IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 15.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

VB: Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju

16.02.2018
Britanska trgovinska veriga št.1, Tesco, načrtuje odprtje novega diskontnega formata, v poskusu, da še bolj konkurira Aldiju in Lidlu.
 

Sunday Times piše o tem, da Tesco dela na razvoju nove blagovne znamke skupaj s svetovalno hišp Boston Consulting Group in z namero, da se s konkurenčnimi cenami postavi rame ob rami z nemškimi diskonterji.
 
Isti vir navaja, da je trgovec od nekaterih proizvajalcev privatnih blagovnih znamk zahteval, da podpišejo pogodbe o zaupljivosti pred vstopom v projekt, ki bo v svoji ponudbi zajel omejeno število kategorij in vrst proizvodov glede na standardno Tescovo ponudbo.
 
Nanovejše številke o tržnem deležu, ki jih je objavil Kantar Worldpanel, kažejo, da je Tesco še naprej največja trgovinska veriga v državi z 27,8% tržnim deležem, nemška diskonterja pa da rasteta najhitreje. V zadnjem trimesečju sta Lidl in Aldi dosegla kombinirani tržni delež v višini 11,9 %.
 
V Tescu so pred časom začeli z reorganizacijo poslovanja na domačem in mednarodnem trgu. Tesco je v zadnjih treh mesecih prodajo na Otoku povečal za 2,6 odstotka, Lidl in Aldi za 16,3 oziroma za 16,2 odstotka. V diskontnih trgovinah, za katere bodo pri Tescu oblikovali ločeno blagovno znamko, bo kupcem na voljo omejen nabor izdelkov po cenah, ki so primerljive s tistimi v diskontih nemških trgovcev.
 
Medtem ko je v klasičnih Tescovih trgovinah kupcem na voljo 35.000 različnih izdelkov, jih bodo imeli na policah diskontne trgovine okoli 3000. Tesco je tretji največji svetovni trgovec, po ameriškem Wallmartu in francoskem Carrefourju, v VB ima na Otoku LIdl petodstotni tržni delež, Aldi 6,9-odstotnega. Tesco je pred časom za 4,3 milijarde evrov prevzel veletrgovca Booker in tako(j) se mu je tržni delež v državi povečal na 28 odstotkov.

Povečanje prometa manjše, kot pri diskonterjih

V Tescu so pred časom začeli z reorganizacijo poslovanja na domačem in mednarodnem trgu. Tesco je v zadnjih treh mesecih prodajo na Otoku povečal za 2,6 odstotka, Lidl in Aldi za 16,3 oziroma za 16,2 odstotka.V diskontnih trgovinah, za katere bodo pri Tescu oblikovali ločeno blagovno znamko, bo kupcem na voljo omejen nabor izdelkov po cenah, ki so primerljive s tistimi v diskontih nemških trgovcev. Medtem ko je v klasičnih Tescovih trgovinah kupcem na voljo 35.000 različnih izdelkov, jih bodo imeli na policah diskontne trgovine okoli 3000.Tesco je tretji največji svetovni trgovec, po ameriškem Wallmartu in francoskem Carrefourju, v VB ima ima na Otoku LIdl petodstotni tržni delež, Aldi 6,9-odstotnega. Tesco je pred časom za 4,3 milijarde evrov prevzel veletrgovca Booker in tako(j) se mu je tržni delež v državi povečal na 28 odstotkov. 

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top