih plastičnih vrečk v maloprodajnih objektih v Srbiji, ki jo je organizirala regionalna trgovinska revija InStore, so predstavniki nekaterih izmed vodilnih trgovinskih verig v Srbiji to odločitev potrdili, niso pa še mogli in hoteli najaviti natančnega datuma o tem, kdaj natančno se bo to zgodilo.
 
In po kakšni ceni bodo prodajali te vrečke. So pa v en glas poudarili, da njihov cilj ni, da s tem zaslužijo, ampak da zmanjšajo uporabo plastičnih vrečk in tako zmanjšajo onesnaževanje. InStore je druženje trgovcev na to temo organiziral v Impact Hubu v Beogradu, sodelovali pa so: Nikola Papak, Corporate Communications Manager, Delhaize Serbia; Svetlana Jovanović Mitić, managerka marketinga Dm-a; Spomenko Đordan, pomočnik izvršnega direktorja za komercialne posle, Univerexport; Ivana Pavlović, sodelavka za komercialne posle v "Domaćem trgovačkom lancu", Jovana Lukić, direktorica SBB skladov, ki so začeli z akcijo: "Ne prljaj. Nemaš izgovor!” (Ne onesnažuj, ni izgovorov!"), Radmila Šerović, načelnica oddelka za upravljanje z odpadom, in njen kolega Luka Starčević iz ministrstva za okolje.

 
 

  
 

 
Nikola Papak, Delhaize Serbia: ”Verjamem, da obstaja zavest, da to storimo, saj naše ankete dokazujejo veliko željo po tem. Kar 75 % vprašancev je izjavilo, da so pripravljeni vrečke zamenjati s košarami ali naravnimi materiali in da se zavedajo koliko plastične vrečke onesnažujejo okolico, je pa pomembno, da smo ob državi tudi mediji velika podpora, da bi na ta način dosegli cilj. To pa ni zaračunavanje vrečk.

Nazaj
 


 
 
 
back to top