IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

VB: Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju

16.02.2018
Britanska trgovinska veriga št.1, Tesco, načrtuje odprtje novega diskontnega formata, v poskusu, da še bolj konkurira Aldiju in Lidlu.
 

Sunday Times piše o tem, da Tesco dela na razvoju nove blagovne znamke skupaj s svetovalno hišp Boston Consulting Group in z namero, da se s konkurenčnimi cenami postavi rame ob rami z nemškimi diskonterji.
 
Isti vir navaja, da je trgovec od nekaterih proizvajalcev privatnih blagovnih znamk zahteval, da podpišejo pogodbe o zaupljivosti pred vstopom v projekt, ki bo v svoji ponudbi zajel omejeno število kategorij in vrst proizvodov glede na standardno Tescovo ponudbo.
 
Nanovejše številke o tržnem deležu, ki jih je objavil Kantar Worldpanel, kažejo, da je Tesco še naprej največja trgovinska veriga v državi z 27,8% tržnim deležem, nemška diskonterja pa da rasteta najhitreje. V zadnjem trimesečju sta Lidl in Aldi dosegla kombinirani tržni delež v višini 11,9 %.
 
V Tescu so pred časom začeli z reorganizacijo poslovanja na domačem in mednarodnem trgu. Tesco je v zadnjih treh mesecih prodajo na Otoku povečal za 2,6 odstotka, Lidl in Aldi za 16,3 oziroma za 16,2 odstotka. V diskontnih trgovinah, za katere bodo pri Tescu oblikovali ločeno blagovno znamko, bo kupcem na voljo omejen nabor izdelkov po cenah, ki so primerljive s tistimi v diskontih nemških trgovcev.
 
Medtem ko je v klasičnih Tescovih trgovinah kupcem na voljo 35.000 različnih izdelkov, jih bodo imeli na policah diskontne trgovine okoli 3000. Tesco je tretji največji svetovni trgovec, po ameriškem Wallmartu in francoskem Carrefourju, v VB ima na Otoku LIdl petodstotni tržni delež, Aldi 6,9-odstotnega. Tesco je pred časom za 4,3 milijarde evrov prevzel veletrgovca Booker in tako(j) se mu je tržni delež v državi povečal na 28 odstotkov.

Povečanje prometa manjše, kot pri diskonterjih

V Tescu so pred časom začeli z reorganizacijo poslovanja na domačem in mednarodnem trgu. Tesco je v zadnjih treh mesecih prodajo na Otoku povečal za 2,6 odstotka, Lidl in Aldi za 16,3 oziroma za 16,2 odstotka.V diskontnih trgovinah, za katere bodo pri Tescu oblikovali ločeno blagovno znamko, bo kupcem na voljo omejen nabor izdelkov po cenah, ki so primerljive s tistimi v diskontih nemških trgovcev. Medtem ko je v klasičnih Tescovih trgovinah kupcem na voljo 35.000 različnih izdelkov, jih bodo imeli na policah diskontne trgovine okoli 3000.Tesco je tretji največji svetovni trgovec, po ameriškem Wallmartu in francoskem Carrefourju, v VB ima ima na Otoku LIdl petodstotni tržni delež, Aldi 6,9-odstotnega. Tesco je pred časom za 4,3 milijarde evrov prevzel veletrgovca Booker in tako(j) se mu je tržni delež v državi povečal na 28 odstotkov. 

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top