IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Coca-Cola investira v športne napitke Kobeja Bryanta  |  "Tri srca" iz Radenske s posebej prilagojenim vozičkom in avtosedeži  |  Lidl se širi   |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |   ||
   

Srbija: Trgovci za InStore potrdili, da bodo zaračunavali vrečke

20.04.2018

Veliko trgovinskih verig v Srbiji začenja z zaračunavanjem plastičnih vrečk, da bi zmanjšali njihovo uporabo in motivirali potrošnike, da uporabljajo platnene torbe, vse zaradi cilja o zaščiti življenjskega okolja. 

Na panelni razpravi, namenjeni pobudi za zaračunavanje tenkih plastičnih vrečk v maloprodajnih objektih v Srbiji, ki jo je organizirala regionalna trgovinska revija InStore, so predstavniki nekaterih izmed vodilnih trgovinskih verig v Srbiji to odločitev potrdili, niso pa še mogli in hoteli najaviti natančnega datuma o tem, kdaj natančno se bo to zgodilo.
 
In po kakšni ceni bodo prodajali te vrečke. So pa v en glas poudarili, da njihov cilj ni, da s tem zaslužijo, ampak da zmanjšajo uporabo plastičnih vrečk in tako zmanjšajo onesnaževanje. InStore je druženje trgovcev na to temo organiziral v Impact Hubu v Beogradu, sodelovali pa so: Nikola Papak, Corporate Communications Manager, Delhaize Serbia; Svetlana Jovanović Mitić, managerka marketinga Dm-a; Spomenko Đordan, pomočnik izvršnega direktorja za komercialne posle, Univerexport; Ivana Pavlović, sodelavka za komercialne posle v "Domaćem trgovačkom lancu", Jovana Lukić, direktorica SBB skladov, ki so začeli z akcijo: "Ne prljaj. Nemaš izgovor!” (Ne onesnažuj, ni izgovorov!"), Radmila Šerović, načelnica oddelka za upravljanje z odpadom, in njen kolega Luka Starčević iz ministrstva za okolje.

 
 

  
 

 
Nikola Papak, Delhaize Serbia: ”Verjamem, da obstaja zavest, da to storimo, saj naše ankete dokazujejo veliko željo po tem. Kar 75 % vprašancev je izjavilo, da so pripravljeni vrečke zamenjati s košarami ali naravnimi materiali in da se zavedajo koliko plastične vrečke onesnažujejo okolico, je pa pomembno, da smo ob državi tudi mediji velika podpora, da bi na ta način dosegli cilj. To pa ni zaračunavanje vrečk.

Nazaj
 


 
 
 
back to top